päivän :(
- « Edellinen
- 1
- ...
- 1,020
- 1,021
- 1,022
- 1,023
- 1,024
- ...
- 1,566
- Seuraava »
hermot menee tohon säähän ku ensin sataa ja sit paistaa mut OHO,sit taas sataa!!
Ei kesä oo tällanen! :(
Voi eiiii...sain just tiedon että olisin saanu Tukholmasta kesätyöpaikan, mut eipä voi enää minkään kun työsopimus toiseen paikkaan jo allekirjotettu prkl
Se et ihmiset käyttää hyväkseen mitään ei kuulu moneen kk mut sit kun tarvii jotain niin ollaan niiiiiiiiiiiiin kavereita 
Se että omat kaverit tekee ohareita ja yhtä ihmistä kaipaan mut sitäkänä en nää kun suurimissa pyörteissä... 
Se että istun tähän aikaa ihan yksin himassa vain kissa seuranaan... 
VITUTTAAAAAAA
viikonloppuna pitäs muuttaa uuteen kämppään, sen avaimesta ei ole vielä mitään tietoa milloin sen saan et pääsis muuttamaan kamojaan sinne...
Ja uusi asukas tähän kämppään on jo hönkimässä oven välistä sisään..
Mä näin viime yönä inhottavaa unta työpaikalta. Työkaverit puhui siitä kuinka huono työntekijä mä olen, ja pomo sanoi että mä olen vähän hidas ja tyhmä.
Ja tämä pohjautuu siihen, että mulla on tällä hetkellä töissä kamala kiire, ja tuntuu etten millään pysty saamaan tavoitteitani kasaan. Tollaset unet ei yhtään kyllä helpota töihin menoa tänään. Nyt jo on alkanut tuntua ikävältä lähteä töihin aamulla.
Tulin just ruokatunnilta, mutta nälkä lähinnä heräs.
yksi sana: spss.
ja joku fiksupää päätti että meillä on tentti vappuaattoaamuna.
taidanpi olla pipi *nuha*... Ei ole kuumemittaria, mutta tuntuu ihan kuumeiselta. Huomennakin taidan pysyä vaan neljän seinän sisällä
Tahdon takaisin maailmalle. Täällä on tyhmää.
saamarin eu:n tulliliitto ja sen kehitysvaiheet!!!!!!

..pääsenkö ikinä tätä tenttiä läpi..
tenttikiireitä näköjään muillakin...
tänään ja huomenna 13h töissä ja sit wapun jälkeen heti kaks tenttiä maanantaina ja tiistaina. hyvä minä sanoo, että pitää jäädä kotiin ja lukea... kekkuloidi-minä taas aikoo lähteä hyvästä minästä huolimatta kekkuloimaan =)
-antitenttiuhuu
Jalkaleikkauksesta viikko, enkä vieläkään pysty nukkuu kun 2 tuntia kerrallaan..useimmiten en sitäkään. Tahtoo edes yhdet kunnon unet
[q]Taika:
Helpottui vappusuunnitelmat - poskiontelontulehdus, korvatulehdus sekä 10 päivän antibioottikuuri selkeytti kummasti ajatuksia.
Ois pitänyt mennä lääkäriin sittenkin vasta vapun jälkeen*eiei*
[/q]
Kiität lääkäriä vielä vapun jälkeen ;) Kyllä sairaudet kannattaa sairastaa heti pois eikä pitkittää ilman lääkitystä. Pikaista paranemista
En saa mitenkään mikseri.net:issä logoo toimiin kunnolla monista yrityksistä huolimatta
[q]Tres:
Kaikki ongelmathan saadaan poistettua
sillä että rangaistaan mahdollisimman
kovalla kädellä 
Mua kiinnostais millasissa olosuhteissa
kasvaa sellasia tyyppejä jotka tollaseen
kykenee enemmän kuin se miten niitä
vois rangaista.
[/q]
Tottakai näin, mutta käytännössä rangaistuksien koventaminen on ainoa keino hillitä edes hiukan epäjärjestystä. Tosin kyllä ihmiset on nykyään niin säälittävän tyhmiä että epäilen jo lähestyvää sukupuuttoa...
Hahaa! I make it WORK!
http://www.helsinginsanomat.fi/tuoreet/artikkeli/1076152601902
Vittu mitä lössiä! Jos joku sattuu tietämään tekijöistä jotain tai olisi vihjeitä niin maksan tuntuvan palkkion rahana jos nuo runkut saadaan kiinni.
Annan tosin poliisin hoitaa loput.
-Aleksi
Mun kulta on vissiin tulossa kipeeks... 
ps. toivottavasti noi lokin rääkkääjät saadaan kiinni. 
mitä varten osan teineistä pitää olla noin v-tun tyhmiä?
[q]root:
http://www.helsinginsanomat.fi/tuoreet/artikkeli/1076152601902
Vittu mitä lössiä! Jos joku sattuu tietämään tekijöistä jotain tai olisi vihjeitä niin maksan tuntuvan palkkion rahana jos nuo runkut saadaan kiinni.
Annan tosin poliisin hoitaa loput.
-Aleksi
[/q]
Voi vi**u nyt meni muuten hyvät aamu fiilarit! En kannata väkivaltaa mutta noilta sälleiltä tekis mieli leikata jotain pois! Ottaa niin s**tanasti päähän tollaset run*ut
Oon vieläki tosi väsyny vaikka nukahin eilen jo yheksän aikoihin...Töistä ei meinaa tulla mitää...
- « Edellinen
- 1
- ...
- 1,020
- 1,021
- 1,022
- 1,023
- 1,024
- ...
- 1,566
- Seuraava »