päivän :(
- « Edellinen
- 1
- ...
- 1,033
- 1,034
- 1,035
- 1,036
- 1,037
- ...
- 1,566
- Seuraava »
Käsi murtui tappelussa eilen ja silmäkulma turpos kiinni, sain odottaa hatanpäälle 12 tuntia murtuneen käden kanssa ja multa meni veilä oikea käsi.. Se siitä kesälomasta kun kipsiä joutuu pitään 6 viikkoo..*poks*
plaaah:(
Alkava viikko jatkuu samoissa merkeissä kun edellinen loppui. Mikään ei oikeen huvita, ruokahalu on kadonnu olemattomiin... Kaikki tuntuu vaan yksinkertaisesti niin turhalta
Kesävitunduuni alkaa. Ulkohommia koko kesä, jossa on hyvätkin puolensa, mutta sateisena ja kylmänä aamuna niitä ei kauheasti tuppaa löytymään.
aaarrgh!!! #%*# mul menee hermot!!!!!! Mikä ihmisii vaivaa?!? Ois ees ilta nii vois lähtee haastaa riitaa snägärijonoon*hih*
Miten fiilis voikaan heitellä näin.. Eka oli ihan kivaa mut hetkessä se muuttu niin että ei meinaa itkukaan pysyä sisällä
Onks kellää mitää teorioita miks näin käy? :/
niin paha olo... yök...
Luulin että tuun konttorille vaan pariks tunniks joten en syönyt aamiaista - nyt kuudetta tuntia täällä, loppua ei näy, ja maha kurnii... *hmph**slurps*
(*muok*: yheksän tuntia tuli täyteen ennenkuin sain ruokaa, mutta kyllä maittoi!)
[muokattu 1.6.2004 00:28]
[q]naira:
---
~caro~:
tylsää duunissa.... 
---
samoin... 
[/q]
SAMOIN!
[q]MaSari:
Miten fiilis voikaan heitellä näin.. Eka oli ihan kivaa mut hetkessä se muuttu niin että ei meinaa itkukaan pysyä sisällä
Onks kellää mitää teorioita miks näin käy? :/
[/q]
2 suuntainen mielialahäiriö; maanisdepressiivisyys tai sit tietty iha vaa laskut
mulla oli nälkä kunnes menin lukemaan mitä ruokaa inhoat-topiccia, eipä ole enää... hyi hitto että tuli huono olo!
[q]purrr-:
---
serotonot:
matkasuunnitelmat slovakiaan psykefestareille meni uusiks. Pitäis koittaa keksiä joukko ihmisiä tai sitten lainata pienempi auto
vidu
[muokattu 1.6.2004 10:08]
---
Tsekkaas http://www.smart-travel.org
[/q]
kiitos vinkistä, mutta toi ei ole edes hirveän halpa.. Paitsi jos ottaa ton 4vkon version mut siihen ei oo oikeen intoa
[muokattu 1.6.2004 10:41]
neljän vuoden seurustelu päättyi eroon.
[q]Pablo:
neljän vuoden seurustelu päättyi eroon.
[/q]
Ei voi sanoa kuin että olen pahoillani.. ehkä siitä jotain hyvääkin seuraa jossain vaiheessa...
matkasuunnitelmat slovakiaan psykefestareille meni uusiks. Pitäis koittaa keksiä joukko ihmisiä tai sitten lainata pienempi auto
vidu
Maailmankaikkeus virtaa nyt tukkoisesti. Mä olen jäänyt aika-avaruusakselin seinämän rakoseen jalastani kiinni.
Puuh.
[q]Lene:
Hormoonit voisi olla yksi selitys? Niiden vaikutus saattapi vähän muuttua, kun ikää kertyy.
[muokattu 31.5.2004 23:00]
[/q]
Mä luulen et tää pitää aika hyvin totta. Tajusin, et se aika kuukaudesta on lähentelemässä jo. Voisin oikeen mielelläni skipata tän ohi 
[q]serotonot:
2 suuntainen mielialahäiriö; maanisdepressiivisyys tai sit tietty iha vaa laskut
[/q]
Onneks on sentään laskut maksettu x)
[q]ParodY:
*uuh**nyyh*
[/q]
*lohduttel**hihu* koska mulla vasta äsken oli samaolo... kyllä se siitä... :)
[q]MaSari:
---
serotonot:
---
Onneks on sentään laskut maksettu x)
[/q]
Joo harvemminpa noita laskujakaan ilmaiseksi saa
[muokattu 1.6.2004 10:42]
[q]serotonot:
vidu
[/q]
Tsekkaas http://www.smart-travel.org
- « Edellinen
- 1
- ...
- 1,033
- 1,034
- 1,035
- 1,036
- 1,037