päivän :(

Back to häröily O

[q]Optik:
Kuulin juuri, että veli on joutunut auto-onnettomuuteen sorarekan kanssa...

Auto ilmeisesti tuhannen pillun päreenä.. veljen tämänhetkisestä tilasta ei mitään tietoa... *uuh**nyyh*
[/q]

Joo, näitä on tosi kurja lukea, tulee itelle aina pahamieli ja rupeaa miettimään kaikkia "entäs jos" juttuja

Toivottavasti veljelläs on käyny hyvä tuuri jotenki vaikka pahalta kuulostaa :o pidän peukkuja

Ei saanu ees omassa huoneessa kattoo unelmakämppää :(

Tänään ei mikään oo pysyny käsissä.. Sosekeitot pitkin keittiöö ja muuta hauskaa.
Lisäks päivän mustelmasaldo on aika mahtava. Auts.*uuh*

Vituttaa kaikki epämääräiset koulutehtävät, joita on aivan liikaa

oon vetänyt ihan hulluja raivo kohtauksia tänään ihmisille*grr*
huomaa et on taas hermot todella kireellä ja sit tulee vaan pahempi olo siitä kun on raivoillut muille ihmisille*uuh*
ja sit mulla on 8päivä töitä vaikka olin sanonut etten pääse sillon töihin,no se siitä bileilemisestä
ehkä huominen menee paremmin*igor*

kipeenä edelleenki, minä ja tietsikka, jyrää molemmissa*ding*

[q]mayah:
Oon sitten kipeä.
[/q]

lähettää parannus haleja

Nyt juot paljon vettä ja teetä... ja muista tee ei saa olla tulikuumaa.. vaan lämmintä. samoin vedessä ei jääkylmää vaan vähän aikaa huoneenlämmössä ollutta.
+ paljon hedelmiä ja vihanneksia nasuun niin johan paranet.

nimerk. tsägällä kerran vuodessa totaly kipee...

[q]mayah:
Oon sitten kipeä.
[/q]

Taas kipee just olin viikonlopun kipeenä ja sit ma ja ti terveeenä ja taas :(. ei tää oo ku neljäs kerta 4kk sisällä.

Tajuton flunssa ja kurkku on tosi kipee Ei muutenkaan voittaja meininki kun olotilan takia sain nukuttua viime yönä vain pari tuntia.*haukottel*

Mut jätettiin justiinsa!

3,5 vuotta ja tänään juuri tuhlasin yli satasen, jotta sain uuden pillerireseptin...pentele!

Nähnyt kahtena aamuna painajaisia..*nyyh*

[q]mayah:
Oon sitten kipeä.
[/q]

No voi pöh!

Väsymys.. kärsimättömyys.. turhautuminen..
Tää viikko on ollut yksi rasittavimmista sitten pitkiin aikoihin.

... mutta onneksi on rauhallinen viikonloppu tiedossa!

ahdistus

aargh,,*grr* mä en taaskaan tajua, miten saa rahat riittämään kaikkeen... ei viitsis koko ajan äidiltäkään lainata meen kohta täyttämään jotain elloslainahakemusta

Niin paljon menoa....ja olisin ennemmin halunnu tehdä jotain muuta kivaa

[q]mayah:
rööki ei maistu ja keuhkot pääsee vähemmällä ja kaikesta huolimatta, mulla on asiat ihan kivasti
[/q]

-joo,ei totaalisesti maistu rööki! on tullut poltettua ennätys vähän tänään jos vertaa normaaliin päivään...just kävin mielenosoitus röökillä olotilaa vastaan ja ei oikein maistunut.

hammasta rupes sarkee..eipä tullu yöllä hirveesti nukuttuu*eiei*

joku vitun saatanan kusipää pölli ikea-kassillisen pesua odottavia pyykkejä talon pyykkituvasta. siinä meni ainaki 100eurolla vaatteita, ottaa niin vitusti päähän! *dissaa**grr**nyyh*

O