päivän :(
- « Edellinen
- 1
- ...
- 1,017
- 1,018
- 1,019
- 1,020
- 1,021
- ...
- 1,566
- Seuraava »
äipäl on tänään synttärit mut se on yli 300km:n pääs, ollu jo viikon. ja meil oli iso riita ennenku se lähti..
mun opiskelut menee ihan reisille, oon niin witun laiska.. en ota yhtään vastuuta.. oon niin vittuuntunu itteeni..
ja mul ei vielkää ooo tiedos duunii kesäks, ahistaa ihan törkeesti.. huoh.. valvoin melkee koko viime yön ku murehdin mun elämää.. nyt väsyttää.. tahtoo
mut pitää väsää kaikkee..
tänään ei ole yhtään niin lämmintä kuin eilen..
[q]Chare84:
äipäl on tänään synttärit mut se on yli 300km:n pääs, ollu jo viikon. ja meil oli iso riita ennenku se lähti..
mun opiskelut menee ihan reisille, oon niin witun laiska.. en ota yhtään vastuuta.. oon niin vittuuntunu itteeni..
ja mul ei vielkää ooo tiedos duunii kesäks, ahistaa ihan törkeesti.. huoh.. valvoin melkee koko viime yön ku murehdin mun elämää.. nyt väsyttää.. tahtoo
mut pitää väsää kaikkee..
[/q]
*hali**lohduttel* Älä ole surullinen hani... Oot mulle tärkeä... Soita mulle jos on pahamieli...
Oot ihq!!!
VITTUPILLUPUUPALLO! - Having a bad hair day
[q]pyhimys:
Oli tullut jotain 6 tämmöistä viestiä ja jotkut oli ihan tavallisista sähköpostiosoitteista... varmaan on joku uusi virus liikenteessä joten ei kannata avata niitä liitetiedostoja 
[/q]
Vika oli varmaankin tämä:
linkki
[muokattu 20.4.2004 08:49]
Ei oo taaskaan eka kerta ku lähen kiireellä kotoa.... ja aivan turhaan. Taas tuntia aikasemmin koulussa ku pitäis 
Ja muutenkin kauheen väsynyt....
[q]GoA:
Kuolun tietokoneet on niin perseestä. Kiva työskennellä antiikkisilla vehkeillä jolla ohjelmien -tai linkin avaaminen kestää miljoona vuotta. Go Laurea. 
[/q]
Niin tuttua, niin tuttua... Parin tunnin päästä pitäisi taas mennä pyörittelemään Photaria Digitaalinen kuvankäsittely-kurssille 17 paskoilla näytöillä, nihkeissä näyttötiloissa, huonolla virkistystaajuudella ja täydellisen alitehoisella koneella.
*sydän* LAUREA *sydän*
Rauha hänen sielulleen
..voimia kaikille läheisille.
(huuli)herpes
kokeita, kokeita ja kokeita
ei ole mun päivä tänään
ensinnäkin lähdin luennolta, koska vitutti liikaa
ajattelin mennä kirjastoon lukemaan. No eikös mun tenttikirjat ollu jonkun muun käytössä, ja tentti on viikon päästä. Päätin sitten mennä salille, ja sainkin hyvän treenin aikaiseksi, kun oli niin kunnon aggressiot. Sitten menin lohdutusshoppailemaan puolet vähistä rahoistani, ja kun olin kotimatkalla, uudesta työpaikasta soitettiin, että oletko tietoinen, että sulla olis tänään nyt työvuoro. Ja huomenna. En ollut, kiitos kysymästä
no nyt on ainakin hyvä ensivaikutelma siinä työpaikassa.
Oon ollu TAAS tyhmä. Ja tällä kertaa en voi puolustella käytöstäni edes liialla alkoholinkäytöllä :(((((
Homottaa
Alkaa niin ottaa pattiin tää flunssa. Koko ajan nenä tukossa eikä pysty hengittää enää kunnolla edes suullakaan. En haista, maista enkä kuule mitään ja jalat on koko ajan ihan heikot tän taudin takii
ei näin.. eihän.. prkl
Eräs ystäväni on matkalla kaukana Atlantin toisella puolella.
Ikävä.
putosin 500metriä pää eellä kivvee hirveesti sattu pääähän. Au kuulapään klinikalle se vishioi koht lähettävä ja sillee..
Hajottaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa! 
Mut onneks mun kulta piristi mua jo aika paljon *sydän*
Nikkei-veitsillä ei voinu leikata metallia niinku mainoksissa luvattiin..
ottaa nii päähä ko netti hyppii silmille....aaaaarrrrrggghhhh.....ja muutenki ois kai vaa pitäny olla nousematta ylös aamulla..ko kaikki menee päin pe**että...*poks**eiei* *hmph**kivatsulle*
Kuumeessa tekemässä opinnäytetyötä oletettavasti koko yön ja aamulla töihin*dissaa*
http://www.fox.com/swan/
ehkä kammottavin tv-ohjelma EVER! 
[muokattu 21.4.2004 21:40]
- « Edellinen
- 1
- ...
- 1,017
- 1,018
- 1,019
- 1,020
- 1,021
- ...