päivän :(

Back to häröily O

Onko koko maailma krapulassa? Mulla on aivan hirveä itselläkin. Ja tänään pitäisi viettää kaverin syntymäpäiviä, mutta joudun olotilani johdosta varmaan tuottamaan kaverille pettymyksen...*uuh*

DARRA _o/

Mieletön epävarmuus, kiitos erään tytön...

jo toista viikkoo mun yläkerrassa porataan... eikö ne osaa porata asiansa yhessä päivässä vaan pitää joka hiton aamu aloittaa 07 aikaa.. se siitä et olis saanu nukkuu pitkään..

Vedin just Cayennepippuria nenään.
SATTUUUU.
eikä yhtään tee mieli tehdä *niisk*

oon kauheen kipee*nuha* hirvee flunssa..hyvä et henki kulkee..

rasvaprosenttimittarin mukaan mä oon ihan vitun läski

noi mittarit on kyllä niin syvältä, tekis mieli tunkea sellanen sen keksijän perseeseen.

[q]ezzy:
Itseasiassa jarrutusmatka on merkittävästi pidempi.
[/q]

Kuka jarruttamisesta on mitään sanonut?

[q]MaSari:
---

Oon huomannu Se nyt vaan tapahtu eikä kukaan voi sille enää mitään..

Yhden asian voin vielä lisätä tohon päivän :(-listaan. Meinaan olla poissa maanantaina töistä ja ajattelin ilmottaa pomolleni etten sit tuu. Ja kuinka ollakaan sain vain tympeän ”evvk”-vastauksen palkinnoksi. ”Ilmota sit maanantaina tolle toiselle” Voi vittu kuinka ihmiset osaakaan olla sydämettömiä paskoja! Tällasessa tilanteessa ei muutenkaan kauheesti hymyilytä, niin sit viel joku tulee tiuskii ja loukkaamaan toisen tunteita lisää, vaikka tietää että toisella menee huonosti.. Mä en ala enää.. Vitut koko elämälle vaan..

[muokattu 20.3.2004 14:29]
[/q]

Ei, älä luovuta... Aina löytyy ajattemattomia ihmisiä joita ei kiinnosta muiden olotilat ja pärjäämiset, MUTTA aina löytyy myös niitä joita kiinnostaa ja jotka välittävät! Tukeudu näihin ihmisiin, ja unohda ne tampiot jotka eivät vain tajua käyttäytyä.

Ystävät ja rakkaat on just sitä varten että heistä löytää tuen silloin kun sitä eniten tarvitsee. Sanonta sanoo että aika parantaa haavat... arpia jää mutta kipu hellittää.

Toivotan voimia jaksaa..

Duunikaveri jätti sitten tulematta töihin. Tämä tarkoittaa sitä et mä joudun tekee myös sen työt Asiaa ei yhtään helpota, että on niin väsynyt et tekis vaan mieli nukahtaa pystyyn

joku tauti ilmeisesti tekee tuloaa. Ei ollut kovin hehkeä olo istua kuuntelemassa luentoa maailman tylsimmästä aiheesta ja maailman tylsimmän luennoitsijan pitämänä

vituttanut kaikki koko päivän.. sit faija tuli viel selittää jotain ihmejuttuja ei anna mun nauttia kesälomasta!! ei oo mun päivä tänään...

vittu

väsyttäääääääääääääääääää huonosti nukutun yön jälkeen ja ärsyttävän päivän jälkeen.

O_o

tää päivä on syvältä

Asiakkaat oli ilkeitä, tyhmiä ja ärsyttäviä...niin kuin aina*hmph*

[q]Avernian:
Imho motarilla voi _hyvällä säällä_ ajaa kyllä tota 160 km/h ihan hyvin aiheuttamatta suurempia vaaratilanteita.
[/q]

Jos motari on enimmäkseen tyhjä, niin silloin ehkä. Ei se siitä kyllä juurikaan järkevämpää tee. Tuollainen kaahailu ei ole hyvän kuskin ominaisuus ja muistaakseni tällaisena mayah itseään piti ainakin erään aikaisemman postauksen mukaan. Voi tietysti olla, että kyse oli itseironiasta. Kyllä sitä jokainen osaa autollaan ylinopeutta ajaa, mutta hyvä kuski tajuaisi lähteä kotoa sen verran aikaisin, ettei tarvitsisi kaahata.

Tällä tosin viittaan nyt vain tuohon 160 km/h:n hurjasteluun. Ohitustilanteissa ymmärrän ylinopeuden (vaikka se ei siitä sen laillisempaa teekään), enkä voi väittää, ettenkö itsekin saata maantiellä jättää hiljentämättä siihen 60:iin sen yhden pienen risteyksen takia. En tosin pidäkään itseäni järin hyvänä kuskina juuri tämmöisten asioiden takia. Kaupungissakin tulee nykyään ajettua yleensä sitä tyypillistä ”rajoitus + 10 km/h”-nopeutta ja keltaisillakin ehtii yleensä ihan hyvin - kunhan on suojatien päällä ennen kuin vaihtuu punaiseksi.

Tajusin justiinsa, et tänään olis pitäny palauttaa muutamii papereita koululle. Nykyään unohtaa hoitaa tälläset hommat ihan liian usein*uuh*

[q]mayah:
Ja ettei nyt kenellekään jää epäselväksi, niin tiedostan kyllä sen, että yhteiskunnassa on tietyt pelisäännöt joita tulee noudattaa ja että olen näitä pelisääntöjä nyt kahdesti rikkonut. Minua on siitä sakkojen muodossa rangaistu ja seuraavasta lähtee kortti. Ja lupaan ja vannon kautta kiven ja kannon, että teen kaikkeni ajaakseni vastaisuudessa vieläkin hiljempaa.
[/q]

Thou art forgiven for now, but we'll be watching...

Siivouspäivä tänään. Laskin lattianpesuvettä ämpäriin ja yhtäkkiä kuin taikaiskusta vesi lakkasi lorisemasta. Hetken kuluttua kokeillessani uudestaan, vesi muuttui ruskeaksi. Nam. Ja minä kun ajattelin mennä suihkuun.

[q]mayah:
Todellakin oli ja jos joku tohon kommenttiin tarttuu tosissaan, ni eipä siinä sitten mitään.. Tässä se nyt kuitenkin quotattuna ”mikä ärsyttää” keskustelusta:
---
mayah:
Ihmiset, jotka laittavat liikennevaloissa vaihteen päälle vasta kun vihreä on jo palanut vartin. Ihmiset, jotka on aina mun tiellä kun mulla on kiire. Koska tietystikään kukaan muu ei osaa ajaa autoa kuin minä.
---
Unohdin taas että täällä itsensä kiritisoiminen tulee merkitä KRITISOIN NYT ITSEÄNI merkinnöillä.
[/q]

Ongelma oli siinä, että en muistanut postausta sanatarkasti. Olisi tietysti pitänyt tarkistaa postaus ennen kuin aukaisee sanaisen arkkunsa. Itseironiaahan se tosiaan oli.

O