päivän :(
- « Edellinen
- 1
- ...
- 1,096
- 1,097
- 1,098
- 1,099
- 1,100
- ...
- 1,566
- Seuraava »
Oon nukkunu pari tuntii... Mustin jatkot oli mun luona. Punaviiniä sohvalla.......
Päässä vippaa ja silmissä sumenee...
Sinkkuelämää loppui!!! *sydän*
[q]climate:
---
jones:
niin aina kun mulla on jotain asiaa niin joku kaveri alkaa kertoo jotain tarinaa mun asian päälle ja kaikki kaverin/kavereitten huomio tietty kiinnittyy tarinaan...
---
Tuttu tunne
...tai sit mulla on vaan niin huonot jutut 
[/q]
ssssssama vika
Ei nyt oo vaan kiva fiilis
Miten tässä nyt näin kävi? *uuh**uuh**uuh*
[muokattu 6.2.2004 17:02]
Fiilis on aika jännä tänään, dietin lisäksi päällä darra sekä väsy kun nukkui vain pari tuntia viimeyönä. On se rankkaa välillä.......siis kaikki.
15,5h duunia ja huomenna/tänään (torstaina) 12h*poks* väsy.
Sattuu ihan vitusti niskoihin, kaiketi tulehtuneet.
[q]Hotblood:
---
Steven Hoaks:
---
Aeryn:
kesäflunssa 
---
Sama vika... 
---
Täällä kans...
Tää on ihan perseestä! 
[/q]
Jaahas... Sinä näyttää olevan enemmänkin liikkeellä
sataa.....sataa....sataa....ja aina vaan sataa....mut, ei aina voi sataa? tietokilpailu kysymys, mikä elokuva kyseessä?
Miksi?
[q]martina:
---
W:
sataa.....sataa....sataa....ja aina vaan sataa....mut, ei aina voi sataa? tietokilpailu kysymys, mikä elokuva kyseessä? 
---
oisko crow...???
[/q]
10 pistettä ja papukaija merkki!
Tää Saa***an vi**n pas*a runk**ri tietokone ei tottele!!!!!*grr**släp**igor*
[q]sapeli:
---
William-78:
---
sapeli:
A) 1h unta (kohta tosin lisää *sydän*)
B) selkä eilisen/viime yön jälkeen vähän pipi (mutta sekin paranee makoilemalla *sydän*)
---
Mitäs sitä on oikein tullut tehtyä sitten yöllä!? 
---
*nauru**nauru* no sitä mistä mä nautin elämässä eniten
eli tanssin 
[/q]
Asiaa!
siinä joo tulee paikat joskus kipeiksi.....tuli vaan tosta väkisinkin mieleen kun eräs nimeltä mainitsematon kaverini kerran valitteli kunnon kännireissun jälkeen ettei muista eilisestä mitään mutta perse on helkutin kipee!
*kivatsulle**piru**grr**dissaa**eiei**igor**pahis*
Pikkujoulut pitäis kieltää lailla kun on ihmisiä jotka käyvät kerran vuodesa ulkona ja se on pikkujouluissa. Ei osata dokata eikä käyttäytyä. Yksikin vitun riemuvoittaja oli niin kännissä että oksensi omalle lautaselleen. Onneksi on Turvan pojat jotka näkee kameroillaan joka paikkaan.
Sattuu ihan saatanasti niskoihin ja en saanut varata torstaina lääkäriaikaa perjantaille kun ei ole niin tärkeää se että pystynkö työskentelemään.
Niin väsy että on kylmä.
Ja ihan hirmuinen halipula*nyyh*
*kiroaa*
vittu
Mun kännykkä sitten päätti alkaa oikei huolella vittuilemaan..! kuuluvuus katoaa moneksi minuutiksi ja palaa aivan pieneksi hetkeksi takaisin..., JUST FUCK'N GREAT
väsyttää ja vituttaa
[q]Sinza:
---
T-mu:
Olin eilen viihteellä ja joku ammuttiin samassa baarissa. Tunnustelin pulssia ja sit se kuoli.
---
Meidän ihaaaaana Starlight *justjoo*. Kauhee juttu kyllä *eiei*.
[/q]
voitko uskoo ni en mee sinne enää ikinä
en haluu et tästä jauhetaan tän enempää
[q]^hKt:
Flunssa iski.. taas.
[/q]
sama homma
AAARGH!!! mutsin kans ikeaan. Vihaan sitä paikkaa ku siellä menee koko päivä ja nyt voin kuvitella nää jouluryysikset.*igor**släp**eiei**hmph*
- « Edellinen
- 1
- ...
- 1,096
- 1,097
- 1,098
- 1,099
- 1,100
- ...
- 1,566
- Seuraava »