päivän :(

Back to häröily O

[q]martina:
ei päästykkään tampereelle tänään......... :(*lohduttel*
[/q]

Yhdyn juttuun ei tommosista matkoista tuu mittään tarvii vissiin ostaa itte joku tila auto mihin mahtuu 10 tyyppiä et pääsee lähtee joka puolelle suomee pileisiin..

telkkari meni rikki.... yhyy yhyy....
menee ikä ja terveys uutta hankkiessa... =(

-mitässenyttöllöttääuhuu

[q]Astaroth:
---
Pablo:
Duunipaikka meni alta kun firma menee konkkaan/selvitystilaan...

---

*sääli*
[/q]

Sikäli tuli pehmeä laskeutuminen kun oon ollu osa-aikaisesti lomautettuna jo pitkän aikaa siten että oon ollu max. 2 pv/vko töissä...

Kylmä.. tuulee... ikävä... turvaton olo

[q]Astaroth:
---
Pablo:
Sikäli tuli pehmeä laskeutuminen kun oon ollu osa-aikaisesti lomautettuna jo pitkän aikaa siten että oon ollu max. 2 pv/vko töissä...

---

Joo, mutta silti ei tietenkään ole hauskaa joutua kortistoon. Mutta loistavaa, että osaa ottaa asian oikein vastaan. Toivottavasti uutta jobia löytyy lähiaikoina. :)
[/q]

Juu paperit on Laureaan sisällä. Jos tärppää niin duunit olis joutunu lopettaa muutenkin. Ja sikäli kuulun liittoon niin saan rahaa jokatapauksessa vielä jonkun aikaa. Toivotaan parasta! :)

Duunipaikka meni alta kun firma menee konkkaan/selvitystilaan...

[q]kuiske:
Jeps. Tai sitten hankin jostain jalkasiirteen... Ei kellään sattuisi olemaan ylimääräistä (vasenta) jalkaa jossain kaapin nurkassa?
[/q]
Mul ois yks.. Siinä on tosin polvi jokseenkin hajalla (ei haittaa ihan hirveesti elämää) ja päkiässä sekä nilkassa vähän jotain häikkää. 176 senttimetrisen ”vähän liian pitkä”(?) jalka. Miten ois?

[q]martina:
ei päästykkään tampereelle tänään......... :(*lohduttel*
[/q]

Kieltämättä hieman ketuttaa!!
Mut loistavalla seuralla tästä illasta voi sittenkin tulla jotain!!

Netti ja verkko ei ole toiminut yli viikkoon, eikä kukaan tiedä missä vika. =(
Niin ja sit verotoimiston tädit kovasti lupasivat lähettää mulle verokortin, mutta eipä ole näkynyt. Eikä sinne pysty nyt soittamaankaan kun siellä on joku puhelin ongelma.
Käymäänkään ei duunin jälkeen ehdi, kun se on jo kiinni.

meininki hjyvä... en mä sitä rahaa oliskaan tarvinnut.

Kauhee nuha heti aamusta, vitun pujot ja timoteit... Eikä lääkkeitä tietenkään mukana..*dissaa*

Totesin, että en tiedä mikä mä oon enkä edes sitä, mitä haluan... Eikä mulla taida olla elämääkään... Ja sitä paitsi aurinko meni juuri pilveen

joku kurjuuksien allergia iskenyt. oon ihan tukossa :(
(mä muka jollekki allerginen :O )

Maanantai kolmas tunti menossa töissä ja ”patonki” vain kasvaa otsassa...*eiei*

a) Töihin t-paidassa hikeä tippuen arskat päässä kesä! Ja kas; parin tunnin päästä jälleen pilvistä ja eikun lisää hynttyytä ylle b) pikkuhiljaa kehittynyt selkä-rinta-ojentaja-hauisjumitus joka estää liikuttamasta käsiä normaalisti c) huonosti nukuttu yö turboteholla hurisevan, surisevan ja tärisevän jääkaapin takia d) hiljaa hiipivä epäilys siitä, ettei tämä ollut vielä tässä - päivän on vasta nuori...

Vieläki harmittaa ku joutu lähtee illalla Sun:ista pois kesken kaiken ja parhaan menon..

[q]Lene:
Ei voi ymmärtää, miten joidenkin elämässä ainoana lähtökohtana ja sisältönä on omiin itsekkäisiin päämääriin pääseminen. Hinnasta ja muista ihmisistä välittämättä.
[/q]
Sä oot vain vanhanaikanen. Kaiken pitää lähteä omien mielihalujen ja tarpeiden tyydyttämisestä ja muiden tehtävänä o toimia välinearvoina siihen.*dissaa*
Useimmiten siinä vaiheessa ihmisiä alkaa vituttamaan q ne huomaa tulleensa käytetyiksi, kokematta mitn omaa etua tilanteessa. Jos väittää toimivansa ilman itsekkäitä päämääriä, tulee leimatuksi marttyyriksi tai muuten vaan sun käyttäytymisen voi katsoa olevan epäkelpoa ja jossain määrin tuhoisaa. Tuhoisaa, koska nöyryys voi aiheuttaa lumipalloefektin ja silloin sä voit niin q joutua niin paskaan jamaan q äiti teresa, mut se o sentään se Äiti Teresa ja sä niin q vaan matkit sitä.Silloin sä oot niin q luuseri, koska sä et toteuta itseäsi vaan matkit ja se ei o siiistii.tietsä?*joo**ding*

Kaikella o hintansa, kyse o vaan siitä miten pitkälle aikavälille sen takasinmaksu katsotaan jaksotettavan, toinen näkee sen päättyväksi heti toinen voi tuon hinnan varjolla toimia takasinpäin vielä pitkäänkin.*justjoo*

pientä flunssaa ja toi ilma

hetkellinen ahdistus. syynä asianhaarat x, y ja z, joiden summa tuntuu vielä kartuttavan itseään eksponentiaalisesti. Onneksi yö on hellä.

AARGHT. Ei taaskaan mikään suju duunissa. Jotenkin ei nyt onnistu keskittyminen*eiei**poks*

[q]Zyklonius:
Erään nimeltämainitsemattoman kohtuukokoisen suomalaisen sisävesikaupungin sähkölaitokselle voisi syöttää täsmälähetyksellisen napalmia heti aamutuimaan, kiitos 260 karhuavan loppulaskun.
[/q]

mullekin tuli 103e sähkölasku miten joku helvetin sähkö voi maksaa noin paljon? oon sitä paitsi päiviä pois kotoa ja käytän sähköä muutenkin säästeliäästi.

O