päivän :(

Back to häröily O

Vuorokaudessa on aivan liian vähän tunteja ja viikossa päiviä
Kaikki kaatuu päälle
Taidan lopettaa koulun ja työt, muuttaa maalle ja ottaa lemmikkilehmän

lintu lensi moottoritiellä päin tuulilasia... tais kuolla.. ?

maha on kipee ja unohdin avaimet sisälle enkä pääse kotiin moneeeeeeeeen tuntiin!!*nyyh**grr*

neljättä päivää kipee..ei pysty syömää, juomaa eikä puhumaan!!!
ei kiva!!

surku ja vtutus... Ei isompaa syytä.On vain.

olipas taas päivä mut huomennna on uusi pävä*jiihaa**haukottel**joo**juonittel*

Loman tarpeessa tänä tyttö. n.1,5kk jaksais niin olis eka osa lomasta. Eikä tarvis miettiä duunia ei niin vitun pätkääkään*poks*... Ja uuden työpaikan tarpeessa (mutta onneksi se on jo*hymy*)

koko helvetin päivä menny koneen kanssa tapellessa ja tuntuu ku kukaa ei välitä ja ja mega ANGST

[q]ezzy:
http://www.fox.com/swan/

ehkä kammottavin tv-ohjelma EVER!

[muokattu 21.4.2004 21:40]
[/q]

Tuleeko tollanen oikeesti ? Ei helvetti.... nyt rupes masentamaan... kiitos ezzy... en muutenkaan tajua miksi ihmiset käy tollasissa leikkauksissa...*uuh*

Juopottelin vahingossa eilen vaikkei pitäny ja nyt kauhee darra ja duunissa.

mm maailman darra

ihan järkyttävä olo

[muokattu 25.4.2004 13:04]

Pari viikkoa on ollut jo ihan tukossa kun ei ole ehtinyt/jaksanut/viittynyt käydä uusimassa duact-reseptiä*poks*... Tyhmästä päästä kärsii koko ruumis, tjs.

viddu, viddu, viddu..
menin eilen jollain vidun 220N\'llä kotiin. kysyin viel kuskiltakin et pysähtyyks se siin munkkivuoren ostarin kohdalla. kuski sanoi et pysähtyy. no, pasHat se mitään pysähty, vaan lähtikin suoraan turun motarille ja seuraava pysäkkikin oli vast leppävaarassa!!!! oli sit kiva 03:00 aikaan alkaa sielt suunnistaa kotiinpäin ku junatkaan ei viel kulkenu..*kivatsulle* ja sit viel aamulla huomasin et ajokortinki oon kadottanut!! viduttaa!!!!

aikanen heräys oli :) mutta koko päivä sisätöissä :(

... ja Lenelle voi suositella jotain sopivaa urheilua, kyllä se nälkä tulee ku energiaa kuluu

Luin tänään perjantain lehteä ja siitä tytöstä jota sen iskä oli käyttänyt hyväks 10vuotta.. ja kaks veljeä ja HOHHOI niitä rangaistuksia taas. jumalauta meen ampumaan ne itse.

järkyttävä darra...

.m

Ei kummonen krapula, mutta silti!

Joku puri mua

Luulen, että se oli vain itikka, mut ranne on nyt turvonnu about kaksinkertaiseksi ja koko kättä pakottaa kyynärpäähän asti

Kuulin että mummilla on syöpä jota ei voi leikata.
Onhan mummi jo vanha, mutta silti.

[muokattu 25.4.2004 19:30]

rupee tää koht vkon mittanen apatia jo riittämään, mut eipä tää mieli täst ota kohentuakseen

-M

O