päivän :(
- « Edellinen
- 1
- ...
- 1,019
- 1,020
- 1,021
- 1,022
- 1,023
- ...
- 1,566
- Seuraava »
koulutehtävät on ihan syvältä, tehtävänannot huonoja ja maikka täyspälli. ja jotain palkattua tekemistä olis hurjan kiva vihdoin löytää...
ärsytys vitutus
Pitäis ruveta valmistautuun duuniin lähtöön, mut nyt ei jaksais. Tuli laiskotus fiilis kun tietää et 9,5h duunii edes ja kokoajan yksin*hmph*
en voinut tänää mennä duuniin... liian sekava ja väsyny vieläkin...

Teen mä asiat miten vaan aina joku loukkaantuu.. huoh.. ihan miten vaan koittaa poistaa omaa masennusta niin joku tulee urputtaa jostain. Mä olen poistanu kaikki kaverit mun kaverilistasta ei siitä tarvii mainita mulle mähän sen tein!!!! huoh 
Ei tsiisus oikeesti se on vain yksi hiton lista!!! Mä nollaan itteeni ja osa teistä käy selittää miten mun pitäis tehhä se..huoh..

Mä teen mitä haluun ja oon miten haluun ja jotakin se vaivaa niin voi voi.
Mä en jaksa selittää 400 ihmiselle erikseen mikä mulla on,oon vain masentunu piste.
Ja jos en vastaa kaikkien viesteihin niiiiin se ehkä johtuu siitä kun en jaksa muutenkaan tehhä mitään! mä vastailen kun oon paremassa kunnossa..
(täskäkin joku ottaa varmaan nokkiinsa
)
Jotenki tuntuuu et kaikki menee tänää PÄIN vittua...
( ateeksi kielenkäyttö mut nyt se vaan sopii tähän...)
Kaverilla on paha mieli :(
huoh.... jälleen kerran se yks pilas mun fiilikset...
voi vittu*eiei*
Päivän turn-off.
televisiossa on bodari/fitness-muijia
[q]Maina:
Täällä pitäs olla semmonen räjähtää kiukusta pieniksi paloiksi topikki 
Joskus ihmiset vaan voi olla niiiiiiiiiiiiiiin saamattomia ja perhanan laiskoja et voi h****tti ja sit kaikki hommat jää pe****le muille!!! Kesä loma sais alkaa juuri nyt!!
[/q]
Miten olenkaan niin samaa mieltä 
Pitää aina jaksaa kun ei just sillon jaksais hvetti soikoon!! ja oon niin vihanen itselleni kun oon saanu tasan kymmenesosan pääsykoealueesta luettua
myöhästyin töistä melkein tunnin. kele ku pitää Osata unissaan sammuttaa herätyskellO!!*släp*
O_o
Luulin aamulla lähteväni pyörällä töihin, mutta enpäs lähtenytkään;
joku helvetin pässinpää oli pöllinyt pyörästäni satulan.
Hämmennyksen jälkeen iski vitutus.
[q]Anne:
O_o
Luulin aamulla lähteväni pyörällä töihin, mutta enpäs lähtenytkään;
joku helvetin pässinpää oli pöllinyt pyörästäni satulan.
Hämmennyksen jälkeen iski vitutus. 
[/q] no huhhuh... vai että niin siellä päin
[q]televisiossa on bodari/fitness-muijia [/q]
no hei, mikäs ois sen kauniimpaa? ^____^
ärsyttää, kun postinkantajan on pakko koko ajan kantaa sitä postia väärään osoitteeseen. Nytkin pöydällä makaa pari vieraan ihmisen laskua, ja mä olen niin laiska, etten jaksa viedä niitä postilaatikkoon.
[q]Hyzenthlay:
ärsyttää, kun postinkantajan on pakko koko ajan kantaa sitä postia väärään osoitteeseen. Nytkin pöydällä makaa pari vieraan ihmisen laskua, ja mä olen niin laiska, etten jaksa viedä niitä postilaatikkoon.
[/q]
Meiän edelliseen kämppään tuli edellisen asukkaan haastekirjeitä eri paikkakuntien oikeuslaitoksilta koska se äijä ei ollu tehny osotteen muutosta minnekkään. Oli kiva aina soittaa kaikkiin eri syyttäjän toimistoon, ettei sielt tuu ukkoo oven taakse. Se vitutti niin helvetisti.
Sit kerran sielt tuli lasku jollekki naiselle vesimittarin korjauksesta, josta sitten soitin sinne. Siellä sanottiin että he eivät voi asialle mitään.
Helvetin munapäät! Tehkää osotteen muutosilmoitus! En kyl ihmettele miksi jengi ei tee niitä, en mäkään ilmottais jos olisin tehny rikoksia niin paljon et puoli Suomea olis mun perässä...
Ei kyl taas osaa sanoo melkeen mistään mitään varmasti ja se hajottaa aivan törkeesti..
[q]Saara:
---
Hyzenthlay:
---
Meiän edelliseen kämppään tuli edellisen asukkaan haastekirjeitä eri paikkakuntien oikeuslaitoksilta koska se äijä ei ollu tehny osotteen muutosta minnekkään. Oli kiva aina soittaa kaikkiin eri syyttäjän toimistoon, ettei sielt tuu ukkoo oven taakse. Se vitutti niin helvetisti.
Sit kerran sielt tuli lasku jollekki naiselle vesimittarin korjauksesta, josta sitten soitin sinne. Siellä sanottiin että he eivät voi asialle mitään.
Helvetin munapäät! Tehkää osotteen muutosilmoitus! En kyl ihmettele miksi jengi ei tee niitä, en mäkään ilmottais jos olisin tehny rikoksia niin paljon et puoli Suomea olis mun perässä...
[/q]hahhahaaa ..... itellä oli tuo probleema, että puoli suomea etsi mua mutta kyllä ne älysi olla lähettämättä niitä mun viralliseen osoitteeseen
maanantai tulee enka tosiaankaa kaipaa sitä 
edit:typ0ja
[muokattu 28.3.2004 19:15]
pommiin nukkuminen, kauhialla vauhdilla aamutoimenpiteet, pihalle, autosta rengas tyhjä, renkaantäyttölaitteisto epäkunnossa, vikaan siitä en löytänyt mistään, dösällä kouluun, ja kaiken tämän uhkimisen ja puhkimisen jälkeen koulun infoteevee päättää ilmoittaa mulle, että tänään on joku ***** etätyöpäivä....
ja ei muuta kuin takasin kotiin todella iloisella mielellä...
- « Edellinen
- 1
- ...
- 1,019
- 1,020
- 1,021
- 1,022
- 1,023
- ...
- 1,566
- Seuraava »