päivän :(
- « Edellinen
- 1
- ...
- 1,293
- 1,294
- 1,295
- 1,296
- 1,297
- ...
- 1,566
- Seuraava »
[q]Septique, 28.3.2007 14:47:
Niin mut tolla määrällä rahaa mitä ne tuhlaa pelaajahankintoihin pitäis viedä mestaruus joka vuonna. Mites kävi viimevuonna? Myönnetään et ne on saanu pelinsä kulkeen vihdoin, mut veikkaanpa et voi tulla aika tiukkaa päästä hpk:sta jatkoon.
[/q]
Älä ny oo katkera ku Espoon pojat feidas!
*dissaa*azerbaidzhan*dissaa*
Koslasta katkes laturinhihna enkä tajunnu sitä ajoissa. Kevyesti ehti keittää ennen kun tajusin miten korkeella lämmöt oli. Sit kun sain parkkiin niin jäähdytysnesteet ja öljyt sekottunu eli varmaan joku tiiviste paskana. Eihän meikä sitä hihnaa saanu mitenkään paikanpäällä vaihdettua, joten hinaten liikkeeseen.
No pari viikkoo sit joku rosvo koitti viedä koko paskan ja lukko oli jo paskana et menee sekin sit samalla kertaa kuntoon.
Pelkkä hinaus makso jo 83 euroo joka löin käteisenä käteen. Tulee varmaan 500 euroo tai enemmän vielä päälle siitä ja ei sekään ole työssäkäyvälle opiskelijalle mahdoton ongelma (tietysti muutenkin vois rahansa käyttää), mut huomenna ois pohjarakennuksen tentti (soitin vielä maikalle ja kysyin et onko varmasti ja onhan se perkele!) ja suu napsaa ihan hillittömästi ja ostin vielä hermopäissäni kopan kaljaakin ja askin savukkeita, niin voi tässä olla koetuksella ettei korkit aukeile (yhden jo tossa korkkasin ja join tätä kirjottaessa ja toisen haen kohta, mut koitan pitää maltin mukana).
Niin ja kun tulin himaan niin kone oli tiltannu ja ei lähteny enää käyntiin muuten kun virta katkasijasta pelkkä boot nappi ei riittäny. Eli jotain erroria ruudulla. Joskus täys bootti virrat sammuttamalla eikä pelkällä bootti napilla saa paljon aikaan. Sekin on tosin sanomattakin selvää, että jotain on tässäkin vehkeessä vialla.
Muistinko sanoo vielä, et tuuraan Faijaa tän viikon sen firmassa ja rottelon toimivuus ois aika kova kun perjantaina pitäs päästä liikkuukin, tosin se ei nyt toimi ja julkiset ei mulle kelpaa kun ne ei aja rinksaa mun mielen mukaan siellä missä pitäs olla. Eli vituiks meni sekin homma.
Nyt haen sen toisen, kolmatta odotellessa ja luen tenttiin sen minkä kykenen.
[q]Mokuso, 26.3.2007 22:24:
---
subu, 26.3.2007 22:18:
Nukuin kuuden tunnin päikkärit ja nyt ei väsytä
---
VIRHE!!!
[/q]
Huomasin!
Nukuin kuuden tunnin päikkärit ja nyt ei väsytä
Ihan kauheen paha olo yhden henkilön takia, ollu jo pitkään
Toivottavasti pääsen nopee yli ja unohtaisin
Ikävä *sydän*
Joko elämällä on oikeesti jotain pahasti mua vastaan.
Tai sitten mä olen itse vaan sinisilmänen ja hyväuskonen hölmö,
joka ajaa ittensä tilanteisiin jossa mua sattuu.
Oli miten oli, lopputulos ei oo mukavaa katottavaa.
Ps. snadi vitutus päällä...
[q]Annakins, 5.10.2009 09:23:
Kävin eilen äidillä pitkästä aikaa enkä vieläkään totu siihen ettei sitä hölmöä koiraa ole siellä enää :(
[/q]
[q]Jusna666, 24.3.2007 16:47:
Nyt on vitutus sen verran laantunu torstailta et voi tulla tänne kirjottaa: kesäloma alko :(
[/q]
Häh? Mites toi nyt on huono asia?
Edit: just ku olin painanu 'tallenna' tajusin et nyt taitaa olla aika outo aika vuodesta kesälomalle... Eiks sul sit oo kesällä ollenkaan lomia?
ahistaa
Nyt on vitutus sen verran laantunu torstailta et voi tulla tänne kirjottaa: kesäloma alko :(
[q]martina, 24.3.2007 16:35:
siis ei voi olla totta... kaikki mun opparia varten kirjoittamat kymmenet sivut pyyhkiyty vain yhtäkkiä pois? :( kaikki työ on pitää tehä uudestaan ja maanataina ois deadline. ei vittu... *nyyh**nyyh*
[/q]
Oivoi.. kuulostaa ilkeeltä. Kai sulla nyt edes jonkinlaiset varmuuskopiot on jossain? Ehkä kuitenkin kannattaa hetki selvitellä voisko asialle olla mitään tehtävissä jos puhutaan kymmenistä sivuista.
ja korviinki sattuu
Tänne jäätyy.
Lähes kolme kuukautta vielä lomaan *pökr*
hajoanpa :(
Just mun tuuria. Vittu ku pitää olla nii sinisilmänen välillä.
[q]Septique, 21.3.2007 15:53:
Olo vaa paskenee koko aja jes hienoa.
[/q]
komppaan...onneksi sentään kaveri toi hetkellistä iloa tulemalla käymään...
Päivä oli täysin kakonenesta jo ennestään, himaan päästessä tuntui siltä että ostanpa 2 pulloa lapparia matkalla jos vähän olo muuttuisi rennommaksi kun vituttaa.
-Ensin odottelen hyvän ajan kassajonossa kun älyttömät jonot klo16 jälkeen
-Jotta ei olisi tarpeeksi keljuttanut, eläkeläispariskunta kiilasi eteeni juuri kun olisin kassalle päässyt, koitin puuttua tilanteeseen naputtamalla ukkoa olalle ja sanomalla "anteeksi mutta se taisi kyllä olla minun vuoroni". Hirveätä mankumista kuinka nuoriso ei nykyään kunnioita lainkaan vanhempiaan, leipäkin maistui leivältä ja vanhuuteenkin kuoltiin ennen nuorempina.
-Hain 4 olutta lisää ennenkuin palasin jonottamaan
-Kämpille päästyä kaveri esitteli Jarren (sen Jarren) tulevaa tuotantoa:
Ei taida kyllä olut riittää.
Menenpä nukkumaan niin säästyy joltain muulta kivalta.
Ah, mikä päivä.. *sydän*
Sen lisäks, että olen nyt kuumeessa ja *nuha*ssa, päässäni on kuhmu (löin aamubussissa pääni takaoven yläkarmiin, suht pitkä kun olen). Ja herätyskellostakin loppui patteri.
- « Edellinen
- 1
- ...
- 1,293
- 1,294
- 1,295
- 1,296
- 1,297
- ...
- 1,566
- Seuraava »