päivän :(

Back to häröily O

[q]Rocca:
---
`´Ermin:
se on näemmä pienestä kiinni. vaikka mä kuinka yritän ni kaikki on yhellä huonosti...mun loppuu kohta inspiraatio... v***n apaattinen olo...ulkona sataa ja mä en jaksa enää olla yksin... pitääkin sit kaikkien ihmisten tääl pikkukyläs olla niin helvetin umpeutuneita!!!!!!! tänks

---

Tervetuloa turkuun...täällä on ihmisiä
[/q]uskaltaako parin vitutus lonkeron jälkeen ajaa!!? hehee*igor*

Nuha b2b Kurkkukipu

No ei tod.

[q]tiipi:
en osaa laskee fyssan laskuja, enkä oikeen tiedä mistä saisi apua niihin, ku kirjan saa ostettuu vasta myöhemmin :(
ehkä ois pitäny kuunnella luennolla tarkemmin
ja nukuin äsken liian pitkät päiväunet, 2,5 tuntii *släp*
[/q]

Opi luottamaan kurssikavereihin mahd.ajoissa... tedari-meininki on vähän eri ku lukiossa, bah.

en osaa laskee fyssan laskuja, enkä oikeen tiedä mistä saisi apua niihin, ku kirjan saa ostettuu vasta myöhemmin :(
ehkä ois pitäny kuunnella luennolla tarkemmin
ja nukuin äsken liian pitkät päiväunet, 2,5 tuntii *släp*

MUHUN SATTUUU!!!! okei... siis syy tähän.
Elien Tranzexpierceissä tampereella jossa tuli tanssittua useita tunteja....
Kotona klo7, unta 5 tuntiii jonka jälkeen muuttoavuks mutsille.... nut mä vaan odottelen et koska mun kädet tippuu ja jalat sanoo sopimuksen irti....

vittu että väsyttää lisäks ollu nihkee fiilis jo useamman päivän

auts!poltin juuri suuni siemaillessani aamukahvia joka oli liian hot hot*uuh*ja sitten jalka ei o vielkään yhtään tamppikunnossa ja huomenna on jo lab4*nyyh*w...u!

Väsyttää niin helvetisti..en haluis mitään muuta ku nukkuu yhet ainoot hyvät yöunet*nukkuu*..mielellään joskus lähiaikoina..vuorokaudessa on ihan liian vähän tunteja mulle...*uuh**poks*

[q]Keeerin:
Ai niin..ja kerrankin kun mulla olis sunnuntai vapaa niin lauantaina ei Helsingissä tapahdu mitään ja ketään ei kiinnosta mitään tehdä!
[/q]

No mutta ratkaisu löytyy Tampereelta ....

aloitin koulun maanantaina semisekavin fiiliksin. en osannut edes kuvitella kuinka kamalan kamalaa ja tylsää ja hirveää siellä voisikaan olla. ei todellakaan mun alaani tuo liiketalous näemmä. enkä tunne edes ketään.
pelastakaa minut!
pitäisi keksiä mitä oikeesti haluaisin opiskella, mutta sekin on liian vaikeaa.
a-h-d-i-s-t-u-s.

[q]Zarabel:
” En tiedä kuinka kertoo ilman että loukkaisin sun tunteitasi kulta,
se on kaikki tai ei mitään, keskivertoo rakkautta mä en tahdo sulta,
on mennyt liian kauan siihen että lupaat kaikki muuttuu paremmaksi,
en jaksa odotella, olla yksinäinen vaikka meitä onkin kaksi... ”

[/q]

Olipa aika hyvin sanottu... itse ollut samassa tilanteessa. Toivottavasti selviätte tuosta ystävinä.

[q]Jone:
Jone *sydän* myrskyt
[/q]
Oon tainnutkin joskus autossa päässyt todistamaan sun rakkautta ukkosta ja salamointia kohtaan ;)

[q]Avernian:
---
sapeli:
Olipa aika hyvin sanottu... itse ollut samassa tilanteessa. Toivottavasti selviätte tuosta ystävinä.
---
Toivottavasti et ehdottele ystävyyttä heti perään. Se on aika törkeää.[/q]

Ystävinä pitää imo erota... Mutta eiköhän kukin taaplaa tyylillään.

[q]mayah:
---
misi:
Hangover...*eiei*

---

Sun pitäis ravintola-alan ammattilaisena tietää, mitä alkoholin nauttiminen tekee sun keholles. Teit tietoisen valintasi itse ja nyt kärsit sen seurauksista täysin itse.

[/q]

Niin kai mun pitäisi.... mut ei tullut sitten eilen illalla mieleen mut seuraavalla kerralla mä muistan..

[q]Avernian:
---
Marianne:
flunssa senku pahenee vaikka oon juonu Findrexiä niin että napa ruskaa ja huomenna ois Säteet joihin on piletti taskussa*poks*
---
Sen lisäksi vetele 1500mg about c-vitamiinia (apteekista, joku 5/purtilo), niin yleensä flunssat ja nuhat helpottuu/lyhenee/pysyy kaukana.[/q]

Tai sit käyt marianne ostamassa pari tölkkiä Avidusta etkoille... http://klubitus.org/forum_aihe.php?id=1106;pid=390836#390836

Rakas 13-vuotias koirani haudattiin tänään, lyhyen sairauden päätteeksi. Tekee aika kipeetä isollekkin miehelle tuollainen menetys.

[q]Maihku:
En oo nukkunut viime yönä ollenkaan ku on ollut niin hirvee köhä*sars**grr*
[/q]
Lääkäriin vaan hakee kunnon dropit.. Ite ainakin menin suosiolla kahden valvotun yön jälkeen ja sain jopa ihan kunnollista lääkettä.

En oo nukkunut viime yönä ollenkaan ku on ollut niin hirvee köhä*sars**grr*

[q]Maihku:
Mun auto irtisanoi itsensä meidän sopimuksesta*igor**grr**nyyh*
[/q]

Tais takuuaika mennä umpeen just äskön? No ei, ikävä juttu...

O