päivän :(
- « Edellinen
- 1
- ...
- 1,094
- 1,095
- 1,096
- 1,097
- 1,098
- ...
- 1,566
- Seuraava »
Ikävä jätkäkaveria, joka lähti eilen inttiin
meinasin ajaa kolarin tänää
[q]mayah:
Joku poltti mun aamuröökini. 
[/q]
Toi on paha!
auts...voisin vaikka vannoa et ei oo koskaan ollu niin kova halipula ku nyt on...*igor*
Nukuin kuuden tunnin päikärit koska väsytti. Millonkohan uni sit taas seuraavan kerran tulee..
vituttaa kaxnaamaset "duunikaverit"!! saatanan mummot!!
olen tainu saada aika paskan elämän tuli sekin sitte todettuu
älyttömän huono olo ja vitutus ja masennus ja vaikka mitä
En millään haluaisi mennä huomenna töihin.
kakkosvaiheen liukasradalla oli todella tylsää!!!!
no-joo, eipä oollu tänää kauheen mukava aamu päivä;
1. Aamulla tuli heti viesti: Mun tyttöystävä ei pääse tulee Suomeen piiiitkäään aikaan...(ja syyn 2 takia en voi itsekkää mennä sinne)
2. Kuulin että viikon päästä olen 1kk työtön (siirtymäaika oppisopimukseen), viime PE sain liksan ja siitä liksasta pitäisi maksaa 2kk vuokran + kaikki maailman muut laskut, muttä kyseisetä palkasta on jo puolet \"poltettu\" ja riittää just ja just yhteen vuokraan. ai nii joo, syödäki pitäis...
3. No toi Sami juttu ei ollu kauheen mukavaa luettavaa (R.I.P. man!)
4. petti tupakkalakkokin.
Hmmm, pistää ny vaan miettimään et mitä uutisia tää päivä viel tuo tullessaan...
Kultaseni tulossa kipeeks :(
Lauantaina alkaa q's päivää kestävä kertausharjoitus jossain päin etelä-suomea. Ei vois totta puhuen vähempää kiinnostaa. Ja vielä kaikille yhteisesti:
http://enoumena.net/images/shit_happens.jpg
[muokattu 11.3.2004 14:50]
[q]kylpyankka:
---
MaSari:
Saanen kysyä mihinkä pyrit?
Mäkin olin tänään pääsykokeessa Helsingissä, ja jälleen kerran piti jättää lähes tyhjät paperit valvojille.. 
---
Samassa kokeessa oltiin sitten kenties, Helsingissä psykologian koetta olin ihmettelemässä. Luulisin että korkeintaan 5(/10) pistettä voi tulla ja sillä tuskin pääsee sisään. 
Kaipa sitä pitää vähän fiksuuntua jos vaikka ens vuonna ymmärtäisi mitä kysytään 
[/q]
Mullakin oli viime viikolla suomen kielen koe helsingin yliopistoon, tulee maksimissaan 3 pistettä 10:stä kun en löytäny kaikkia valintakoekirjoja
Huomenna kieliteknologia ja vähä jännittää.
Faijan duunikaveri ammuttiin irakissa.
[q]root:
http://www.helsinginsanomat.fi/tuoreet/artikkeli/1076152601902
Vittu mitä lössiä! Jos joku sattuu tietämään tekijöistä jotain tai olisi vihjeitä niin maksan tuntuvan palkkion rahana jos nuo runkut saadaan kiinni.
Annan tosin poliisin hoitaa loput.
-Aleksi
[/q]
Voipi olla että suomeen tarvittaisiin vanhat kunnon tuomiot. Noilta pojilta voisi vaikkapa murskata kivekset, sen jälkeen nylkeä elävältä ja lopuksi naulata ristille.. Ja mielellään julkisesti kauppatorilla. Sama käsittely metrossa rähisselle kirvesmiehelle.
Vitut ihmisoikeuksista näissä tapauksissa.
ikävä mussupussua. 
ja kuuteen asti duunia
[q]Tres:
Kaikki ongelmathan saadaan poistettua
sillä että rangaistaan mahdollisimman
kovalla kädellä 
Mua kiinnostais millasissa olosuhteissa
kasvaa sellasia tyyppejä jotka tollaseen
kykenee enemmän kuin se miten niitä
vois rangaista.
[/q]
Ei saada. Kannatan kuitenkin kovempien rangaistuksien käyttöönottoa. Silmä silmästä, hammas hampaasta, suolet näpistyksestä.
[muokattu 30.4.2004 12:24]
ahdistaa
- « Edellinen
- 1
- ...
- 1,094
- 1,095
- 1,096
- 1,097
- 1,098
- ...
- 1,566