päivän :(
- « Edellinen
- 1
- ...
- 1,338
- 1,339
- 1,340
- 1,341
- 1,342
- ...
- 1,566
- Seuraava »
krapulaväsymys, ei ruokaa, ei kiinnosta eikä innosta kakkapäivä
Musertava väsymys ja huono olo. Kahvi oli loppu joten en ole ihan vakuuttunut,ettei tämäkin ole oikeastaan unta. Lisäksi mun sukat ja kengät on armottoman märät ja varpaita paleltaa. Ja sitten tietenkin jokaisen päivän :( , en taaskaan tajunnut matikantunnilla mitään. Jos mahdollista, jopa vähemmän kuin ennen.
[q]Avernian, 25.3.2006 16:34:
---
kAiStA, 25.3.2006 14:45:
Jätkäkaveri melkein petti mua eilen, vaikka olin vieressä ja se ei oo vaivautunu edes anteeksi pyytämään.
---
Pakko pyytää tarkennusta. Mitä kauheeta se teki?
[/q]
Siinä vieressä kattelin ku joku likka sen sylissä istu hajareisin ja niillä näytti aika kuhertelumeininki olevan. Seuraavana päivänä ei muistanu tai "muistanu" mitää.
Toiset ei vaa osaa hallita alkoholin käyttöään - nähtävästi.
[q]Nexus__69, 26.3.2006 21:54:
---
Pirjo Yrjönen, 26.3.2006 17:32:
Viime yönä tulin vikal junalla Keravalta himaan Helsinkiin, niin Käpylän jälkeen Pasilan ratapiha-alueella joku tyyppi jäi tai hyppäs junan alle. Kuului tömps, tuli töyssy, sit meni jarrut pohjaan ja stop. "...Ja hyvät matkustajat, henkilövahingon takia, olemme seisoksissa puoli tuntia."*eiei*
---
hyi vittu, tää on nyt sit mun päivän :(
[/q]
Sunnuntaiyönä olin siis junassa, jonka alle jäi joku henkilö. Maanantaina (eli eilen) luin lehdestä, että vuonna 1980 syntynyt mies oli kävellyt raiteilla hieman Käpylän aseman jälkeen kun T-juna tuli pohjoisesta. Mies kuoli heti.
Mahtoiko olla vain sattumaa, mutta Kristiina Elstelän (joka on mukana Tanssii tähtien kanssa ohjelmassa) 25-vuotias poika oli kuollut äkillisesti Helsingissä la-su välisenä yönä.
Wippii 12h duunis
kaks sanaa; vitun lapinjärvi!!11!1!!
flunssa on ihmispaskaa :CC
Opiskelu, opiskelu ja opiskelu. Ja ens maanantain tentti -joka jää väliin, kun ei ole ollut aikaa lukea. Eikä virtaa. Miksen saa mitään aikaan?
masentaa taas aika huolella :( tuntuu etten tuu pärjäämään tässä maailmassa...
ja nyt tuli mahakin kipeeksi liiasta salmiakista :(
voihan vitun vittu :(
Kahvihuoneesta vietiin vesiautomaatti pois ja hanasta ja kahviautomaatista tulee niin pahaa vettä, et pitää varmaan tästä lähtien ottaa kotoota vedet mukaan.. :/
Duuninnetti tökkii ihan huolella.. Rasittavaa yrittää tuhlata arvokasta työaikaa kaikkeen turhanpäiväseen ku tää on yhtä hidas ku modeemi..
Kuumeinen olo ollu aamusta saakka
On kyl jotenkin tullu taas sellanen kaiken kattava yleisvitutus kun tuntuu ettei mikään oikeen taas toimi*dissaa* ja kaikki menee niin vituilleen ja on niin paska olokin ja vittu ihan kaikki vituttaa*raivari*
Voi kun nyt sais sen nyrkkeilysäkin tohon viereen *ärtsypiukerokiukku*
ja vitun kirjoitusvirheet
Yritän parhaani, mut huomenna saan taas nähä miten turhaan.
eikä mitään tekemistä...
käsiin sattuu :(
Niska kipee Sen siitä saa kun tekee vähän poikkitaiteellisessa asennossa aamuviiteen nettisivuja
No toi lumi[o]sade[/o]pyry!
Lindorff muisti ylläreillä. Kahden päivän sisällä hienot perintäkirjeet kahdeksasta laskusta vuosilta 2002-2003, joista ei ole muistutuksia tullut kahteen-kolmeen vuoteen, vaikka heillä on uudet osoitetiedot olleet :<
[q]Hyzenthlay, 21.3.2006 21:40:
Joku on luullut omakseen, jos sattuu omistamaan vaikka samanlaisen lakanan? jätä lappu?
[/q]
Joo no onhan toikin mahdollista, mutta jotenkin en usko. Lappu meni kyllä heti pesutuvan oveen! Toivottavasti tajuaisi palauttaa.
Kukaan ei kertonut että voi tuntua tällaiselta. *uuh**nyyh* Ei vittu. Mä haluan rahat takaisin. Elämän ei pidä olla tällaista. Kai jollekin saa valittaa tästä.
- « Edellinen
- 1
- ...
- 1,338
- 1,339
- 1,340
- 1,341
- 1,342
- ...
- 1,566
- Seuraava »