päivän :(

Back to häröily O

Kaksi kaveria oli ollut siinä Juväskylässä sattuneessa bussi onnettomuudessa... Toinen on ollut neljä tuntia leikkauksessa... Toisesta ei tietoa, mutta hän on todennäköisesti kuollut... Kurja olo, vaikkeivat nyt niin läihisiä ystäviä ollut, mutta kuitenkin kavereita...

Nordea-pankki kusettaa pientä ihmistä (taas).

”Parempi yksi pano Nordeassa kun sata Aktia pankissa..” Tästä lähtien panen kyllä jossain muualla..

[q]Saara:
tulin tunnin liian aikaisin koululle, koeviikko, en tiedä monelta koe alkaa vaikka lukujärjestyksessä lukee että koulu alkaa muuten normaalisti ysiltä joten törkee ketutus
[/q]

tuo on kylla perseesta koita kestaa

Kiitos kaikille osaa ottaneille. Ette tajuu miten paljon noikin sanat mulle merkitsevät. Tässä surussa ja ahdistuksessa jokainen vapaa olkapää on kuin kultaa vaan *sydän*

Rest in peace Petri rakas.

otan osaa!!!!
elämä tuntuu välillä niin väärältä..
voima*hali*.
pitäkää huoli toisistanne!!

[q]MaSari:
Joo.. sain just tunti sit tietää et mun veli kuoli siinä onnettomuudessa... En oikeesti tiedä et miten päin mä olisin.. ihan kauheeta..
[/q]

Osanottoni.

Ihan typerä päivä.
Kaikki hyvät kaveritkin on jossain väärissä paikoissa.
Enkä edes tiedä kirjoitanko nyt oikeeseen kohtaan

Mieleen tulee päivä jolloin olin parhaan kaverini tupareissa joista kamuni lähti autoajelulle jolta hän ei koskaan palannut, koska humalainen kuski oli ajanut rekan alle..
Kolarissa kuoli viisi nuorta ja yksi selvisi hengissä...ja tämän yhden elämä ei todellakaan ole ruusuilla tanssimista monestakaan syystä, tähän mainittakoon plastiikkakirurgia, vammatuminen yms..*nyyh**uuh*

Toivon todella paljon voimia uhrien omaisille

Hirvee tapaus kyllä! Osanottoni omaisille*lohduttel*

[q]Epailija:
Tuohon kysymykseen et saa kuin loputtoman triviaalien vastausten ketjun, joista jokainen on lohduttavuudeltaan luokkaa ”koska niin kävi”. On ihan luonnollista miettiä tuollaisia tuossa tilanteessa, mutta siihen ei kannata käyttää ylenmäärin energiaa. Pahimmassa tapauksessa se vain huonontaa oloa.
[/q]

Oon huomannu Se nyt vaan tapahtu eikä kukaan voi sille enää mitään..

Yhden asian voin vielä lisätä tohon päivän :(-listaan. Meinaan olla poissa maanantaina töistä ja ajattelin ilmottaa pomolleni etten sit tuu. Ja kuinka ollakaan sain vain tympeän ”evvk”-vastauksen palkinnoksi. ”Ilmota sit maanantaina tolle toiselle” Voi vittu kuinka ihmiset osaakaan olla sydämettömiä paskoja! Tällasessa tilanteessa ei muutenkaan kauheesti hymyilytä, niin sit viel joku tulee tiuskii ja loukkaamaan toisen tunteita lisää, vaikka tietää että toisella menee huonosti.. Mä en ala enää.. Vitut koko elämälle vaan..

[muokattu 20.3.2004 14:29]

[q]minttu83:
Asiakkaat oli ilkeitä, tyhmiä ja ärsyttäviä...niin kuin aina*hmph*
[/q]

”Asiakas ei ole häiriötekijä - hän on toimintamme perimmäinen tarkoitus”.

Päivän on lehtien ja nettisivujen uutisoinnit. Suuronnettomuuden kuvilla haetaan lukijoita, mutta niissä ei ajatella pätkääkään omaisensa menettäneiden tunteita. Hyvin moni ihminen etsii onnettomuuskuvista verta ja suolenpätkiä. Ruttuiset ja huononäköisimmät mummutkin siunailevat ja tihrustavat kuvia sillä mielellä, että jos näkyisi jotain ”kauhiata”.

Ymmärrän kyllä lehtien (ja tässä nimenomaisessa tapauksessa mtv3:n) lähtökohdat uutisoinneille ja kuville, mutta en jaksa silti hyväksyä.
Ratikan törmätessä Stockan seinään -tappaen motoristin- ihmisten käytös oli ihan sairasta. Uteliaimmat kävivät suunnilleen tökkimässä peitettyä ruumista ja lehtikuvat oli otettu mahdollisimman läheltä myyntilukujen takia.

Mielestäni korrekteinta olisi ohittaa onnettomuuspaikat mahdollisimman nopeasti, eikä varsinkaan vaikeuttaa pelastajien toimia tunkemalla itsensä paraatipaikalle töllöttämään.
Aika harva meistä haluaisi kuitenkaan lähteä täältä ihmisten tuijottaessa. Itse en ainakaan tahtoisi yleisöä, jos kuolisin tapaturmaisesti. Enkä olisi tahtonut sitä isällenikään.

Surettaa, että ihmisen elämä on hyvin arvoton niin kauan, kun se ei ole oma tai läheisen.

En syytä lehtiä. Ne tekevät, mitä pyydetään.
Ja yleisöhän pyytää.

Mä sain just kans tietää, et mun neljä tuttuu kuoli tossa onnettomuudessa. Olo on aika absudi. Osanottoni myös kaikille, jotka on kokenu menetyksen... :(

[q]äm:
Päivän on lehtien ja nettisivujen uutisoinnit. Suuronnettomuuden kuvilla haetaan lukijoita, mutta niissä ei ajatella pätkääkään omaisensa menettäneiden tunteita. Hyvin moni ihminen etsii onnettomuuskuvista verta ja suolenpätkiä. Ruttuiset ja huononäköisimmät mummutkin siunailevat ja tihrustavat kuvia sillä mielellä, että jos näkyisi jotain ”kauhiata”.
[/q]

Totta minäkään en hyväksy sitä että muiden ihmisten epäonnella mässätään ja tehdään rahaa, ajatuskin on todella vastenmielinen .. en oikein ymmärrä sitä että ihmiset ei TODELLAKAAN enään ajattele muuta kun että mikä on siistii .. sairasta
Ja omituisista asioista ihmiset hakevat huvituksiansa, niinkuin esim juuri onnettomuuden uhrit

Näin yhdellä sanalla sanottuna...

PREMIER!!!

Paikalla olleille henkilöille ei varmaan tarvi edes selittää miksi!

[q]Kalle:
---
minttu83:
Asiakkaat oli ilkeitä, tyhmiä ja ärsyttäviä...niin kuin aina*hmph*

---

”Asiakas ei ole häiriötekijä - hän on toimintamme perimmäinen tarkoitus”.
[/q]

Ei se tarkoita, että niistä täytyy tykätä. En mä nyt tota niille asiakkaille sanonu. Vapaa-ajalla saan sanoo mitä tykkään....

Kauhee päänsärky ollu koko päivän ja torstaihin asti töissä

[q]äm:

Ymmärrän kyllä lehtien (ja tässä nimenomaisessa tapauksessa mtv3:n) lähtökohdat uutisoinneille ja kuville, mutta en jaksa silti hyväksyä.
Ratikan törmätessä Stockan seinään -tappaen motoristin- ihmisten käytös oli ihan sairasta. Uteliaimmat kävivät suunnilleen tökkimässä peitettyä ruumista ja lehtikuvat oli otettu mahdollisimman läheltä myyntilukujen takia.

Mielestäni korrekteinta olisi ohittaa onnettomuuspaikat mahdollisimman nopeasti, eikä varsinkaan vaikeuttaa pelastajien toimia tunkemalla itsensä paraatipaikalle töllöttämään.
Aika harva meistä haluaisi kuitenkaan lähteä täältä ihmisten tuijottaessa. Itse en ainakaan tahtoisi yleisöä, jos kuolisin tapaturmaisesti. Enkä olisi tahtonut sitä isällenikään.

Surettaa, että ihmisen elämä on hyvin arvoton niin kauan, kun se ei ole oma tai läheisen.

En syytä lehtiä. Ne tekevät, mitä pyydetään.
Ja yleisöhän pyytää.
[/q]

Voih, puhut niin totta. Toinen veljeni menetti hermonsa onnettomusspaikalla sekä eilen että tänään. Eivätkö ihmiset tajua, että ne, joille tämä on kenties vaikeaa ja kuuluu omaan elämäänsä, eivät ehkä halua kaikkien urkkivan kuinka heidän läheisensä meni. Mua vituttaa, että netti pursuaa kuvia mm. juuri tästä tapahtumasta ja nimenomaan sen takia, että mun rakas veli oli myös ton onnetomuuden kourissa. En ehkä haluaisi nähdä pätkääkään raakaa todellisuutta tässä tilantessa, sillä se aiheuttaa vaan mielipahaa. Ne sairaat paskiaiset jotka saa mielihyvää muiden tuskan näkemisestä painukoot vittuun, koska niil ei ehkä ole yhtään mitään hajua siitä, miltä se todellakin tuntuu meistä, jotka tätä pohjatonta surua kokevat. Tällä hetkellä en voi ajatella omaa mainettani edes täällä internetissä, koska en oikeesti välitä pätkääkään mitä kaikki ajattelee. Mulla on suru, ja vielä suurempi suru mun rakkaitten puolesta, koska myös ne joutuvat kärsimään tästä. Että jos jollakin jotain sanottavaa tähän asiaan niin pitäköön omana tietonaan. Oikeesti evvk.

Vähän aihetta sivuten, onneksi ensishokki on ohi.. En kestäis tätä enää uudestaan Liikaa kyyneliä 24 tunnin sisään. Onneksi saan nähdä vielä Petrin ainoan viimeisen kerran, ja sen kerran pidän muistoa sydämessäni aina ja ikuisesti..

I miss you

Maanantai aamu ja markkinoinnin tentti klo 14...
Pitäis viel lukee, mut ku
EI KIINNOSTA

Mclaren MP-40*kivatsulle*

O