päivän :(

Back to häröily O

[q]Sand3, 25.1.2007 16:18:
---
ipe, 25.1.2007 15:44:
on se jumankauta kummallista että nettiyhteyden siirtäminen osoitteesta toiseen kestää arviolta 6 viikkoa. kiitos elisa.

(noh, kun ei tartte roikkua netissä moneen viikkoon niin ompahan ainakin aikaa säätää kämppää kuntoon ja soitella levyjä ja saunoa...)

---

joku muukin kärsii elisan tyhmyydestä kuin minä, kesti hippasen kauan kun ne sai netin toimimaan...
[/q]

elokuussa kun viimeeks muutin niin saivat netin siirrettyä sentään noin neljässä viikossa luvatun 5 viikon sijaan. katotaan miten nyt käy. onneks sentään liittymässä on ns. muuttoturva eli kerran kalenterivuodessa saa osoitetta muuttaa ilmaiseksi. eipähän onneks maksaa nyt sitten mitään. kostoksi alensin liittymän nopeutta kahdesta yhteen megaan joten lasku aleni 8,5 kuukaudessa. Liittymän nopeuden muutos oli onneks myös ilmaista ja yhen megan kaistallakin pärjäilee ihan kohtuullisesti.

Ei tulekaan huomenna ihan niin paljon palkkaa ku olin olettanu Saahan tuosta maksettua pois kaiken sen mitä pitikin, mutta silti..

[q]sapeli, 24.1.2007 20:27:
Oikeassa käsivarressa jotain vikaa
[/q]

Vaiha välil vasempaan.. eiku.

[q]Kenny, 26.1.2007 10:52:
VITTU, kohta palaa hermot!! *toktok*
[/q]

Äläs ny kiukkuile siel. Hengitä syvään!*pier*

Mua ärsyttää ja vituttaa tällä hetkellä aivan suunnattomasti tuossa tapahtuneessa mainittu poikajoukko, keitä ikinä sitten ovatkaan.

http://www.iltalehti.fi/uutiset/200701265659519_uu.shtml

voe vihtu mikä duunipäivä ja työpaikan kenttä pomo vois haistaa huilun
Kauhee selkä kipu ja väsyttää ihan älyttömästi.. ja kohta pitäis kouluunkin vielä mennä

tittidii, veneluussa 2 hiusmurtumaa, ranteessa iso murtuma 12vk käsi kipsissä, 6vk saikkua, valmistuminen -> hama tulevaisuus.
ggggg

Seuraavat viikon lautailulomat ilmeisesti jäi käymättä.

Kiitoksia sille venäläiselle turistille joka idlas mäen alapuolella.

Hirvee vitutus ja ahdistus...ja selkä niin saatanan kipee. ttu ku tarvis pitkän loman.

Mulle tuli paska fiilis tosta yläkerran pikkumimmistä. Ja ihan turhaan, koska oisin tietty voinu olla fiksu aikuinen ja sanoa sanottavani suoraan, enkä kirjelapulla. Ei kai se nyt oo fiksua, vaikka on nimi alla ja kohtelias sävy ja kaikkee.

Mut silti tollaset ärsyttää. Ja nyt siis sai itellekin viel paskat fiilarit. Tyhmää.

Sain muorilta vatsataudin ja ehdin tulla kämpille ennen sen alkamista (eli ei hoivaa eikä lääkkeitä... *grr*)*sars*

Oon kauheen väsyny ollu 10rankkaa päivää töitä ja kouluu iltasin en jaksais enää mennä töihin tänään ku itkettää ja nukuttaa

huimaus vaan jatkuu :(

[q]Enkeli, 23.1.2007 13:44:
Vauva lähti pois
-En kestä *nyyh**nyyh**nyyh*
[/q]

Voi ei.. Mihin se läks?

Piti lähteä Goomilta kotiin. ja kotona ei oo ketää

Sattuu poskiin, ku hymyilly nii paljo. Vois itkee välil vaikka.

edit. ja nyt sattuu hampaisiinki

Pitkään sain sinniteltyä, ettei flunssa tule. Pitkään sain treenatakin juts sopivasti rajoilla niin etten oo kuitenkaan sairastunut. No joku ystävistäni oli napannut patterin pois päältä illanistujaisten aikana, ettei tulisi liian kuuma, mut mä sain sen selville vasta seuraavana aamuna, ku heräsin kylmissäni ja aivan hirvee nuha päällä*sars*. Oikeestaan aika hauska juttu, mut ehkä helpompi on nauraa myöhemmin, ku tää räkämäärä on merkittävästi vähentynyt*hymy*.

Viikonloppu meni 89.9 % perseelleen On se kiva meijä tyttöjen tehdä duunii niskalimassa ja sitten meijä "valmentaja" vaa pitää pelireissuja bilematkoina et on kuskit ja hotlat ja kaikki ihan jees että hävitään la ja tää lähtee sen voittajajoukkueen kanssa dokaamaan ja meil o viel seuraavana päivänä peli toista joukkuetta vastaan *dissaa*herra oli sitten nii krapuloissaan ja hais nii pahalle su ettei siitä ollu ku haittaa meijä joukkueelle erittäin ammattimaista

Helvetillisen kiva fiilis tälleen että vttu

Huomenna duuniin parin vk:n lomailun jälkeen ja niin moni muukin asia vituttaa. siistii.

[q]Kit^, 21.1.2007 12:58:
jotenki taas sellai fiilis, et kaikki mihin ryhdyn, epäonnistuu.. ainoo minkä tunnun osaavan on olla kunnon kääliö..*senkin**nyyh*
[/q]

O