päivän :(

Back to häröily O

Puhelin meni solmuun aamulla ja tämän kanssa saa säätää vielä kauan. mm ~400 viestiä ja kaikki suosikit navigontisoftasta katos ainakin.

edit:

Flunssa.. ..jatkuu kolmatta päivää..

Rikki.

Eräs ihminen nukkunut päivällä pois.

[q]kindertin, 3.1.2007 15:36:
Huomenna taas hampaanpoistoon
[/q]

Auts mun pitäs mennä hammaskiven poistoon mut en haluu!!! Se sattuu liikaa.

uni johon heräs tasan neljältä, hiestä märkänä miks pitää nähä näitä PRKL !

ja tää video kävi oksettaa varoitus: sisältää k18 raakuutta ja saattaa pilata päiväsi jos olet eläinrakas... (kuka ei olis *ding*)

ihmiset osaa sit olla julmia eri puolilla maailmaa

Eipä ole irokeesiä enää :(
[size=8]Ehkä kasvatan uuden viel jossai vaihees...[/size]

aargh

1. Palkan piti tulla ensimmäinen arkipäivä uv:n jälkeen. Eikös se ollut jo eilen? no missä vitussa se viipyy??
2. Joku riemuidiootti päätti alkaa poraamaan 7.30 aamulla, ja sitä ei edes kestänyt kauan. En keksi järkevää syytä miks pitää porata tohon aikaan.
3. keittiön kaapit. Suurin osa hyllyistä muistuttaa kaatopaikkaa enemmän kuin kaappia. Siivoan ne kaikki heti vaikka mikä olis, heti kun saan aamiaisen syötyä. (siis kämppiksen kaapit kans, kun ei se itse osaa).
4. Viimeinen vapaapäivä ennen 27.1. Mitähän tästäkin tulee

Muutenkin, ois ehkä paras pysytellä vaan omassa huoneessa kun kyrpii yleisesti niin paljon Puran vihani joka ikiseen ihmiseen joka eteen sattuuu...

[q]Annakins, 30.3.2009 10:02:
Tästä on kyllä tulossa niin katastrofaalisen paska viikko ettei mitään rajaa.

[/q]

Me tullaan ipen kanssa pelastamaan sua perjantaina!*hali*&*pus*

ei vaan jaksa enää lähteä tänään mihinkään, on niin lopussa

no, onneksi löytyi laatikosta monta hyvää leffaa, jota en ole vielä katsonut. nyt on Ilmestyskirja. Nyt - Redux ahmittu ja pari muuta odottaa katsomista

Masu kärsii.

[q]Jusna666, 31.12.2006 14:35:
Niskat väsyy kun on niin iso kyrpä otsassa..
[/q]

Mä voin tän kerran ottaa suihin :/

väsyttää, ja oon töissä

[angst] kulunut vuosi on ollut kaikinpuolin perseestä, ja päin persettä se näköjään päättyykin. [/angst]

Tästä on kyllä tulossa niin katastrofaalisen paska viikko ettei mitään rajaa.

oon loukannu pahasti erästä ihmistä.. anteeks..

Mun mielialaa toi yks bisse ei nostanut sitten himpun vertaa.

en enää ikinä hypi onnelan pöydille... sieltä on aika pitkä matka maahan

nimim. häntäluu kipiä *känni*

[q]Annakins, 23.12.2006 17:26:
---
Indiboi, 23.12.2006 16:29:
Noh, mä en ole pitkään, pitkään aikaan lukenut mitään noin hienosti kirjoitettua tekstiä kuin tuo kyseinen juttu. Siitä oliko sen jutun paikka juuri tässä kyseisessä numerossa voidaan kiistellä, mutta olin suorastaan yllättynyt että tuon tasoista tekstiä NYT:istä löytää. Juttu oli harras, tunteisiin menevä, silti hienotunteinen (toki siinä aika tarkkaankin kuvailtiin sitä miten kaikki kuolemat eivät ole mitään kauniita lähtöjä, mutta toisaalta en kokenut niitä mässäilyiksi) ja sisälsi ennen kaikkea aivan hemmetin hienoa sanan käyttöä.

---

Noh, mun mielestä olisivat voineet ajoittaa juttunsa hieman toisin...
[/q]

Niin, totta. Ja siitähän tässä taisikin olla alunperin kyse, postauksessasi siis.

[q]Kirvesmurhaaja, 23.12.2006 13:51:
---
Annakins, 23.12.2006 13:07:
NYT-liite on taas kaikkivoipaisessa älykkyydessään repäissyt maailman parhaan ja fiksuimman artikkelin joulunumeroonsa: kirjoitetaan Terhokodista ja syöpään kuolevista ihmisistä!

Ihan kun jouluna tarvitsisi muistutuksia siitä, että joku ei ole enää täällä.

---

Jostain syystä lehdet oli tänä vuonna täynnä artikkeleita tsunamiuhrien ja kadonneiden omaisten jouluista. Alko oksettamaan tollanen halpamainen tunteilla rahastus, tarviiko siihen joulunumeroon kaivaa joku 21-vuotias yh-äiti jonka mies on kadonnut vuosi sitten jälkiä jättämättä?

Ei mun mielestä. Iljettävää. Mut toisaalta, keltanen lehdistö (IS, IL) tuntuu menneen tosi tosi matalalle viime vuosina, ja Nyt-liite seuraa perässä.
[/q]

Noh, mä en ole pitkään, pitkään aikaan lukenut mitään noin hienosti kirjoitettua tekstiä kuin tuo kyseinen juttu. Siitä oliko sen jutun paikka juuri tässä kyseisessä numerossa voidaan kiistellä, mutta olin suorastaan yllättynyt että tuon tasoista tekstiä NYT:istä löytää. Juttu oli harras, tunteisiin menevä, silti hienotunteinen (toki siinä aika tarkkaankin kuvailtiin sitä miten kaikki kuolemat eivät ole mitään kauniita lähtöjä, mutta toisaalta en kokenut niitä mässäilyiksi) ja sisälsi ennen kaikkea aivan hemmetin hienoa sanan käyttöä.

O