päivän :(

Back to häröily O

[q]GoA:
Tänään halluihin. Ja vielä ilman alkoholia.
[/q]

Luulis geneven sopimuksen kieltävän tommosen

tänää ei taas mikää tunnu hyvältä

nyt meni kyllä oikeasti herne nenään.. mä en nyt hetkeen halua nähdä yhtään lantiohousu/suvaitako homoja/pitkähiuksiset pojat/oikeet skenehirmut/ketä dj:tä haluaisit koskettaa/random täysin turhaa topikkia koko ajan keikkumassa tossa uusiommat-viestit laatikossa.

ilmotelkaa ihmeessä sitten kun foorumia saadaan uusittua.

mä lähden tauolle.

Toinen :(
Nyt pitäis lähtee töihin, mut ei tahtois nyt... EI kukaan tahtois mennä mun puolesta? Eikö kukaan+ Noh kai sit pitää ite lähtee*uuh*

wittu

sateinen päivä

Tillitonnikala loppu!

Sain tänään kolmen päivän sairasloman ja se on viel palkatonta ku oon harjotteluajalla.. Sinne meni sunnuntai- ja lauantailisät..

Terveisin köyhä opiskelija

KAIKKI !!!!!

Kouluvuoden vika puristus pitäs vielä jaksaa ja en vaan saa aloitettua niin mitään niistä monista jutuista jotka pitäisi tehdä. Laiskattaa

Taidan rankaista itseäni olemalla lähtemättä tänään mihinkään *släp*

iha hirvee darra ja morkkis ku en muista eilisest mitää ja oon jotai härönny taassshh :(

+ järkyttävä oksennus joka ei tule vaikka kovasti yrittää*känni*

Tämä kauhea väsymys..*uuh*

nukuin pommiin, vaik ei mulla koulua oo (kesäloma, jei!) ni olisi kuitenki pitäny mennä selvittämään hieman koulujuttuja sinne...

eka aamusta niin hirvee olo ku olla ja osaa...sit on yritetty sinnitellä päivän läpi...kone jumittaa koko ajan ja pitäis huomenna aamulla olla 8.15 tekemässä kemian laskut koetta*eiei*

järkyttävä krapula joka ei mene ohi!!!*igor*

Koko yön valvomisesta huolimatta en saanun mitään aikaan, vittu mua ottaa päähän

4 tunnin yöunet*eiei*

Mutsi *hikoil**eiei**kivatsulle*

Pitkästä aikaa todella paska olo miehen takia
Miten joku voikin loukata toista ihmistä niin pahasti...

No itse olen ollut tyhmä ja luottanut...
Parempi pysyä kylmänä, kovana ja tunteettomana...

O