päivän :(

Back to häröily O

[q]äm:
Kun Maailman tärkeimmällä ihmisellä on paha olla
[/q]
Tiedän tunteen, on kamalaa

En mennyt viinimessuille vaikka kutsu ja vapaapäivä olikin... Vaikkei nenä tukossa ja päänsäryn kanssa siellä olisi paljoa juhlittu...

Heräsin tunnin liian aikaisin duuniin, ei oo siistii.....*eiei**eiei*

Menkat

[muokattu 18.3.2004 07:28]

Nyt se yks neitokainen sitten ilmoitti että thanks, but no thanks.

Kai sitä sit vois sit vetää pään täyteen ja unohtaa kaiken pariksi päiväksi.
*Vittuuntunut ja surullinen*

Miksi ihmisen pitää ihastua saatikaan rakastua, kun siitä ei koskaan seuraa mitään hyvää...

[q]ParodY:
käsi siteessä on tooosi kivaa kirjottaa*hmph**eiei**grr*
[/q]

Onneks sulla on vaan side. Mulla kun on tällai vitunmoinen terästuki täs.

[q]Taika:
---
Dementation:
Miksi ihmisen pitää ihastua saatikaan rakastua, kun siitä ei koskaan seuraa mitään hyvää...

---

Niinpä.*dissaa*

Ehkä munkin pitäis hankkia se kissa.
[/q]

Täällä on kolme kissaa, eikä ne pelasta tilannetta juuri nyt yhteen...
*Haluaa jonkun jota halia*

[q]La Petite:
Joku täysin tuntematon freakdude kävi kimppuun spårassa, ja kukaan ei tehnyt mitään auttaakseen mua.
[/q]

kaikkea sitä kuulee

[q]Dementation:

[/q]

niimpä... *igor*....

+ toinen päivän :( mä oon ihan flunssanen ja yskä on aika kakka juttu.. yskin varmaan kohta keuhkot pihalle.... sen siitä saa kuuuuun koittaa lopettaa tupakin polttoo heti oon pipi.

lisää päivän :(

mä en voi juoda nyt teetä!!! ja mä rakastan teetä.. kun juon niin tekee mieli tupakkaa ja koitan lopettaa..
oon päättäny et vain 2 tupakkaa per päivä enää tän viikon ja sit ens viikko 1 tupakka ja sit 0....
mut mä oon jo harjoitellu olemalla parii päivää ilman yhtään tupakkaakin ja onnistuin... mut nyt esim äsken kun keitin teetä niin huoh... ihan mitä vaan oisin tehny tupakin tähden.. pakko pitää teetaukokin kunnes mun tupakin himot vähän laskee..

Olen kiltti poika ja nyt pitää jo mennä nukkumaan

Putkiremontti valloitti kämpän ja on oltava evakossa päivät! Illat istutaan sitten rennosti kaiken rojun keskellä ja yritetään saada luettua tentteihin (as if!) ja muutenkin elettyä täyspainoista opiskelijan elämää... Ja aamulla taas puoli kahdeksalta remontti- ja romanttireiskat iskevät ja aloittavat ylitsepääsemättömän kovaäänisen ja ärsyttävän poraamisen! Ja juuri kun olisit saanut nukkua niin pitkään kuin tahdot!!!!

Pärkkele pärkkele pärkkele!!!!

...johan helpotti. tackar o pockar ja anteeksi kielenkäyttöni.

yksinäistä... en muista onko mulla ollu koskaan näin yksinäinen olo... millään ei tunnu olevan mitään merkitystä enää...

[q]MaSari:
Kukaan ei oo tehny mun hommia sil aikaa kun olin viikon poissa Fook yuu äässit täällä
[/q]

Ai?

Mä olin 3 kuukautta TET:issä Aleksi 13 (Tapiola) jossa ihan kylmästi kaikki varastohommat jätettiin mulle, jos olin kipeenä niin ne kasaantu silleen kivasti et sit ku olin taas työkuntoinen niin kyllä oli kiva jonku viikon tavaratoimitukset purkaa....Sain muutenkin niin paskaa kohtelua myymäläpäälliköltä (huutoa, vittuilua, asiakkaiden edessä nolaamista) että kyllä vitutti olla siellä jumissa koko se aika.

Toivottavasti et kuitenkaan saa vielä samanlaista kohtelua

Mieletön väsymys! Ja lisäks iiiihan pikkiriikkisiä darran oireita..

[q]Saara:
Nyt vaan oottelee et se tulee ja kysyn sit siltä et voisko se antaa ne ja jos kokeentekoani voisi tämän takia siirtää perjantaihin.
[/q]

toi on niiin tuttua.. ma oon kevyet 4 kuukautta oottanu arvosanoja kurssista mika on suoritettu mut ei nay mun tietokannassa ja kela valittaa ettei oo tarpeeks ovareita. opettaja ”oho, no ma laitan ihan heti ne”

edit:
nii ja kylla asiasta on laitettu emailia useampaan otteeseen

[muokattu 29.3.2004 08:56]

Kukaan ei oo tehny mun hommia sil aikaa kun olin viikon poissa Fook yuu äässit täällä

[q]La Petite:
Joku täysin tuntematon freakdude kävi kimppuun spårassa, ja kukaan ei tehnyt mitään auttaakseen mua.

Oma apu paras apu
[/q]
Toivottavast satutit sitä kunnolla*taputapu*

Toi onnettomuus oli kyl kauhee juttu.. Osanottoni!

Luulin, että mulla on vapaa ilta vihdoinkin, mutta ei... pikkusiskoa tuuraamaan entiseen työpaikkaan... Ei huvittas

Alkaa ottaa päähän kun on viitenä pv:nä viikossa n.8h koulussa ja sit melkein kaikki illat töissä...

Sosiaalinen elämä??? MItä se on*täh* Joo ja sit pitääkin jo mennä töihin...

O