päivän :(

Back to häröily O

[q]ALIEN, 12.1.2007 16:32:
---
Nexus__69, 12.1.2007 16:24:
:'(

---

*HALI*

+

+

:)
[/q]

tuli heti pikkasen parempi olo. :)

Masu ja kaikki. Pahin päivä ikuisuuksiin.

tekee mieli mennä mäkkiin mut ei oo rahaa :(
mä taidan olla koukussa pikaruokaan

Hirvee päänsärky ja silmiä särkee*uuh*

Unirytmin korjaus meni päin vittua *igor*. Valvoin viimeyön, menin illalla kuudelta nukkumaan ja heräsin nyt. :X

hajotin kajarit*poks**poks**eikä**eikä**dissaa*

[q]Santutar, 9.1.2007 20:23:
---
Mellu-, 9.1.2007 18:05:
vitun otteluraportit ja muutenki nettiin kirjotettu juttu mitä on saanu taas lukee.. nostaa motivaatiota niiku ihan vitutsti

---

Menit sit lukeen niit vaikka sulle sanoin et älä tee sitä*släp* Kaikkee ei tarvii uskoo....
[/q]

luin vaa oman seuran sivuja..prihat kirjottaa kuraa aina :P
no okei,kävin lukee myös prihojen sivuilta mut on se hyvä että kirjottaja ei tajua edes mistä lajista kirjoittaa ;)

Aika epävakaa olo.

Töissä loman jälkeen

enpä muista koska oisin ollut yhtä aikaa ilonen ja surullinen, on jotenkin ihan häiriintynyt olo...

lähdetäänpä sitten uudestaan lääkäriin jonottamaan

Mä en jaksais enää yhtään tätä työpäivää Vielä kaks tuntia... Sit pääsis saunaan ja nukkumaan.

[q]clupipeipe, 6.1.2007 17:18:
Mokoma pyhäpäivä! Olin kerrankin optimaalisessa shoppailuvireessä, kun mua ystävällisesti valistettiin siitä ettei kukaan tänään halua mun rahoja. Miksei kaikki pyhät voi olla arkisin!
[/q]

Mäkin menin toiveekkaana prismalle tekemään ruokaostoksia ja hakemaan viinipulloa. Tuli aavistuksen ärtynyt olo, kun viiinipullo jäi ostamatta kristittyjen keksimän pyhänpäivän takia. On se julmaa elää uskonnon varjossa, vaikka ei kuulukkaan kirkkoon.

nimikerkillä: ei viiniä tänään.

Kipeenä... ei näköjään saa kuumeen takia nukuttua tänäkään yönä... :(

Kärvistelyä töissä, kauhea väsymys pukkaa päälle, meninpä sitten juomaan fiksuna kahviakin niin ei varmasti tule uni nyt ffffffffft. tylsää :(

Kuolen tylsyyteen!

Tj 0

Ohi on 362

(vuosi sitten luulin et tää kuuluis päivän :) puolelle)

*nyyh**nyyh**uuh**uuh*

Työpaikan muutto stressaa jo nyt vaik on viel yli viikko aikaa siihen *grr**uuh*

O