päivän :(

Back to häröily O

[q]SilverJo
clips[/q]

No onpa ikävää ja huonoa onnea nyt ollut :(
Tsemppiä ja voimia sulle

[q]H3li, 22.4.2007 21:26:
aivan liian vähän seksiä ukon kanssa.
[/q]

aivan liian vähän seksiä.

tää päivä ollu taas niin helvettiä. meidän opettaja taas vaihteeksi nöyryytti mua koko luokan edessä syyttä, ja sit tapahtunut kaikkee muutakin masentavaa.

edit: ja iskipä sieltä sitten vielä järkyttävä laattamigreenikin...

sattuu....*nyyh*

Täst päiväst tulee ihan kamala!!!!!

tommi

Masentaa ja ahdostaa ja masentaa ja ahdistaa.

Miks ei vois olla yhtään päivää jolloin EI vituttais? Voisko joku keksiä sellasen juhlapyhän vaikka?

ei vittu.. :'(

Tommi, toivottavasti sulla on hyvä olla siellä missä olet nyt...

Mä olin jo duunissa ku alko satamaan ja himassa auto ilman kattoa ni piti ajaa kesken työpäivän takas himaan ja laittaa katto kii...onneks ei ollu mikää rankkasade prkl.

Sain sentään höyrypestyä auton sisustan ok (jonka takia se katto ki jäi auki et kuivuis), mut en sit saanu puhjennutta takarengasta irti ku lukkomutteri on ihan ruosteessa ja meinaa mennä murusiks ku yritän avaa.

Miks mikään ei voi mennä putkeen.

[q]-Santtu-, 19.4.2007 17:03:
ääärrrrrhhhhhhggg! Pitikö nyt alkaa sataa ku ei oo sateenvarjoo mukana! Noh ylitöihin pitää jäädä kummiski, mut olis täältä joskus kiva päästä pois kans silleen ettei kastu!! *eikä*
[/q]

Ja santtu perkele vieny mun signaturen! Mun piti kans laittaa toi :D

[q]tomppi, 16.4.2007 17:29:
Jenkeissä ammutaan taas koulussa. Ainakin yksi on kuollut.

"University Advisory: Gunman on campus; all classes canceled
04/16/2007, Updated 10:16 a.m.
Virginia Tech has canceled all classes. Those on campus are asked to remain where they are, lock their doors and stay away from window. Persons off campus are asked not to come to campus.
" - Virginia Tech
[/q]
32 kuollu...

Less guns, less gun-related deaths [yes / no]

"Asiantuntija" Jack Thompson joka puhuu nyt Fox News kanavalla on sitä mieltä että videopelit ovat kaiken pahan alku ja juuri.

Viime yö.

Kallonpohjan lihakset on niin jumissa, ettei pää taivu taaksepäin...Lisäksi tasapainoaisti heittää ja korvista menee välillä kuulo :(

Älytön niskakipu.

[q]Zenni, 12.4.2007 04:13:
Ilmanen viina on perseestä.
[/q]

i agresz!

Mun 23v serkussa todettiin imusolmukesyöpä.

Edit: typo

Epävarmuus kesätöissä Vieläpä luulin, että asia on varma. Stressaan itseni kohta hengiltä...

niin ja mätkyjä tuli! onkohan tässä enää koht mitään syytä elää.

+ se, että mua huimaa jälleen. Kivaa, kun huimaa 24/7, eikä pysty keskittymään mihinkään.

paska fiilis. ei paljo viittis esim. töihin mennä. eikä oikein mitää muutakaan.

Nää vitun liskojen yöt.
Ajatuksetki taas varsinaisessa emäsolmussa, tiiä miten päin olis. *igor**poks*

O