päivän :(

Back to häröily O

minä myöntäisin tämän päivän Ehdoton vitutuksen aiheuttaja-palkinnon tyttölapselle (siivousta karttavana loiseläjänäkin tunnettu), joka ei usko kolmella sanomisella, että minun paloturvallisuutta uhkaavaa leivänpaahdinta EI saa jättää seinään käytön jälkeen vaan se pitää irroittaa. Ja siellähän se oli, kiinni seinässä, kun tulin takaisin. Että kun se ei mene perille, niin se ei mene perille.*släp*
Ostin uuden leivänpaahtimen.

Varpaat ja sormet ihan jäässä*uuh*

[q]misjah:
---
alien:
Ei ollut kolmen päivän dokausputkesta siis apua ruotsinkokeelle??

---

ei ollu ku kahen päivän *känni* putki.. mut ei siitäkään näyttäny olleen apua..
[/q]

jaahas! sitä oltiin sit hesarilla selvinpäin!? *släp*

Toi sadekeli ei kyllä oikein motivoi yhtään mihinkään. Lähinnä tekee väsyneeksi ja v-mäiselle tuulelle*uuh*

Huomenna Ruotsin tentti, tietokone vittuilee, illalla pitäs mennä duuniin, telkkarista ei tuu mitään hyvää ja kissatkin kusi just sängylle...WITTU !!!

[q]alien:
Ei ollut kolmen päivän dokausputkesta siis apua ruotsinkokeelle??
[/q]
ei ollu ku kahen päivän *känni* putki.. mut ei siitäkään näyttäny olleen apua..

satutan yhtä ihmistä

[q]kilobitti:
Toi sadekeli ei kyllä oikein motivoi yhtään mihinkään. Lähinnä tekee väsyneeksi ja v-mäiselle tuulelle*uuh*
[/q]
Joo helevetin sade! Eilen illalla/yöllä putsailin pyörää ja laitoin kesäkuntoon... ja sit ku herää nii TOI ILMA!

meni ruotsinkoe päin vittua ja huomen ois kirjanpidosta tentti.. ja pitäis tehä hulluna rästi hommia kouluun.. muttei jaksais..

On vain niin harvinaisen vaikeaa huomata olevansa taas vaihteeksi suunnattoman epätäydellinen.

Toinen asia on se, että vituttaa kun en tiedä mitä haluan ja miten pääsen sinne.

Hmm..meitä koulunvihaajia alkaa olla aikamoinen pataljoona kaikilla pää

Vittuvittuvittu!!!

Duunipäivä meni ihan perseelleen työn johdon takia.. ttu! Kiitos elämiemme pilaamisesta..

Ja taidan olla kipunenkin.. Ja matikkaa pitäs jaksaa lukee.. ja bilsaa.. Mitä pahaa mä oon tehny ansaitakseni tämän En tiiä koska nousee noi kinkkukiusaukset kurkusta ylös..

Itseasias toivoisin et mulle tulis oikeen paha flunssa, niin että saisin duunista pari päivää saikkua ja saisin nukkua ja parantua rauhas.. ja ettei koko ajan olis tällanen kiire.. Kohta kroppakin sanoo sopimuksen irti, ku se alko eilen sillä että selkä ja lähentäjä venähti..

ja toi sää..

Karsee hedari*uuh*

Alahuuli vähän turvonnu ku läväri tuli hankittuu perjantai, ei kivaa... :P Ja töis oli kypsää..

Kulta lähti tänään taas takas inttiin Ihan outoo olla yksin täällä taas, ku ehti jo tottuu siihen et toinen oli lähellä.. Uni ei tuu ja on ikävä...

oma naama

Väsyttää, korvaan sattuu, nenä tukos. Ja pitäis mennä suihkuun muttei jaksa/halua kun sit tulee kylmä...Njääh, kai se on pakko potkia vain itsensä tästä liikkeelle että pääsee töihin kuunteleen pomon kiusaaamista...

Sokeritoukka teki itsemurhan mun kylpyammeeseen aamulla kun olin suihkussa*nyyh*
Olenko alasti suihkussa something to die for*ding*

Rahat nollissa ja pitäisi loppukuu selvitä ravittuna ja ilomielisenä. Kesän työreissu stressaa, etenkin rahojen riittämisen ja kielitaidon suhteen.

[q]kiiki:
mulla oli nälkä kunnes menin lukemaan mitä ruokaa inhoat-topiccia, eipä ole enää... hyi hitto että tuli huono olo!
[/q]
joo, samoin...

O