päivän :(
- « Edellinen
- 1
- ...
- 1,050
- 1,051
- 1,052
- 1,053
- 1,054
- ...
- 1,566
- Seuraava »
[o]Maanantai[/o]
Kaverin kuolemasta tuli tänään kuluneeksi 3 vuotta. Hautakiven näkeminen toi taas mieleen ikäviä muistoja...
-
Kaikki menee pieleen...*hmph*
Cannot copy Final: Invalid MS-DOS funktion.
OK
Nyt voi vetää kännit
[q]unik:
[o]Maanantai[/o]
[/q]Eikä tiistai vaikuta sen paremmalta.
Huomasin, kun kävelin rappuja alas, et oon paskonu nilkkani jossain!
Suurimmist KoneMetsä kivuist ku selviää, ni heti alkaa uus särky! Nyt on kiva mennä pieni irvistys naamas tuol pisin käytävii!
niska...
Raffan terdellä olis tänään(kin) Philit soittaans, eikä mulla ole ketään seuraksi... Noh, on siel ees kaveri duunis....
[q]Stresspill:
Höh, mun postilaatikkoon ei oo tullu mitään ainakaan viikkoon. Onkohan mut pyyhitty pois jostain maailman kirjasta. Ei ees mainoksia 
[/q]
No oisit tyytyväinen, ei ainakaan laskuja tule. Tai sitten yhtenä kauniina päivänä ne tulevatkin kaikki yhdessä kasassa.
[muokattu 13.7.2004 13:34]
N-Ä-L-K-Ä
Tappelu, tappelu!!!
*släp**dissaa**nyyh*
Höh, mun postilaatikkoon ei oo tullu mitään ainakaan viikkoon. Onkohan mut pyyhitty pois jostain maailman kirjasta. Ei ees mainoksia
Liika tekemistä ja ajateltavaa pienelle ihmiselle
Ja töissä pitäs jaksaa oikeesti hymyillä parin tunnin päästä... ei ei ei!!
[q]climate:
Nykyajan kännykät on ihan paskoja! Jatkuvasti tulee Viestimuisti lähes täynnä
*grr**grr*
[/q]
Älä vaan sano et sulla on nokia 3200?
kauhee tärinä päällä...
kaikki menee päin persettä*grr*
sain juuri tietää että koirani on tosi kipee ja sille todettin alkuvaihees oleva syöpä...
...olen kyllä surullinen mutta myös jotenki onnellinen sen puolest että hän pääse vapaaks kohta... hän on mulle todella rakas *sydän* ja tuun olemaan sen tukena nytten kuten aina...
Kaikki on ihan
[q]lostgone:
---
Lene:
Ei voi ymmärtää, miten joidenkin elämässä ainoana lähtökohtana ja sisältönä on omiin itsekkäisiin päämääriin pääseminen. Hinnasta ja muista ihmisistä välittämättä.
---
Sä oot vain vanhanaikanen. Kaiken pitää lähteä omien mielihalujen ja tarpeiden tyydyttämisestä ja muiden tehtävänä o toimia välinearvoina siihen.
[/q]
Tän nyt voi nähdä useammastakin vinkkelistä... Siitä ollaan samaa mieltä että kaikki ihmiset on itsekkäitä eikä kukaan tee mitään puhtaasti epäitsekkäistä syistä (esim. joku lahjoittaa rahaa hyväntekeväisyyteen koska siitä tulee hyvä olo - tai sen vuoksi että sillä ostaa pääsylipun taivaaseen).
Se kuitenkin joskus ottaa päähän etteivät jotkut ihmiset saa yhtään omaa mielihyvää muiden auttamisesta, eivätkä näe että muita auttamalla auttaa myös itseään - yhteiskunnassa eläessä kaikkien etu on oma etu myöskin.
- « Edellinen
- 1
- ...
- 1,050
- 1,051
- 1,052
- 1,053
- 1,054
- ...
- 1,566
- Seuraava »