päivän :(

Back to häröily O

Olinpa fiksu,kaupassa käydessäni ajattelin että en osta jääkaappiin juuri mitään,koska olen kuitenkin äiskän syötettävänä pari päivää. Mieleen ei tullut että tänään voisi kuitenkin olla nälkä...noh,huomenna vielä paremmallla ruokahalulla joulupöytään *itsensähengiltäsyömishymiö*

Joulu meni jo
Ja sit automurheet (taas)

Jeppistä. Tänään näyttäis sitten siltä että koulu menee 4 vuoteen motivaatiopuutteen takia, jaksanu 2 viikkoon ees vilkasta kouluun päin ja tänään tuli vähän negatiivista palautetta ryhmänohjaajalta, ylihuomenna todennäkösesti taas perinteinen perheriita-aatto. Oon ihan vitun perseaukinen, mulla on ehkä maailman paskimmat joululahjat ostettu, eikä kaikille kelle pitäis edes sitäkään. Puhumattakaan tästä vitun ahdistuksesta tän maailman masentavimman juhlan takia. (omat syntymäpäivät samana päivänä ei paljoa oloa helpota). Kaikki tuntu olevan taas päivällä hyvin kun hengasin vaan kavereiden kanssa, mutta heti kun pääsin himaan ni rupes aivan järjetön ahdistus painamaan.
Menispä tää jo ohi. Lisäks vielä mun ajatukset on niin vitun täyttä sekamelskaa muutaman asian takia että meinaa järki lähteä.

*avautum*

Vitulla päähän ja hyvät joulut.

olin saikulla alkuviikon flunssan takia, ja ehdin jo olla kaksi päivää duunissa. Nyt nous sit kuume ihan kunnolla, ja imusolmuke nivusissa niin turvoksissa että kävely sattuu*ding* Ei näin, ei todellakaan näin.

Ikävä

Vitutti aamulla nousta töihin niin ettei veri kiertäny.
Vielä 2kk ja sitten lomille lomps.

Loma ja porukoiden luona kotona, mut helvetti, taas olen jättänyt koulutyöt viimeiselle päivälle ja tässä pitäisi nyt sitten yhdeltä istumalta vääntää enkuks "final paper" eli 10-15 sivun raportti aiheesta Metsä Botnia Uruguayssa ja casen vaikutus yhtiön sidosryhmiin. Ei kiinnosta niin yhtään.

Ei vaan voi jättää tekemättäkään...*toktok*

Multivitutuksen vittuhuipentuma.

Menispä nää joulut ja uudetvuodet nopeesti ohi niin eitarttis näitäkään kattella.

Mähän olinkin liian hyvällä tuulella näin joulun alla. Kiitti isi, että pidät huolen siitä, että noudatan suomalaisia perinteitä ja oon vittuuntuneen masentunut tästä lähtien.

Kissojen kusilaarin siivoominen on aina yhtä helmee puuhaa

kuumetta taas, ääntä ei lähde, kurkku on helvetin kipee ja lääkärin mukaan vielä korvatulehduskin noh toivottavasti noi antibiotit alkaa tehoomaan ja toi toinenkin lääke jos viel auttais tukkoisuuteen...

Tekisi mieleni olla jouluostoksilla, mutta mitä vielä, vuoden viimeiset tentit huomenaamulla 9-13. Eikä tämäkään vielä mitään, mutta MIKSI ihminen ei voinut tehdä edes toiseen tenttiin vaadittavaa esseetä edelliselle tenttikerralle?! Ei, piti vain ajatella ajan puutteessa, että en minä kuitenkaan pääse kuin toisen sen kerran tenteistä läpi, koska oli kiire kotiin Helsinkiin, ja päätin panostaa siihen mielenkiintoisempaan. Hyvät ideat kunniaan.

kurkku vieläkin kipeä*igor*
näyttää uhkaavasti siltä, että pidän perinteistä kiinni viidettä vuotta peräkkäin ja makaan koko joulun 39 asteen kuumeessa.

onpahan hyvä syy välttää se hemmetin "sukukokous" tapaninpäivänä.

täähän nyt vaikuttaa täydelliseltä päivältä, mun paras työkaveri ilmoitti juuri saaneensa uuden työpaikan. eli torstaina itketään sitten koko päivä.

kipeenä

Turhautuminen ja vitutus iski, fyysisestikkin kohtuullisen heikko happi.

Vähän sellanen höhlä olo ja naamaa kuumottelee...
En saa tulla kipeeks just nyt, en en en!!!
Huomenna olsi luvassa firman taatusti hulppeat pikkujoulutkin...

edit. PLUS et oon nyt 44 min sitte hakenu itelleni pizzan ja en oo ehtiny edes avata laatikkoa ku on niin paljon töitä ja asiakkaita... NÄLKÄ!

Olin yöllä huitaissut puhelimen lattialle yöpöydältä ja näin en herännyt tenttiin johon luin koko viikon. V*TTU JEE!!!

Tää on mennyt niin huonosti..tää päivä...Ei jaksais, ei sitte ollenkaan Miks täytyy valehdella ja miks täytyy pettää lupaukset..Mikään ei oo inhottavanpaa..tuntuu pahalta
Mä oon vaikee joskus ja mä vaadin paljon, mutta mä myös annan kaikkeni, yritän parhaani ja pidän lupaukseni vaikka se oliskin joskus vaikeaa!
Toivottavasti tää tilanne muuttuu...

tuli just mieleen et kadotin sillon 5.12 toisen rengaskorviksen...

Typerä päivä. Ärsyttää.

edit. Hidas työkone, soneran banneri, nälkä, asiakkaat jotka ei tiedä miks on täällä, mihin menossa, ketä tapaamaan..*justjoo* -No en minäkään tiedä?, harmaa ilma... (never ending list)

edit2. yhy yhy, valivali. evvk.

edit3. Johtuu varmasti aurinkotuulista.

O