päivän :(

Back to häröily O

Lääkäri sanoi, että jos joskus haluan tulla raskaaksi, mun pitäisi lihottaa ensin itseäni ennen kuin se onnistuu. Onneksi asia ei ihan vielä ole ajankohtainen, mutta on kurja ajatella, että pitäisi hankkia läskiä vaan siksi että voi saada lapsia. :(

Hemmetin vapaamuotoset hakemukset ...pitäis saada se huomiseks postii et vähitellen alkais seljetä missäpäin sitä ens syksynä oikeen seikkailee...
Ja oon huolissani mun iso veljestä ku se on ollu jo jonkun aikaa masentunu

[muokattu 4.3.2004 22:34]

Lompakko hävisi*släp*

Harmittaa jos joku joka löytää sen niin ei palauta lompakkoa.
Kun siellä on kaikki kortit ajokortista tulityökorttiin.
Pitää muuten uusia ne.

Onneksi minulla on kaksi ajokorttia.
Niin voi todistaa huomenna ikänsä serenassa.

Tuntuu et ainaki veemeisen kuukauden aikana kaikki on menny vaan pieleen... ...vaik periaattees ei ees oo mikään huonosti, silti on... Ei vaan enää jaksais tehä mitään. Kaikki menee pieleen: kaveriden kans, koulus ja mutsin kans... Sappikivetkin aiheuttaa kamalia kipuja joka päivä melkein....

[muokattu 4.3.2004 21:21]

Jälleen yhden yksinäisen, huonosti nukutun yön jälkeen kouluun istumaan.

Tällä hetkellä olo on kaikki miehet...

Paineensietokyvytön, koko ajan jostain täysin turhasta mulle tilittävä/itkevä ihminen, joka on nyt päättänyt alkaa pätemään, vaikka muuten vain kulutan aikaani sen töitten hoitamiseen.*hmph*
Menee hermot..*eiei*

[q]GoA:
Piti ottaa kulmaläväri pois. Ja kohta lähtee myös hiukset pois.
[/q]

mitäh ??? miksi näin ???

Helevatun tietokonevirukset! Muutama kiva kaveri pääsi koneelleni ja siellä ne nyt mellastavat; ehtivät aina monistaa itseänsä uusiin tiedostoihin ennen kuin saan ne tuhottua. Eikä yliopiston virustorjunta edes tunne niitä pirulaisia - ovat niin uusia. Siispä saastuneet tiedostot on tuhottava. Tässä sitä nyt istutaan tietokoneluokassa. Ja jos tilanne pysyy saman, taidanpa istua täällä koko viikonlopun - enhän nyt toki ilman nettiä pärjää, ja saastunutta konetta ei saa laittaa verkkoon.

krapula

ja aina kaikki on myöhässä

[muokattu 27.3.2004 16:29]

Kuulin eilen, että mun ala-asteen luokanopettaja kuoli viime viikolla. En sillon aikoinaan niin kyseisestä yksilöstä välittänyt, mutta kun kuuli kuolinsyyn... Ei jäänyt kauhean hyvät fiilikset

Sitä saa mitä tilaa. Karsee darra*poks*

Australian GP:n aika-ajojen tulokset:

1. Michael Schumacher Ferrari 1.24,408
2. Rubens Barrichello Ferrari 1.24,482
3. Jenson Button BAR Honda 1.24,998
4. Juan Pablo Montoya Williams BMW 1.24,998
5. Fernando Alonso Renault 1.25,699
6. Mark Webber Jaguar 1.25,805
7. Takuma Sato BAR Honda 1.25,851
8. Ralf Schumacher Williams BMW 1.25,925
9. Jarno Trulli Renault 1.26,290

10. Kimi Räikkönen McLaren Mercedes 1.26,297
11. Felipe Massa Sauber 1.27,065

12. David Coulthard McLaren Mercedes 1.27,294

toivottavsti pienikin ponnahtaa

PRKL ku city kaatuu just ku mä oon ettimässä sieltä jotain*hmph**eiei**piru**kivatsulle**släp**igor*

[q]anri:
Australian GP:n aika-ajojen tulokset:
10. Kimi Räikkönen McLaren Mercedes 1.26,297
12. David Coulthard McLaren Mercedes 1.27,294
toivottavsti pienikin ponnahtaa
[/q]

*nyyh**nyyh**nyyh**nyyh**nyyh*

[q]Enkeli:
jäin sinkuksi pari päivää sit, elämä on niin vaikeeta ilman toista puolta, täytyy opiskella taas olemaan yksin... vittu!!!!!!!!!
[/q]

kulta.. Kyllä sie yli pääset sitä varten on ystävät.. Me kyllä rakas tuetaan sua

mun päivän :(
Mulla on hillitön krapula..
eilen sit tosiaan menin paikalliseen karaokebaariin mutsin ja sisko ja velipuolen kanssa.. huoh ei vähän aikaa minkää muotosta karaokee mulle..
+ äitini sanoi jotain mitä en unohda koskaa... mut se siitä...

Koko pääsiäinen. Ainoa hyvä puoli tässäkin juhlassa on se että tulee tuplaliksaa...
Vatsa on kipeä eikä saa unta.

Kesäloman jälkeen 70min ollu matikantunnilla nyt ja rupee jo turhauttaa....

PRKL perse meni sit revähtämään Luulin sen jo olevan parantunut täksi aamuksi mut ei, tottakai roskia viedessäni liukastuin silleen et jotenki taitoin sen taas ja samalla meinasin päästä hengestäni Ihan vitun ihanaa. Kaiken kruunas vähintään viiden sentin uusi lumikerros ja maanantai-aamun hekuma. Voi vittu mä sanon

oikee polvi menisopivasti toissapäivänä paskaks eikä oo parantunu vieläkään kunnolla, ja tänään pitäis voida bilettää serenassa

mä en taaskaan lue tenttiin, vaikka pitäisi.

t. tuleva passiivirekisteriläinen

O