päivän :(

Back to häröily O

Taidan olla tulossa pahemman kerran kipeäksi.. töissä olo oli kuin halolla päähän lyöty koko ajan ja nyt kurkkukin törkeen kipeä. Höh! Sen siitä saa kun riekkuu siellä Wäiskin terasilla pikku topissa.. *huoh*

Sade...ja matot tuuletusparvekkeella unohtuneena kun joku spyddäs ne Pitää lähtä pesee nyt viimeistää...*hikoil*

huuto.net ...ja ne idiootit, jotka eivät lunasta huutamiansa artikkeleita...prkl..

Paras ystävätär lähti tänään kolmeksi kuukaudeksi töihin Helsinkiin... eikä siellä ole nettiyhteyttä käytössä, että vois edes chattailla

IIIIIIIIIIKÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄVÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ*nyyh**nyyh**nyyh**uuh*

Tuli vinyylipaketti Hollannista ja mukana oli väärä levy. Artisti oikea, mutta sinkku väärä ja tietysti se väärä levy löytyy jo ennestään itseltäni

Kaverille oli yllättäen tullut ylimääräisiä lippuja Pacifiqueen, mutta ei tietenkään tarjonnu yhtään minulle. Nyt joutuu tylsistymään täällä korvessa, kun toiset pitää hauskaa Serenassa

[q]Lene:
---
Sting Ray:
Paras ystävätär lähti tänään kolmeksi kuukaudeksi töihin Helsinkiin... eikä siellä ole nettiyhteyttä käytössä, että vois edes chattailla

---

Mä olen aina luullut, että puhelimet on keksitty, posti kulkee ja on kirjastoissa nettiyhteydet ja joissakin kahviloissa. Saatan olla kyllä väärässäkin. Eikä matkustamistakaan ole rajoitettu.

[muokattu 22.5.2004 21:54]
[/q]

No kyllähän me yhteyksissä ollaan, mutta kun kummallakin on kotona nettiyhteydet, niin on ollut kätevää chattailla ICQ:lla lähes päivittäin. Ja vielä kun kyseessä on käytännössä katsoen ainoa henkilö, jonka kanssa tulee chattailtua, kun se ei oikeen ole minuun iskenyt (olen varmaan jo liian vanha

Sitä matkustamista kyllä rajoittaa rahatilanne, mutta jos seurusteltas, niin tietysti tulis käytyä ahkeraan Hesassa

Ykisnkertaisesti pelko kaikesta perseen alla....

VITTI mä oon ihastunut ja tää tunne on on ällöttävä
ku tietää et ei mistäään tuu mitäääää

vedin eilen hirveet perseet ennen baariin menoa tarkoituksella, ettei menisi niin paljoa rahaa. ja kaikenlaisten sattumien kautta mä oon kuitenkin saanu menemään kolminumeroisen summan rahaa. jumalauta, että on kallista. ny on taas tili tyhjä, niih. v*ttu

[q]mokkeri:
Unityn liput meni n.20min.. ei auttanut vaikka kaverit oli jonottamassa 9.30 saakka (tai sit ne huijaa mua*vink*)
[/q]

Ei ne taida huijata, kaveri oli menny samoihin aikoihin jonottamaan ja oli päässy ovelle asti, kun liput oli jo loppunut.

Linnanjuhannus on vastatuulessa.

Miksi elämä on näin vaikeeta? *kivatsulle**dissaa*

Päätä särkis.

flunssa puskee taas. eipä se ole mikään ihmekään näillä duunimäärillä

42.03km

todella huono päivä. väsyttää ja vituttaa. palkka on ennätyssurkea ja eikä siitä jää mitään jäljelle. ja taas vielä pitäisi jaksaa lähteä duunista tekemään tosi paskaa duunia, arvattavasti kiinnostaa todella paljon. ai että, mua vituttaa infernaalisesti

HALUAN NUKKUA!

404 *släp*

Oon duunissa, eikä huvita tehdä yhtikäs mitään.

O