päivän :(

Back to häröily O

Luottokunta muisti mua 353 euron ja rapiat laskulla*poks*

Syyttää saan toki itteäni...

EDIT: hoono soomi

[muokattu 13.7.2004 17:37]

[q]NeoDragon:
Känniääliöt jotka meinas saada mut elämäni toiseen tappeluun *grr**grr**grr*

Oli viimesenkin jälkeen morkkis ihan liian kauan... vaikka ei ollu meidän syytä sekään*igor*

Tätäkin tilannetta tulee varmaan pohdittuu ja mietittyy ja pähkäiltyy kuukauden
verran vähintään...
[/q]
mä en ainakaan jaksa miettiä tätä enempää*joo**hali*
ne oli ihan tyhmiksiii*joo*

[muokattu 15.7.2004 15:47]

masentaa niin pirusti.... pläääh... tyhmästä asiasta.... hyih! pois se minusta! nyt heti! hus!!!!*grr**poks*

Aamulla heräsin kun raesade tunkee kamalalla ropinalla avoimeksi jääneestä ikkunasta sisään ja melkein kastelee kaiken..

[muokattu 17.7.2004 17:16]

ei päästykkään tampereelle tänään......... :(*lohduttel*

En saanut opiskelupaikkaa, kämppä on vaarassa lähtee alta, rahaa ei o tarpeeksi ja muunteki vituttaa ku suhteet eivät oikeen tykkää kestää. Ei sen kummempia :(

Tähän aikaan hereillä kun pitää mennä tyhjentään lapsuuden kotia kaikaesta romusta.

yleinen vitutus/masennus. Tappele jonkin asian parissa liki kaksi kuukautta, välilä on onnistua suunnitelmat ja sitten taas tulee alamäki. Tänään sitten kaikki loksahti paikoiilleen, tai siis ainakin piti, kunnes ihan viimeisessä mutkassa kaikki, siis koko kahden kuukauden työ, lakaistaan maton alle. Eli siis semmonen todella_turhautunut_vitutus_surku_pettymys_viha-olo. *ärrinmurrin ja pahemminkin* Ette ehkä tajunneet tästä mitään. Ehkä parempi niin, ettei huono olo voisi tarttua. Nyt meen nuolee haavojani. Toivottavasti dracula pelastaa sen mitä on enää pelastettavissa. *huoh*

Siskon hyvä ystävä jäi junan alle Voimia siskolle

[muokattu 16.7.2004 10:21]

[q]Hetu:
ja vituttaa.. kaikki.*uuh*
[/q]
*lohduttel**sääli*

[q]Tres:
Voisko joku palauttaa mulle eilisen
päivän, hukkasin sen johonkin
[/q]
jos paremman puutteessa kelpaa, sä voit lainaa mun eilistä, se oli hyvä

SATAA! eikä voi maalata...

tulin just töistä kotiin... oon niin rätti väsyny!! liian väsyny mennäkseni nukkuu!! hirvee nälkä, ei saa syötyy mitään, oksettaa niin paljon ku ei oo syöny mitään. juonu vaan limpparii ja kaakaota!

Epävarmuus biisin plagioinnista...huomasin kohta julkaistavalla mixtapella erään suomalaisen biisin jossa oli identtinen sawleadkuvio hieman eri tavalla riffattuna millainen on myös itselläni biisissä joka on myös ollut vapaassa kuuntelussa clippinä jonka kuvion kehitin jo 2003 vuonna marraskuussa ja tämä kyseinen on valmistunut tammikuussa 2004.

Harmittaa vain kun ei voi todistaa onko tapahtunut plagiointia vai pelkkää yhteen sattumaa?*hmph* huono maku suussa kun oman biisin teko tyssähti tähän ja pakko muutta kuvio koska muuten omaa biisiäni voidaan syyttää plagioinnista,prhn! *piru**släp**kivatsulle*

kipee olo ja illalla pitäis Koneistoon.. vittu

Tämän kesän bileet taitaakin sitten olla mun osalta biletetty, jalassa todettiin rasitusmurtuma = ei rasitusta neljään viikkoon.

Ja voi, kun kivaa, teen aamuvuoron jälkeen vielä yövuoronkin. Jes! Jes! Jes! No eihän se haittaa, kun mulla ei ole elämää.

Tästä ei enää voi päivä parantua.

kolibriscope ei päässy soittamaan pulsarissa...

[q]climate:
Bileissä vaan istumaan tuolille ja käsillä hullua huitomista, kyllä se biletyksestä käy
[/q]
Miks pitää käsillä huitoo hullusti.. kyl se biletys menee ihan vaan istumallakin..

Jeps. Tai sitten hankin jostain jalkasiirteen... Ei kellään sattuisi olemaan ylimääräistä (vasenta) jalkaa jossain kaapin nurkassa?

[q]climate:
---

Kyllä ilman jalkaa voi bilettää. Saitko kävelykepukat?

Bileissä vaan istumaan tuolille ja käsillä hullua huitomista, kyllä se biletyksestä käy
[/q]

En saanu keppejä. Saan kävelllä, mutta en juosta enkä hyppiä. En siis saa tehdä mitään kivaa, mutta ei kuitenkaan sairaslomaakaan herunut.

O