päivän :(
- « Edellinen
- 1
- ...
- 1,336
- 1,337
- 1,338
- 1,339
- 1,340
- ...
- 1,566
- Seuraava »
Kesätyöpaikka kusee täysin. Koulun sivut jumittaa enkä voi tehdä tehtäviä, koska en saa ohjeita. Liikaa tekemistä yhdelle viikonlopulle, ja kaikki niistä kouluhommia. Viikon päästä muutto, serkku ja sen kaveri päätti sitten feidata vaik asiat sovittiin kivasti aikaa sitten.
Potter taitaa kutsua, muuten menee hermo
[q]antOn, 21.4.2006 22:16:
Viimeinen lasillinen puNkkua menossa pääsiäiseksi hamstratuista viunoista!
[/q]
Eks se oo vaan plussaa jos pääsiäiseks varattuja viinoja on vieläkin jäljellä?
Tää on ollu kaikin puolin paskin päivä... ja todella henkisesti murskaava (toivottavasti jossain määrin kuitenkin rakentavakin)
Blarf :(
Mistähän se johtuu, että tuolla reilun sadan metrin matkalla mikä kämpän ja duunimestan välillä on kerkeää motivaatio karata aivan täysin? Vielä edellisenä iltana ja aamulla on ihan mielissään noista duunijutuista, funtsii mitä kaikkee on tulossa ja muuta, mutta sitten aamulla kun tuota lyhyttä duunimatkaa kävelee, niin tuntuu kuin kaikki se hyvä fiilis katoaisi pois. Kyllä mä duunini hoidan samalla tavalla kuin ennenkin, ei siinä mitään, ellen jopa koko ajan hieman paremmin ja nopeammin, mutta jotenkin kipinä on poissa ja se esiintyy enää vain häivähdyksittäin.
Eilen oli kyllä niin paska päivä, että oksat pois. Onneks sentään illalla pääsi vähän rentoutumaan. Työkaverin kanssa eilen sovittiin, että me ei olla enää ikinä kahdestaan iltavuorossa, koska just silloin sinne aina tulee joku kansanvaellus ja meidän työpäivä venyy *eikä*
Ja kaiken lisäksi kaverit ei suostunut käyttämään mua kotona, että olisin päässyt vaihtamaan vaatteet, joten sitten oli pakko tyytyä suihkuun. Eikä ne myöskään suostunut hakemaan mua keskusta ja vaikka matkaa olisi ollut vain 5 kilsaa. On ihan vitun viimenen kerta kun kuskailen ketään mihinkään suuntaan kerta kukaan ei voi tehdä samaa mulle
yksi tyhmä ja lapsellinen ihminen
Uskomattoman paska fiilis... ...noh, jospa se taas tästä illan kemujen ja maratoonitanssaamisen myötä nousee..
Toi sade on aika äässistä
Ostin tacoainekset mut unohdin et kotona on tabasco loppu enkä siis muistanu ostaa lisää.. Yritin paikata chili-jauheella mut ei se kyl tehny mitään vaikka laitoin reippaasti, vissiin pitäis kaataa pari lusikallista
En jaksa enää yhtään sairautta tai vaivaa.
Saamarin saamari. Oon yrittäny joku sata tuntia saada suomennettua yhtä hiton artikkelia että saisin edes jonkunlaisen otteen mitä helvettiä siinä yritetään kertoa JA pääsisin varsinaiseen tehtävään eli kirjottamaan viisisivuista pohdiskelevaa esseetä artikkelin pohjalta. Uargh!
Sen lisäksi soitetaan töistä ja tarjotaan vuoroja joka päivälle tälle viikolla. Tulee aina hullun syyllinen olo kun kieltäytyy - jos onnistuu niin tekemään. Ihan mielelläni menisin jollei olis pakko saada tehtyä edellämainitun lisäksi (deadline keskiviikko) yhtä argumentaatioanalyysia ja yhtä suppeampaa kirjoitustehtävää. Lisäksi pitäis siivota, että kehtaa päästää omat ja miehen vanhemmat tänne torstaina.
Yritän olla ahdistumatta mutta kyrsiintymistä ei voi estää.
Ai niin, tää on mun talviloma.
veljen koira jouduttiin lopettamaan tänää mut parempi näin... ikävä
pitkästä aikaa tuntui tosi pahalta olla töissä.. väsyttää
meinas itku tulla kun katto miten rakkaalla ihmisellä nykyisin menee
Paska fiilis
edit. tarviin halauksen
Yskä*sars*
Viime yönä heräsin taas varmaan tunniks yskimään ja yskimään ja yskimään ja yskimään ja.....
olo ja eilisen päivän muistot
lopputyö ja tyhmät polttarit
Luovuuteni on kadonnut
Ollut kateissa jo vuoden, tajusin eilen illalla.
Nyt tuntuu että musta on hävinnyt jotain.. oleellista.
- « Edellinen
- 1
- ...
- 1,336
- 1,337
- 1,338
- 1,339
- 1,340
- ...
- 1,566
- Seuraava »