päivän :(

Back to häröily O

Kurkku pipi

helvete.. mä oon saanut flunssan. Koska tähän pitää keksiä joku järkevä syy, niin syytän la- ja su- yön välisiä unia (4h) ja liian vähäistä c-vitamiinin saantia

Pitäis aamul hetätä ja mennä duuniin 11... Ei sellainen ole ihmisen heräämisaika*eiei*

[q]Jää~*:
No itse olen ollut tyhmä ja luottanut...
Parempi pysyä kylmänä, kovana ja tunteettomana...
[/q]
Vaikka joskus sattuu ja pahasti niin olis se elämä helvetin tylsää ja väritöntä ilman ihastumisia ja tunteiluja. Kyllä se siitä, vaikka nyt pahalta tuntuukin

[q]BuBu:
---
tiipi:
lakkiais-asun löytämisen vaikeus
---
NIIIMPÄ!!!
[/q]
no älkää nyt. sehän sujuu kuin tanssi

Kaveri joutu sairaalaan enkä tiiä miksi.... En pääse kattomaankaan sitä ku joutuu oleen töissä...

heti aamusta tuli himas mölinää...
vähemmästki menee päivä vähän piloille.
Ja sit pitäs lukee kokeisiin....*eiei*

se että pääs iskee toi keuhkoputken tulehdus =/

*kivatsulle**kivatsulle**nyyh*
Väsyttää...

[q]andi--:
---
Jää~*:
No itse olen ollut tyhmä ja luottanut...
Parempi pysyä kylmänä, kovana ja tunteettomana...

---

Vaikka joskus sattuu ja pahasti niin olis se elämä helvetin tylsää ja väritöntä ilman ihastumisia ja tunteiluja. Kyllä se siitä, vaikka nyt pahalta tuntuukin
[/q]

Totta joo ja kyl tää taas tästä pikkuhiljaa....

Viime aikoina kaikki ihmiset on ignorannu mut todella kylmästi
Ja 100 postiennakko paketti pääsykoekirjoja venaa postissa.

[q]Hyzenthlay:
helvete.. mä oon saanut flunssan. Koska tähän pitää keksiä joku järkevä syy, niin syytän la- ja su- yön välisiä unia (4h) ja liian vähäistä c-vitamiinin saantia
[/q]
Antti on kans just tommonen, että aina kaikkeen sairauteen on pakko olla joku syy ja sitten se korjaa juttuja ottamalla vitamiinipillereitä, juomalla paljon vettä tjsp. ja sitten sitä ärsyttää, jos se ei keksikään, mistä pipi johtuu

yö työ...

[q]neiti etsivä:
Ei se flunssa tullutkaan.. Yrittänyt kyllä on, mutta mä haluan saikkua!!! Mä haluan nukkua koko päivän, syödä karkkia ja lukea sarjakuvia!!! Mä haluan!!! Ei voisi vähempää kiinnostaa mennä töihin...
[/q]
mikset sit mee valittaa masennuksesta? Sillä saa saman tien vähän useamman päivän ja kaiken lisäks voit maata kivassa lääkepöhnässä ne päivät ni ei jää turhia muistikuvia

sunburnit tänään mut nyt ainakin vielä sataa..... höh....*uuh*

[q]neiti etsivä:
---
serotonot:
mikset sit mee valittaa masennuksesta? Sillä saa saman tien vähän useamman päivän ja kaiken lisäks voit maata kivassa lääkepöhnässä ne päivät ni ei jää turhia muistikuvia

---

Se ei enää mene läpi..
[/q]
yksityiset lääkärit...

Ei saanu nukuttua viime yönä ollenkaa prkl!!*poks* vissiin hyvä päivä tulossa*hahjust*

Niin kauniit kasvot
mutta haavoittuneet,
kovia kokeneet.
Hän ei osaa enää pelätä,
itkeä, surra.
Hän ei enää odota.
Lasittunu katse tyhjyteen,
kylmä kosketus sydämeen.
Oli ollu se hetki,
sininen hetki.

kurkku niiin kipee ettei pysty nielemää mitää

vähänkö hajottaa.... sain tos kuulla et ei ole mitään varmaa tietoa et jatkuuko mun ”kesäduuni” ensi lauantain jälkeen enään.

Tosi kiva ilmottaa näin myöhään et pitäis ehkä kattoo muuta duunii vaik asiasta oli jo sovittu. no täytyy kai olla sossupummina kesän.....taas.

O