päivän :(

Back to häröily O

hemmetin säänvaihtelut
nyt sitä sit ollaan kurkku kipeenä ja flunssasena.

Ukkonen *pelkääukkosta*

Ihana herätys... ja töissä meni hyvin.. Mutta sitten iltaa kohden vaa menny nii päin v****a koko ajan. aluksi ei kivaa tietoa puhelimitse, jätetään kertomat... ja sit ihana autoni, mihin on menny joka V*#¤”#% penni ja sentti, päätti ”hajota” 300m päähän kotoota!!!! Miks ei voinu kotii asti päästä! Tupakkakin meni vaikka en polta tupakkaa. Nii sekin vielä että puhelin temppuili töissä koko ajan, ei voinut soittaa tai vastaan ottaa puheluita, mutta ihmeen kaupalla viestit kulki. Dna loistaa taas...
AAH mikä ihana päivä

Ihan jumi olo ollu koko päivän...silmii särkee ja kurkku kipee edelleenki

Suru-uutinen heti töihin tullessa...yks asukkaista nukkui viime yönä pois ja olin ollu sen kanssa aika paljon tekemissä...Vetää vähän haikeeks

Ei oo kiva herää 07:04 kun seiskalt pitäs olla jo duunis*haukottel*

[q]La Petite:

mun kalapuikoista löytyi LAASTARI
[/q]
yäääääk *sympatiaa*

[q]Pygmi:
---
La Petite:

mun kalapuikoista löytyi LAASTARI

---

yäääääk *sympatiaa*
[/q]

Mä en tajua miten kaikilla on laastari aina jokapaikassa, mulla on ollu pizzassa laastari..

Ukko lähtee lauantaina Italiaan*hmph* Tosin saattokeikalle ja palaa kyl jo sunnuntaina*hih*

Huonosti nukuttu yö ja kauhee vitutus

[q]Keniro:
Mutu = Manne/puolirapea kääröpää.
En ole rasisti mutta en voi sietää manneja, muuten mulla ei ole tummaihoisia vastaan mitään kunhan ne käy töissä eikä sossulla ja on rehellisiä..
[/q]

”En ole rasisti, mutta...” Kuinka tuttu lause. Ottaisitko itse mustalaisen töihin? Ei moni muukaan ja siksi he ovat kortistossa. Koska melkein kaikki mustalaiset ovat työttöminä, heitä pidetään laiskoina eikä oteta töihin, jonka takia melkein kaikki mustalaiset ovat työttömiä jne jne...
Hassua että sinusta ihmisen syntyperä on luotettava mittari arvioitaessa hänen arvoaan.

Suomen kansalaisella on oikeus sosiaaliturvaan, pitäisikö tässä ottaa käyttöön jonkinlaisia ihonväriin perustuvia rajoituksia mielestäsi? Varokaa aurinkoa, jos rusketutte liikaa ni sossun rahahanat sulkeutuu.

[muokattu 27.5.2004 20:39]

Lupauduin meneen töihin vaikka piti viettä koti-ilta... Rahaahan siitä saapi... En ole helppo, olen varma*justjoo*

39°c kuumetta...

[muokattu 27.5.2004 21:42]

Inexillä duunissa...neljäs päivä menossa...tällä viikolla duunit 14-22 joka on ihan uskomattoman huono aika. Heräät ~10:ltä ja muutaman tunnin päästä pitää jo lähteä duuniin. Sit pääset duunista 22 jonka jälkeen syöt ja vähän lepuutat ni kello on 01 ja pitääki mennä jo nukkumaan. Nooh, enää 2½kk jäljellä

Päätä särkee...vituttaa...masentaa... *grr**grr**grr**grr**grr*

[muokattu 27.5.2004 20:50]

” Lainaa kännykkääs ”
” Heitä euro ”
” saanko kaikki mitä sul on ”
” Haluutko puukosta ”
Jokapäiväistä mustalaisten suusta Kontulassa
Ei tästä tän enempää mun puolelta.

Henkisesti paha olo, fyysisesti paha olo ... ja päivä vasta alussa

himakone ei selvinnyt muutosta ehjänä, eipä vaan käynnisty enää ja kaikki osatkin jo revitty kertaalleen ulos ja laitettu takas. Virtalähde ainakin vaihtoon tänään....prkl jos ei sillä pelitä.

V-tun ihmeellistä Espoon sähköä ku rikkoo kamat =)

[muokattu 28.5.2004 10:51]

[q]serotonot:
---
Keniro:
Tuota mä en nosta opintotukea ja käyn välillä kylläkin kesätöissä.. Hmm joo ei ole tosta mitään uutislinkkiä tosta moottorisaha jutusta enkä sellasta päästäni keksi mutta mä olin sillon paikalla kun se tapahtu..
---

Puhut jälleen kerran varkaudesta. Mä kysyin tosta kaupan ryöstöstä

---
Keniro:
Sitten vielä noista veroista että Tampereenkaupunki ei takuulla pistä suurinta osaa verorahoista lääkäri ja terveydenhoito palveluihin vaan tässä tulee taas hyvä esimerkki: Tampereen kaupunki kuluttaa verorahoja mm. Taide näyttelyihin ja Katujen lämmitykseen jotta talvella ei tarvi kävellä lumisella kadulla, tälläisten satsausten takia tampereen kaupunki joutuu karsimaan kouluruokailun tasoa ja kiristämään vyötä sairaanhoito saralla. Luulis että pikkasen tärkeempää tekemistä on verorahoille kun katujen lämmitys.
---

Ja tämä katujen lämmittäminen ja taidenäyttelyt johtuvat myös mustalaisten sosiaalituista. Toisekseen katujen lämmittämisellä ehkäistään sairausvakuutuskuluja, sillä sen avulla ihmiset liukastelevat ja kaatuilevat vähemmän ja näin ollen ei ole niin paljon niistä johtuvia loukkaantumisia ja sitä kautta lääkärihoitoja.

---
Keniro:
Ja sä et voi tulla sanomaan mulle että romaanit ovat rehellistä ja hyvää väkeä koska mä en tiedä ainuttakaan, mulle niistä ei koskaan ole ollut mitään muuta kun harmia.
---

Kuinka monta romania tunnet? Sun väitteet perustuu nimenomaan ennakkoluuloihin. Kyllä mä tiedän että jotkut romanit varastaa, mutta niin tekevät myös ”valkolaiset”. Tuota asiaa et edelleenkään kommentoinut yhtään

---
Keniro:
Hyvä Sertonot hyvä

---

Ooosny
[/q]

Tässä mun pienessä paskasessa kerrostalo lähiössä asui vielä viimekesänä päälle 20 romaania mutta kaikki sai häädön koska ne ensinnäkin ryösti meidän piha kioskin ja vei ihmisten mattoja niille tarkoitetusta tuuletus/tamppaus paikasta, ne kyl varasti puheliamiakin ja käslaukkuja tos tiel ja niiden muksut ajeli polkupyörällä keskellä tietä niin että bussit jäi jumittaan ja koko tie oli tukos kun ne vaan sääti jotain paskaa.. Mä tiesin niitä manneja aika paljon kyl ja kaikki ne oli samaa paskasakkia, en sano että suomalaiset ois kaikki perusrehellisiä duunareita sillä onhan meissäkin vikaa mutta yhtähyvin romaanit vois pysyä omassa maassaan ja pistää sielä paikat paskaks.. Niin ja siitä kaupan ryöstöstä, se oli vertaus kuva ja käytin väärää sanaa, en tarkoittanut ryöstöä vaan lähinna niiden varastelua sun muuta, ymmärrätköhän nyt aivan varmasti

Vieläkin on naamantai.

O