päivän :(

Back to häröily O

Riitely aivan turhasta. Paha olla, kun ei anneta edes mahdollisuutta keskustella vaan hajoitetaan toinen ihan palasiks.

Vieläkin niin kaamea krapula että en oo saanu koskettuakaan koekirjoihin, puuh. Koe alkaa 1½h päästä.

[q]T0mbstone, 2.5.2007 11:56:
Voihan hitto tuota takatalvea. Aurinko ei herättänyt, räntä hakkasi ikkunaan ja tuli nukuttua aivan liian pitkään.
[/q]
Vittu joo. Todella piristää toi nyt. Kylmä on ku hemmetti ja vettä sataa.

Lainakissojen omistajalla välähtäny. Hän hommaa kolmannen kissan.

[q]Eccu, 29.4.2007 11:45:
..Täysin epäonnistuneet treffit takana. En tiedä pitäiskö tää laittaa mielummin tohon "päivän :)" kohtaan tässä on niin paljon koomisia piirteitä et ihan naurattaa.
[/q]

Mä oon täs repeilly tälle useamman kerran tänään, kiitos

edit: laitetaan nyt vielä päivän :( eli 0e rahaa ja keskiviikkona tulee liksa...aika köyhää. Elämä on.

Kun rakkaat nukkuu pois ...

su alkoi vatsatauti, vieläki etoo
loppuviikko sit kotona...

Töissä olo*poks*

Mulla on yövuoroa KOKO vapun yli

Palkaton palkkapäivä

Edit. Mahdollisesti ei ehkä kuitenkaan.. mutta luvassa onkin isompiakin huolia/ongelmia tämän tiimoilta..

mopoikäiset teinit ei osaa ajaa mopolla! mopokorttiin sais tulla teoriankokeen ohella myös ajotesti et tosissaan osaa ajaa sitä romua! niin tosiaan tossa sitten yks teinimuija pamautti meikäläisen takapuskuriin skootterilla ja kehtas lähtee pakoon, onneks muutama saman ikästä poikaa pysähtys kattomaan mun autosta jälkiä ja toiset jätkät kävi ettimässä sen tytön... tulipahan tyttö sitten siihen tapahtuma paikalle... piti sitten avautua oikeen kunnolla sille tytölle siitä ajotavasta... siinä samassa tuli avauduttua sen jollekkin muijan kavereillekkin ketä ei tajunnu mistään mitään! nooh huomenna sitten soittoa tytön isälle pari faktaa tytön ajosta ja siitä mitä tapahtus! ja tän kaiken päälle oon ollu 15,5h duunissa niin on tosiaan vähän pinna kireellä!

ps. eniten tässä vituttaa se ku joutuu sitä paperisotkua käymään sen isän kanssa et saan uuden maalauksen takapuskuriin! pienestä asiasta tulee aina suuri =/ mut se on semmosta!

Taas perjantai, ja taas mä kyhjään yksin kotona. On aika masisolo.
Huomenna taas lauantai, ja mä kyhjään yksin kotona.
Kai mä oon tällanen viikonloppuleski.

Masentavaa :(

Sattuu.

Satutin eilen lonkkani niin pahasti, että ei pääse kunnolla kävelemään ja tänään olis pitäny palauttaa yks harjoitustyökin. Jos vaikka lääkäriin asti sais ittensä jollain konstein. Hitto kun särkee!

edit: siistin suutani

[q]crissy, 27.4.2007 09:42:

-juttu-

[/q]

ahahah kuulostaa hauskalta (paitsi tuo päätä kiviseinään läppä), mutta varmaan todellisuudessa oli kaikkea muuta

Antibioottikuuri, hyi :(

Tää on taas näit viikonloppuja, et haluis tehä kaikkee ja höpötyttää, mut ei oo ketää kelle höpöttää eikä kellää oo aikaa tehä yhtää mitää...*toktok**uuh*

sillo ku itse olin duunis arki-illat ja viikonloput ni kavereilla oli viikonloput ja illat vapaana. Nyt kun itsellä on arkipäivisin vaa duunii, ni kaverit on duunis arki-illat ja viikonloput.
Elämä on...

Surkea olo, joka paikkaa särkee...*uuh*

Paska päivä

[q]Mellu-, 23.4.2007 13:03:
mulla ei oo mitääään tekemistä telkkarista ei tuu mitään,ei oo duunia tänään,ei voi treenaa,kämppä o siisti ja ulkona sataa vettä!!!! :(
[/q]

Mä tiedän yhen hikisen nörtin jonka kämppä tarttis siivoomista *wink*
Ja tietty, oishan tossa tiskitkin ja vessakin tarttis pesua! Kyseistä isäntää laiskottaa.

Oma päivän ":EXC" on vitun kipiä kurkku :(

O