päivän :(

Back to häröily O

[q]Elvi:
HJGHJGUIYOP............... PINNA ON NIIN KIREELLÄ! Kiire koko aika ja ihmiset vituttaa ja elämä kusee välillä niin perkeleen totaalisesti. VI...N SNOBIT! PELLET JA ÄÄLIÖT!*släp*
[/q]

Mä olen sun tukena rakas *sydän*

Koko päivä...en saanu nukuttua, koskee päähän, itkettää, töissä ei mikään onnistu, matkakortin kausi meni umpeen, piti mennä lintsille mut en pääsekää, ruoka oli pahaa.. Kaikki on ihan pikkujuttuja mut miks ne kasautuu samalle päivälle..

Ei näin voi käydä... Vuokranantajat lupasivat mulle kämpän ja nyt kun palasin Saksasta se onkin laitettu välitykseen!

Nyt oon ihan tyhjän päällä..... Vitun elämä

Vituttaa niin vitusti mun ihmissuhteet siis entiset sellaset..

Kadotin duunipaitani tänään. Se varmaan tippui juostessani ruokakauppaan dösästä.
Ja jos joku teistä on löytänyt valkoisen perus H&M pikee paidan jossa on brodeerattuna Soopeli tänään steissin eestä niin olisin iloinen jos palauttaisi sen mulle...

töissä meni kaikki ihan vituiks ja ku pääsin kotiin ni alko jumalaton saarna tupakan polttelusta

[q]Mellu-:
töissä meni kaikki ihan vituiks ja ku pääsin kotiin ni alko jumalaton saarna tupakan polttelusta
[/q]

toivotaan että huominen on aurinkoisempi päivä...

[muokattu 22.7.2004 04:23]

onks kellään posiitivisia donitseja mitä vois vetää suonen sisäisesti? tyhmä hammas/hampaat potuttaa kun ei oikein voi perkule mitään syödä ja vasta lokakuussa pääsen lekurille no toisaalta, tiedän kokemuksesta että se on pari päivää herkkä ja sit se taas rauhottuu... mut ei tästä hyvää seuraa

ja nyt kun vauhtiin pääsin... ihmiset. ihmiset on niin outoja. ne on niin sairaan hienoja kun niitä saa auttaa - mikään ei oikeasti ole hienompaa kun se että saa auttaa muita - mutta silti me ollaan kaikki vaan ohikulkijoita toistemme elämissä, pelkkiä kasvoja varjoissa.

ja vielä yks päivän :( - kaikkien muiden päivän :(... silloin kun kaikki on hyvin niin nauttikaa siitä ja säilökää sitä hyvää fiilistä pulloon - jokainen tulee tarvimaan muistoja hyvistä ajoista ennemmin tai myöhemmin... (onpa harvinaisen synkkää tekstiä multa... forgive me, I\'m only human)

PS: ja vielä tosi oudosti haluan sanoa itselleni että olen hieno ihminen. se unohtuu liian usein, myös teistä kultakin. muistakaa että olette kaikesta huolimatta hienoja ihmisiä jotka ansaitsette kaiken mitä maailma teille voi antaa... *ironinenhymiö* myös kaiken pahan. siinä kaikessa on opetuksensa. mutta älkää luovuttako.

[muokattu 22.7.2004 07:31]

Mun babyface-imago on mennyttä!! Mul on rintakarva!!!!!

Toinen :(
Kesäloma; tällainen sää ja v*tun kesäflunssa*dissaa*

[muokattu 29.7.2004 23:24]

oon kipee, kurkkuun sattuu, paha olo, väsyttää, ei jaksa liikkuu mut silti pakko lähtee kauppaan jossain vaihees ku ei oo mitään syötävää, pakko siivota ja pestä pyykkiä. Ja tottakai tänään kaikki kaverit soittaa ja pyytää ulos... Miks ne ei soita koskaan ku haluis, jaksais ja vois lähtee ulos!!!!
Ei kivaa.

mudda ond baha duha. niisk ja pärskis, nenä vuotaa joka toinen minuutti... ei näin, ei todellakaan näin

[q]K:
Pakkohan nekin rempat on maksaa, muuten Peltola-Jussilan kylä autioituu, kun jengi muuttaa kasvukeskuksiin. Ja kukas sitten asuu Peltola-Jussilassa? Hä?
[/q]
siitä voidaan tehdä vaikka villieläintarha jonkun ökyfirman sponsorirahoilla eiku. verorahojen suuntaamisesta vois keskustella vaikka kuinka. tällä hetkellä vaan vituttaa toi palkkakortti

[q]Lost-Soul:
Ja mihin sä niitä kaikkia 4000 kommenttia olisit tarvinnut???
[/q]

Skenepisteitä varten tietenkin.

[q]blade:
Lääkäri reissu aamulla.
[/q]
sama täällä

[q]Cloudberry:
Anorektikot..

[/q]

Eli päivän =( on se että joillakin on -tauti- vai se että se tauti on aiheuttanut jonkun ”menetyksen” sinun elämässäsi?

Osanottoni vaikken RR:ää tuntenutkaan... jaksamista hänen läheisilleen sekä kavereille. *sydän*

akuutti ylähengitystieinfektio eli kaikkea rasittavaa pitää varoa.. ts ei sais tehdä mitään mikä hengästyttää.. jippii.. ainaki maanantaihin asti kaikki kiva kielletty

Kaverin kanssa ei oikeen mee putkeen täl hetkel*uuh*

Mut toivotaan parasta, et pieni tauko tekis hyvää!

[muokattu 28.7.2004 14:29]

[q]Lansetti:
Eli päivän =( on se että joillakin on -tauti- vai se että se tauti on aiheuttanut jonkun ”menetyksen” sinun elämässäsi?[/q]

Aina ennen oon ihmetellyt miten joku voi olla niin s-tanan tyhmä ja kohdella itseään niin kaltoin, kun ei siinä touhussa ole mitään järkeä, ja ajatellut, että ”turpa kii oma moka!”, ja ”sairastamaan” (=turhia skitsoilemaan) alkaneet kaverit on kylmästi eliminoitu omasta tuttavapiiristä, mutta nyt kyseessä oli eräs entisen kouluavustaja-työpaikan teineistä, todella suloinen ja fiksu tyttö. Sain sähköpostiini valokuvia koulun päättäjäisistä yms. ja silmiin sattui ja melkein oksensin, kun siitä oli tullut niin ruma ja sairaan näköinen..
Minä en vaan voi käsittää..

O