päivän :(
- « Edellinen
- 1
- ...
- 998
- 999
- 1,000
- 1,001
- 1,002
- ...
- 1,566
- Seuraava »
Kauheen vähän on ollu lähiaikoina sellasii must-bileitä. Seuraavat mielenkiintoset bileet onki vasta kuukauden päästä..
Se on pitkä aika odottaa.
Oli sitten eilen liikaa kevättä rinnassa (siispä kuljeskelin takki auki) ja tulinpas sitten kipeeks
Jostain käsittämättömästä syystä onnistun tekemään tän saman joka kevät. Oppiskohan sitä joskus, että tuo ei kannata, niin hauskaa kuin se onkin.
Joo, täytyy mennä tunniksi ruotsin tukiopetukseen... Se ei ole ollenkaan kivaa, kun tarvii mennä tunniksi kouluun... Vois senkin ajan käyttää johonkin kivaan... *Pahis*
Vatsa vääntää ja ja kaikki halut on tiessään, flunssa tekee tuloaan ja olo on PASKA! Eilinen kuvauskeikkakin meni kohtis päin percettä 
VÄSYTTÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ!
nukuin pommiin n. tunnin, enkä siksi ehtinyt edes aamukahvia juoda omassa rauhassa, vaan piti lähteä kaahaamaan töihin..
ihan sika iso kasa laskuja , jotka kaikki täytyy maksaa
saa nähdä lähteekö sitä sit tässä kuussa yhtään bilestää ??
Kertakaikkiaan hohdokas olo. Oksennus lentäis jos vaan menisin yrittämään
Mä en haluu oksentaa, nyyh
*nuha*na töissä...*nyyh*
Ääntä ei ole ollenkaan.
Tapaaminen seminaariohjaajan kanssa puolen tunnin kuluttua.
Herännyt aamuviideltä.
Mitään kytköksiä yllämainittujen asioiden välillä ei kielletä. 
[muokattu 29.3.2004 09:27]
mun mies joutu sairaalaan
Päätä särki aamuyöstä niin ettei paljoo tullut nukuttua, vihdoin aamulla kun mussu heräsi, sain kolme buranaa, mut niinpä tuo vieläkin vähän tykyttelee tuossa ohimoilla.
Joutu herää ja koht lähtee töihin, vaik nukuttais tooosi paljon
Menin pitkästä aikaa tekee karaokenjuontokeikan yhelle lafkalle jolle viime kesänä olin töissä.. Ja voi vittu oikeesti mä sanon!!
Tekniikka kusi ihan totaalisesti.. Niin mikkilinjat ku piuhat oli ihan viturallaan ja pätki koko ajan.. Ja listalla olevista biiseistä ainakin kolme levyllistä oli sellasii mitä levypakissa ei ees ollu!
Ja ihan ku tää ei riittäis, niin olemassa olevat levyt oli jätetty niin paskaseen kuntoon (tiedä sit kuka tumpelo niitä viimeks on veivannu) että joka toinen biisi pätkäs kesken tai hyppi miten sattu... Aaargh!
Tais jäädä vikaks keikaks mitä moiselle lafkalle enää teen.. Nyt pitäs sit vaan löytää joku muu tilalle...... Mistäköhän moista alkais metsästää...
kauhee painajainen samasta aiheesta koko ajan
Nokka tukossa, päätä särkee ja väsyttää... silti täytyy olla töissä.
Kaiken kukkuraksi pitää olla täällä kummatkin seuraavista lauantaista, perkele niinhän tässä taas kävi että 14 päivästä meikäläisellä on kokonaiset 2 päivää vapaata. 
Vielä kun olo on kuin yliajetulla koiralla niin inspaa duunin tekeminen ihan sikana.
Ei mitään tekemistä, rahat loppu, kaikki on jossaki. Kyllä on ollu varsinainen viikko.
Mulle ei oo vieläkää soitettu yhestä koulusta vaikka se opo lupas soittaa mulle *uuh*...haluu tietää mitä mä teen ens syksynä
Maailma on perseestä. Tän aamun pommi-iskut Espanjassa.
[q]tomppi:
Maailma on perseestä. Tän aamun pommi-iskut Espanjassa. 
[/q]
Johan tuntuu omat ongelmat mitättömiltä. *uuh**eiei*
miten voi olla mahdollista, että helsingistä joutuu etsimään kissojen ja koirien kanssa, että löytäisi yhden siedettävän takin ja kengät? koko tän hetken muoti on ihan perseestä. 80-luku roskakoriin ja tolppakorot takas, prkl
- « Edellinen
- 1
- ...
- 998
- 999
- 1,000
- 1,001
- 1,002
- ...
- 1,566
- Seuraava »