päivän :(

Back to häröily O

[q]tiipi:
sattuu
[/q]

surkea olo... mut tästä se voi vaan nousta...

että mie vihaan kaikenmaailman kikkailuja seläntakana ja sitä että kaveriin ei voi luottaa *kaikki mahdolliset kirosanat*

[q]Tres:
'hyvä' tässä kohtaa tarkottikin kaiketi
lähinnä sitä että ne IKEAn vanerikalusteet
tunnetusti kestää n. kolme vuotta
käyttöö. Eli vaikka ne olis miten kivan
näkösiä niin valmistusmateriaalit on
Ö-luokkaa ja se että huonekalut
on tehty itsekoottaviksi tarkottaa
kompromisseja tukevuudessa ja
kestävyydessä.

Siksi IKEAssa ei kannata asioida.
Kertakäyttökulttuuria pahimmillaan, huonekalun
kuitenkin toivois kestävän kymmeniä,
jopa satoja vuosia.
[/q]

Toi voi olla totta et ne ei ehkä kestä aivan kuten jotkut muut kalusteet, mutta ne on ihan tarpeeksi kestäviä siihen nöhtynä, etten mä ainakaan MUMMONA aio enää pitää noita samoja kalusteita. Ajat vaihtuvat, pitäisikö sinunkin? Mua ainaki kyllästyttäis kattoo noita samoja kalusteita iät ja ajat kun ei voi vaihtaa ”ulkoasua”. Boooring! Eikä Ikea varmasti ole ainoa myymälä, jonka kalusteet pitää itse koota.

Mä olen huonolla tuulella, argh

Loma loppu ja huomenna kouluun...

[q]MaSari:
Toi voi olla totta et ne ei ehkä kestä aivan kuten jotkut muut kalusteet, mutta ne on ihan tarpeeksi kestäviä siihen nöhtynä, etten mä ainakaan MUMMONA aio enää pitää noita samoja kalusteita. Ajat vaihtuvat, pitäisikö sinunkin? Mua ainaki kyllästyttäis kattoo noita samoja kalusteita iät ja ajat kun ei voi vaihtaa ”ulkoasua”. Boooring! Eikä Ikea varmasti ole ainoa myymälä, jonka kalusteet pitää itse koota.
[/q]

Joo mutta pointti onkin siinä että sit ku
noi ikean kamat menee säpäleiks ni se
on sit siinä, ks. hirveetä tuhlausta, noin
niinku ekologisesta näkökulmasta. Mä
voin sentään myydä mun kalusteet
eteenpäin jos kyllästyn niihin, koska ne
on valmistettu kestämään.

Kaikki menee päin pers*ttä

Vittu ku vituttaa tää työ.

Rupeen olee ihan rikki. Joka toinen viikko 6-14 ja sit joka toinen 14-22. Oon taas niin paskana kämppiksen kanssa ku pitäis koht lähtee duuniin. Ei tää oo yhtään inhimillistä toimintaa. Onneks enää 1½kk.

jOutu taas heräämään ihan liian aikasin..blaah. nyt On tOsiaankin sellainen fiilis että pakkO päästä nukkumaan!*nukkuu**nukkuu*

Koulutehtävänä parhaillaan tutustun Kristillisdemokraattien ohjelmaan ja periaatteisiin..*justjoo* kauhean kiinnostavaa.. joten tässä menee taas aikaa..

tun matikan läksyt.. *ihanpihalla* nyyh*

Joutuu tekemään kipeitä päätöksiä

Keli on vähän ikävä ja tarttis maksaa yks velka, muttei voi kun pitää säästää ne rahat locon bileisiin

*hajoomis*

tuli nukuttua tosi levottomasti,seilaisin soffan ja sängyn väliä pahaa untakin näin vielä kaikenlisäks ja on ihan olo....

[q]caitrin:
Oikeen polven sisempi kierukka on hajonnu tuusannuskaksi, ja oon lähössä 2 vk päästä Ylläkselle Hyvästi laskettelu... Se leikataan 16.4, enkä ennen sitä pääse ollenkaan edes tamppaamaan ..kuten en myöskään pääse Anjuna Beatsiin 17.4.

Kyllä nyt elämä minua pientä maanmatoa potkii

Onneks se on sentään vappuna jo kunnossa

Edit:se on varmaan hajonnu liiallisesta tamppaamisesta

[muokattu 17.3.2004 16:01]
[/q]

Voi ei! Noi tollaset on tosi ikäviä! Mutsillaki ollu jalka paketis kauan...
Minä ja varmasti muutkin yhtyy; Koita jaksaa ja pikaista paranemista jalalle!!

Töitä koko viikonlopun, joten en pääse kavereiden kanssa hillumaan Millenniumiin..*uuh**nyyh**eiei**dissaa**grr*

[q]Orange:

nyt sen menkat on myöhässä jo 3-4 päivää. Kumma sinällään sillä hän syö pillereitä.
(eli vuoto tulee aina ajallaan.. )

[/q]

älä vielä lopullisesti hermostu, on mahdollista että kuukautiset on myöhässä tai jopa jäävät poiskin esimerkiksi stressin tai jonkin muun ulkoisen syyn takia. toisaalta tietysti pitää pitää mielessä, että pillerit eivät ekäise 100%, vaikka tosi hyvin ehkäisevätkin. en sitten tiedä, että jos tulos on positiivinen, niin onko se teille positiivista. mutta onhan vauvat ihania :)

Krapula, mutta onneksi pää ei ole kipeä... Mustikkashotit ei ollu fiksu veto....

Ei oo kiva kun muijal on kuukautiset, mutta vielä vähemmän kivaa on jos niitä ei kuulu ollenkaan

nyt sen menkat on myöhässä jo 3-4 päivää. Kumma sinällään sillä hän syö pillereitä.
(eli vuoto tulee aina ajallaan.. )

tässä sitä vaan tulevaisuutta jännitän...
testin voi kuulemma tehdä loppuviikosta, niin että se olisi luotettava.
yritä siinä sitten samalla lukea yo-kirjoituksiin.

O