päivän :(
- « Edellinen
- 1
- ...
- 1,289
- 1,290
- 1,291
- 1,292
- 1,293
- ...
- 1,566
- Seuraava »
mun vanha ja ei-niin-uskollinen tietokone sit kalmas
eilen lopunki! onneksi kuitenki kaikki työtiedostot ja
yhteysohjelman sai seivattua.
Yhyy. Musta tulee torstaina formulaleski ku ukko lähtee Espanjaan kattoo kisoja Kuitenkin lentokone tippuu, terroristit iskee hotelliin, jonkun formula-autosta lähtee rengas ja se osuu sitä päähän tai sitten joku muuten vaan kahjo hyökkää sen kimppuun. [size=7]en kai mä nyt vaan liiottele yhtään :P[/size]
[q]mayah, 7.5.2007 20:37:
Tää viisurin poiston jälkeensä jättämä kipu on kyllä niin vitun saatanasta, et tekis vaan mieli itkee ja huutaa.
[/q]
paremmat särkylääkkeet lääkäriltä
Pitää sit mennä yksin kattoo sitä ylppärimekkoa. ;( Toisaalta saanpa olla rauhassa ja eikä oo kiire..
[q]opmdevil, 6.5.2007 02:40:
Pahan mielen tuo Mikkeli.
Meinasin ensin mennä Kharmaan mutta sitten menin Zakkiin jossa on sitten joku asennevammainen Dj *anna. No, ei siinä muuta, mutta jos DJ:llä ei ole Ecuadoria, Faitlessin Insomniacia, ATB:n Till I Cum tai Daruden Sandstormia niin ei pitäisi hirmuisesti olla DJ yhtään missään paitsi parhaan kaverin kotibileissä. No, Kharmassa on samanlaista asennevammaa eli soitetaan sitä saatanan listapaskaa mitä tulee Voicelta tai NRJ:ltä. Jotain R&B;tä ja hiphoppia. Siis "mä oon nieriä, mä oon nieriä" humppaa. Siis eikö nieriä ole joku kala? Miten siitä voi sitten laulaa että olen joku kala? HÄH?
Nyt sitten kotona huudatetaan trancea ja vedetään salkkarikossua kun baarissa ei viihtynyt ja on hirmuinen morkkis kun paloi se 20 ekua. No, ensi perjantaina ehkä pääsee ulkopaikkakunnalle ja toivottavasti siellä on jotain parempaa musaa jotta voisi tanssilattialla piipahtaa. AHDISTAA!
[/q]
Keskiviikkona Kharman alakerran loungessa ei tuu listakuraa..
Ite ajattelin heitellä omassa setissä kiksua sen minkä kerkeen.. ja jotain muutaki..
Staun ja Haitokin seteistä on vielä paha mennä sanomaan mitään.. saas nähdä millasia juonia kaverit punoo..
Voi vittu noi 400mg Buranat on perseestä. Jo viides menossa, eikä helpota vieläkään. :(
jos DJ:llä ei ole Ecuadoria, Faitlessin Insomniacia, ATB:n Till I Cum tai Daruden Sandstormia niin ei pitäisi hirmuisesti olla DJ yhtään missään paitsi parhaan kaverin kotibileissä.
[/q]
tää on mun "päivän :( "
Pahan mielen tuo Mikkeli.
Meinasin ensin mennä Kharmaan mutta sitten menin Zakkiin jossa on sitten joku asennevammainen Dj *anna. No, ei siinä muuta, mutta jos DJ:llä ei ole Ecuadoria, Faitlessin Insomniacia, ATB:n Till I Cum tai Daruden Sandstormia niin ei pitäisi hirmuisesti olla DJ yhtään missään paitsi parhaan kaverin kotibileissä. No, Kharmassa on samanlaista asennevammaa eli soitetaan sitä saatanan listapaskaa mitä tulee Voicelta tai NRJ:ltä. Jotain R&B;tä ja hiphoppia. Siis "mä oon nieriä, mä oon nieriä" humppaa. Siis eikö nieriä ole joku kala? Miten siitä voi sitten laulaa että olen joku kala? HÄH?
Nyt sitten kotona huudatetaan trancea ja vedetään salkkarikossua kun baarissa ei viihtynyt ja on hirmuinen morkkis kun paloi se 20 ekua. No, ensi perjantaina ehkä pääsee ulkopaikkakunnalle ja toivottavasti siellä on jotain parempaa musaa jotta voisi tanssilattialla piipahtaa. AHDISTAA!
[/q]
Et sitte pyytäny soittaan Paranoidia
mä en jaksa enää
Duunipäivä peruuntui, toinen tiimiläinen kipeä ja toinen krapulassa. Olisin oikeasti tarvinnut niitä rahoja aika kipeästi, samoin jotain tekemistä, ettei tartteis jumittaa yksin kotona.
Oon istunut neljästä lähtien odotus- ja vastaanottotuoleilla, äsken vasta pääs kotiin. En oo ehtinyt syödä juuri mitään, muutenkin elänyt koko viikon ruisleivällä niin eipä oikeastaan tunnu enää missään. Tunnen vaan huolta, paineita ja pelkoa, enkä tiedä miten tästä taas selvitään. Jotenkin on pakko.
Pitäis syödä lisää ruisleipää, kasata päänsä, nukkua hetki ja mennä taas töihin.
[size=8]
/edit klo 2.56, niin siis piti nukkua. Hetki onkin lyhempi aika kuin olin ajatellut. Mitähän sitä keksis että nukahtais vaikka vahingossa :E[/size]
Tää päivä on kaikin puolin niin syvältä, että ei riitä sanat kuvaamaan
tää kyl ois tiistain :( .... mutta kumminkin nenä murtunu , 3 tikkii päässä , ja huuli mustana...*uuh*
Pitäis alkaa tehdä matkailualan yrityksen 100%:sta liiketoimintasuunnitelmaa. Valitsimme yritykseksi sellasen, joka järkkää bile/ festari/ klubimatkoi Suomesta maailmalle.
Aihe tuntuu aluksi helpolle, mutta on helpommin sanottu kuin tehty, pitää ottaa huomioon aika tosi monta asiaa.
Vois alkaa enstöikseen selvittelee, että mitä kaikkei happeningei noin maailman mittakaavassa on yleensä tarjolla ja mille voisi vielä olla kysyntää. Jookoskookos tällä hetkellä ainoita kilpailjoita Suomessa, tosin heidän toimintasa painottuu lähinnä ainoastaan festarimatkoihin (Ibizaakin ilmeisesti joskus ollut tarjolla, muttei enää).
Eli tommoselle yritykselle vois olla kysyntääkin. Asiaa ei helpota, et täält klubbaristakaan ei löydy koko palloa kattavaa bilekarttaa
Joten jos joku tääl tietäis vähän enemmänkin isoista happeningeist maailmanlaajuisesti (Black Sensation jne.), niin vinkkejä saa heitellä
[q]Freja, 3.5.2007 21:09:
---
pipa, 3.5.2007 20:43:
---
How deep can you go before you hit rock bottom...?
[/q]
There is no bottom...
.... U die before u reach it.
Kipeenä ei oo kivaa
VOI V*TUN *AATANAN HE*VETIN PE*KELEEN V*TTU!
Tein just 1,5 tuntia esitelmää ja office tekee siitä 5min välein varmuuskopiota.
Nyt sitten kun kaikki oli designia vailla valmiina toi v.tun ohjelma päätti mennä nurin eikä mun työtä löydy mistään.
Aaargh, ei tälleen julkisesti saa kiroilla edes niin paljon kun mun tekis mieli! x5 tsiljoonaa. Ei muuta kun alusta, en mä oiskaan halunnu mennä nukkumaan vielä.
Aamukiukku...
[q]Optik, 2.5.2007 22:12:
Itku pitkästä ilosta.
Sananlaskut ja sananmuunnokset(tm) ry.
[/q]
niin kai sit! ei enää iloja hetkeen jos lopputulos on tää!!! kotiaresti kunniaan!!
muoks: nii ja mesekää ei toimi...
[q]Miinapiina, 2.5.2007 20:17:
nyt on taas sellai olo et tekis mieli vollottaa...
paskaa, tuntuu pahalta!! ja ihan yhtäkkiä, mistä tällai olo tulee???
[/q]
Itku pitkästä ilosta.
Sananlaskut ja sananmuunnokset(tm) ry.
- « Edellinen
- 1
- ...
- 1,289
- 1,290
- 1,291
- 1,292
- 1,293
- ...