Klubituksen kilonpudotus

Back to häröily O

[q]purrr-:
Elämästä on lupa nauttia. Tää on turhan lyhyt kiduttaa itseään. Jos tuntuu että kiloja pitää karistaa, menee vaikka painonvartijoiden pistekuurille, jossa saa kyllä syödä (olen seurannut äidin pistekuuria ja nälkäinen se ei kyllä ole ollut).
[/q]

Kyllä ”terveellistä” ruokaa saa syödä todella paljon ennen kuin päivän kalorit tulee täyteen. Niin paljon, että moni ei jaksais edes välttämättä syödä

[q]purrr-:
Ja muistakaa lapset että seksikin käy liikunnasta, samoin kuin siivoaminen ja biletys.
[/q]

Kyllä noi ensimmäiset varsinkin kuluttaa energiaa huomattavasti vähemmän kuin kunnon aerobinentreeni.

[muokattu 9.4.2004 03:20]

nyt 197 / 79
tavote 197 / 100

Nyt vähän asian vierestä - en ole kiloja seuraillut (vaa'an puutteessa), mutta toissayönä ylittyi toisenlainen rajapyykki: Suomeen paluun jälkeen ekan kerran pystyin tanssimaan niin paljon kuin sielu sieti ilman että loppu kunto kesken! (Ja mä en siis ole mikään hissuttelija...)

[q]Howdy:
Iso takapuoli pitää naisella olla .. pyöreä ihana peppu
[/q]

pyöreä kyllä muttei iso mielestäni. tosin heterona ehkä kattelee vähän eri tavalla :D

Joo onhan sitä todellakin kertynyt liikaa tohon keskelle.
170/75 joskus oon ollu jossain 55 tienoilla, jos nyt vaikka sais ees johonkin alle 70 ja mahaa pienemmäks ni sitä olis ite ihan tyytyväinen

[q]anqqa:
hmph. oisit puol vuotta aiemmin heittäny haastetta kehiin, siitä on meinaan noin 8kg tultu alas ja matka jatkuu :D
[/q]

Sama juttu \o/

Tavotteena viel toiset 8 syksyyn mennessä.

[q]Jone:
Sivujuonteena ihmeteltäköön seuraavaa:

En ole koskaan pystynyt hahmottamaan urheilun harrastamista järkevänä ajanviettotapana silloin kuin sitä tehdään siinä määrin, että ko. atleetit eivät juuri muuta elämässään saakaan aikaiseksi. FFS, saatan olla nördaava läski, mutta ainakin mulla on kaiken aikaa menossa helvetillisiä määriä yleishyödyllisiä tai itseäni ja ystäväpiiriäni eteenpäin vieviä proggiksia, joiden tuloksia en koskaan vaihtaisi vaikkapa nyt sikspäkkiin (ellei puhuta oluesta).

Rajat nyt sentään itsensä ja oman kehonsa palvomisellekin.[/q]
Eli et siis ymmärrä/arvosta kilpaurheilua ollenkaan? Mitä nyt ite tossa vuos jos toinenkin pelasin lätkää, niin voinen sanoa et jos aikaa riittäis nykyisin samoin kun nuorempana niin alkaisin harrastamaan taas samalla tavalla (ihan fiktiivisesti ajateltuna). Urheilemisesta muodostuu vaan elämäntapa ja se teki mut ainakin tyytyväiseks.

Noniin.. eka ”treeni” takana..

Eli mun jokaiseen aamuun & iltaan kuuluu tästä lähtien :

50 vatsalihasta
30 punnerrusta
30 selkälihasta

Ja sitten ajattelin viel pari kertaa viikossa ruveta käymään lenkillä, eiköhän noilla pitäs lähtee läski muuttumaan lihakseks :)

.m

[q]JussiS:

WTF 25,5???

En mä kyl todellakaan noin läski oo.
[/q]

Mullapas oli 30,0 ja kk sitten se oli 31,2

EDIT: nyt pitää olla tarkkana kun ei sais laskee alle ton Obesity = BMI of 30 or greater

[muokattu 5.4.2004 13:18]

[q]vaavu:
Koska yksin on niin vaikeaa tehdä asioita, pitää yrittää potkia Villeäkin kaveriksi. Nyt kun lumetkin on sulamassa, voisi vaikka kaivaa lenkkarit kaapista ja kokeilla pientä lenkkiä pitkin Lehtisaaren rantoja.

Nimim. tänään ensimmäistä päivää pyörällä töihin
[/q]

Niin ... ja kukas sitä joutui hieman pakottamaan, että tolla pyörällä menit

Itselläni on myös olo, että lihasta voisi hommata vähän lisää painoa pudottamatta. Tällähetkellä mitat on 176/57 eli tavoitteena voisi olla maaginen 60kg raja

[q]GoA:
Rabari, _todella_ asiallista tekstiä. Siinä oli paljon hyvää asiaa tiivistettynä.
[/q]

Suoraan tietojätistä tms.

[q]William-78:
ps. miehet, kai tiedätte, että jos hauiksenne ympäryysmitta on senteissä pienempi kuin puolet painostanne, olette niin sanotusti kukkakeppejä, pulkannaruja.....

[/q]

Sama suomeksi:
”Vittuilenpa avoimesti ja sanon että mulla on niin isot tumput, että ne joilla on pienemmät ovat itseäni huonompia ihmisiä, koska isojen hauisten tulee olla jokaisen miehen tavoitelistalla. Lopuksi laitan tähän vielä hymiön perään mukaneutraloimaan tämän vittuilun, jotta voin sitten myöhemmin kutsua kaikkia siitä vittuuntuvia ihmisiä tosikoiksi.”

Saisko jokainen nyt kuitenkin kehittää itse itselleen ihan ihkaoman kauneusihanteen ja tavoitteen ilman että kaikenmaailman helvetin besserwisserien täytyy tulla esittämään niihin älyvapaita korjauksia?

-

[q]William-78:
Ei tietenkään! Kunhan vitsailin
[/q]

”...ja katsos, nyt pääsinkin jo käyttämään tätä vitsivitsi-korttia.”

[q]William-78:
Meikäläinen kuitenkin tykkää että luun ja nahan välissä olisi edes hiaman lihasta, ettei näytä aivan 12 vuotiaalta pikkupojalta.
[/q]

”Nyt ajattelinkin tähän perään jatkaa vittuilua ja sanoa taas että kaikki ne, joiden tavoitteet oman kehonsa suhteen eivät vastaa omiani, ovat poikia, eivät miehiä.”

Hyvä että tykkäät. Tykkää mistä lystäät ja anna muiden tykätä ihan rauhassa omista jutuistaan. Niin mäkin antaisin ellei sun olisi ollut pakko tulla sorkkimaan siihen väliin.

[q]William-78:
Fitness on jees, ja varmaan aika monen muunkin mielestä, vai löytyykö esim: poikakalentereista 50 kiloisia, sairaanloisen laihoja miehiä?
[/q]

”Poikakalenterien ihmisille tarjoama kauneusihanne on ainoa oikea. Tämän olen oppinut jättämällä ajattelun väliin ja siksi pohjaankin käsitykseni omasta itsestäni muiden mielipiteisiin. Teidän muidenkin tulisi tehdä samoin jotta voisimme kaikki olla yhtä suurta samasta muotista valettua miesperhettä. Ne joiden kehon rakenne on fitnessharrastukseni suosimasta mallista poikkeava ovat sairaita.”

Poikakalenterit (joiden olemassaolon mielekkyys muussa kuin huumorimielessä on mun mielestäni vähintäänkin kyseenalaista) tarjoavat ihmisille siinä formaatissa jota tarkoitat ihmisille tasan tarkkaan sitä mainstreameintä ja pliisuinta mahdollista tavaraa. Tämän tarkoituksena on luonnollisesti korkea myynti kuten muidenkin pliisujen ja mainstreamien juttujen suhteen. Mielestäni yhteiskunta, jossa ihmisen malli haetaan poika- ja tyttökalentereista, on vähintäänkin kieroutunut ja henkilökohtaisesti kieltäydyn ottamasta siihen osaa sen paremmin kuluttajanäkökulmasta kuin mallien omaksumisen puolestakaan.

[q]William-78:
Mielestäni kaunis vartalo on terveen näköinen vartalo. Piriveikot eivät näytä terveiltä, päin vastoin.
[/q]

”Terveen näköinen vartalo = minun kauneusihanteeni mukainen vartalo. Haluaisin vielä korostaa, että kaikki muu on sairasta vetämällä vertauksia päihdeongelmaisiin. Päihdeongelmaiset ne vasta pohjasakkaa muuten ovatkin!”

[q]William-78:
Kauneisihanteen kuitenkin kaikilla omat, kyllähän tuolla bodymuokkaus sivuilla on osa miehistä leikannut esim terskansa kahtia kun pitävät tätä hienona, eli kaikki tyylillään, en minä silti ole heitä osoittelemassa.
[/q]

”Ollakseni aivan hillittömän ovela laitan nyt tähän vittuilun perään mukaneutralisoivan loivennuksen, mutta haluaisin kuitenkin jälleen ottaa mukaan ääriesimerkin, jolla voin luokitella ihmisiä parempiin ja huonompiin. En minä ketään halua osoitella, mutta osoitanpa kuitenkin.”

-

[q]William-78:
Jaa! Itse rakastan yli kaiken treenattuja tytteleitä, mutta kyllähän heihin vähän eri säännöt pätee....yritys on pääasia!
ps, sinähän olet mainiossa kunnossa....kyllähän minä olen sinut salilla huomannut....*nauru*
[/q]

”Haluaisin nyt korostaa, että paremmuudentuntoni on sukupuolisidonnaista; kunhan saan osoitettua neitien silmissä olevani Alfauros-materiaalia, niin ei muulla nyt niin väliä ole. Aikaisemminkin olen jo antanut ymmärtää, että treenaan muita (l. vastakkaista sukupuolta) miellyttääkseni.

PS. Miten olis... tietsä niinq jos vähäsen vaan...?”

Onneksi mun ei tarvitse taipua tollaseen säälittävään vonkaamiseen. Kokisin sen omaa arvoani alentavana.

[q]William-78:
pss. mahtavaa etten ole ainoa klubbari joka tykkää urheilusta! *iloinen**aplodit*
[/q]

”PPS. Urheilu = fitness, mainitsinko vielä?”

-

[q]William-78:
Sullehan ei sitten näytä kelpaavan mikään muu ajattelumalli kuin omasi, täytyy sitten varmaan hyväksyntäs vuoksi lopettaa treenaaminen ja kasvattaa kaljamaha, ja sitten ilmottautua tänne laihduttajaksi?
[/q]

”Voi vittu! Onpas jollain pulkannarulla otsaa asettua vastarintaan kun vittuilen niille?! Luulis nyt sen tajuuvan et tää mun juttuni on se ainoo oikee, joten asetunpa tässä nyt sitten uhrin asemaan ja ristiinnaulitsen itseni fitness-Jeesuksena pääsiäisen kunniaksi. Haluaisin myöskin korostaa, että kun pulkannaru käy vastarintaan fitness-ihmistä vastaan, niin silloin ko. pulkannaru on ahdasmielinen, en minä!”

Mulle kelpaavat itseasiassa melkeinpä kaikki mahdolliset ajatusmallit. Ainoastaan muita ajattelumalleja ulossulkevat tapaukset koen äärimmäisen vastenmielisinä; olen klassinen tapaus ihmisestä joka suvaitsee melkein mitä tahansa paitsi suvaitsemattomuutta ja oma suvaitsemattomuuteni kumpuaa pintaan harvoin muulloin kuin silloin kun havaitsen jossain kapeakatseisia näkökantoja.

[q]William-78:
Ps. jokainen tavallaan? Kyllä tyttöjen kanssa telmiminen aina runkaamisen voittaa..
[/q]

”PS. Mukaloiventelenpa taas. Ainiin, pulkannaruilla ei muuten käy flaksi mimmien kanssa.”

Ajattele tosta ihan mitä lystäät. Mä olen saanut jo syntyessäni niin ison egon ettei mun tarvitse sitä boostailla millään keinotekoisilla tavoilla.

-

[q]William-78:
Herranjestas mikä huuto jostain treenausharrastuksesta!!!
[/q]

”Nyt kun pääsin tänne ristille saakka, niin huutelenpa täältä kaikkea älytöntä ja koitan kääntää koko alkuperäisen jutun päälaelleen...”

Kukaan ei ole huutanut sulle sun treenausharrastuksestasi. Itse olen ”huutanut” sulle siitä, että tarjoilet omaa malliasi muille suosituksena.

[q]William-78:
Katoisit nyt itteäs vähän peilistä.....haukutko kaikki lätkäpelaajatkin down seuraavaksi?
Jos muistellaan nyt mistä minulle vittuillaan, niin siitä että myönsin treenaavani jo, ja pieni vitsi hauiksesta saa näin älähtämään! kamoon!! *täh*
[/q]

”...eli yritän väittää, että minä olen nyt tässä se uhri, jolle vittuillaan täysin ilman omaa syytä ja vieläpä harrastuksestani!”

Suoraan sanoen en niin kauheasti lätkästäkään perusta sen paremmin itse pelattuna kuin katsottunakaan, mutta toisin kuin sinä en koe tarvetta vähätellä muiden haluja harrastaa jotain tiettyä lajia, seurata sitä tai olla harrastamatta tai seuraamatta.

[q]William-78:
Tarkoitus ei ollut meikäläisellä missään nimessä vittuilla, ja se kyllä tulee esille viesteistänikin!
[/q]

”Siis vaikka olen kuinka kapeakatseinen paskiainen, niin aina voin pyyhkiä kaiken sanomani merkityksen piiloon sanomalla että en vittuile. Vittuilen, mutta sitä ei saa pitää vittuiluna, koska sanon ettei se ole vittuilua.”

[q]William-78:
Sinähän näytät oikein nauttivan toisten ihmisten haukkumisesta....voidaanko kuitenkin laittaa jäitä hattuun, ja pyydän anteeksi jos loukkasin jutuillani. ok?
[/q]

”Fitness-ihmisillä on oikeus vittuilla ilman, että siitä saa loukkaantua. Pulkannaruilla ei ole oikeutta vittuilla takaisin vaikka niille sanois mitä. Anteeksi nyt ihan kauheesti että et ole vielä huomannut tota!”

Kyllä, mä nautin sellaisten ihmisten verbaalisesta läimimisestä, joilla on mun omasta näkökulmastani enemmän kusta päässä kuin kallon sisään edes teoreettisesti mahtuu. Verbaalisen läimimisen tavoitteena on saada kalloon vähintään pieni reikä, jonka kautta suurimmat kuset pääsisivät vapaasti virtaamaan katuojaan tai lattiakaivoon.

[q]William-78:
ps. kun kuitenkin viellä varamasti viimeisen sanan ajot sanoa, ilmoitan etten itse mielestäni aikusena ihmisenä ajo siihen enää vastata, varsinkaan kun en näe mitään järkevää syytä tälle riidalle ja kun kuitenkin kirjoitat jokaiselle viestilleni vastauksen, jossa pyrit mollaamaan enemmän ja enemmän.
[/q]

”Tähän loppuun vedän nerokkaasti aikuisuuden mukaan sanomalla käytännössä, että jos vastaat niin et ole aikuinen. Aikaisemmin olen jo todennut, että pulkannarut eivät ole miehiä. Jos siis vastaat ja olet pulkannaru, niin et ole sen paremmin aikuinen kuin mieskään. Lopuksi ajattelin vielä tirauttaa muutaman kyyneleen, jotta kaikki varmasti ymmärtäisivät että minä olen tässä se uhri ja saisin vielä sympatiaakin.”

[q]William-78:
Eihän tämän mikään pattiväittelypalstan pitänytkään olla, vaan asiallinen painonpudotuspalsta.
[/q]

Jos nyt pelkkä threadi kuitenkin? ...ja joo, niinhän sen piti olla ja toivottavasti onkin tästä eteenpäin. Tarkoitus oli, että jokainen saa ihan itse itselleen asettaa haluamansa tavoitteet ilman että kukaan lähtee niihin puuttumaan, mutta sun kaltaiset ”vitsiveikot” kyllä aika tehokkaasti rikkovat sitä vastaan.

[muokattu 7.4.2004 10:43]

[q]diffas:
Hmm
Miksi laihan pitäisi laihtua?
örr. enmä tajua
[/q]
että voisi osallistua klubituksen kevätkilonputodukseen, tietenkin!

Fitness=kynis eli sä oot vähän hakuteillä.

[q]Jone:

Jotta jatkettais näitä stereotypioiden viljemistä, niin kyllä mä ymmärrän ihan loistavasti ettei herra William tiedä mistä se puhuu; sikaniskathan yrittävät kompensoida ajattelukyvyn ja älyn puutetta lihaksia lisäämällä ja fitness-pojuthan vaan koittavat peitellä neitimäisellä ”mukaäijä”-harrastuksellaan sitä faktaa että chearleading sopisi niille paremmin harrastukseksi.

(...ja ei, en oo oikeasti tota mieltä.)

[muokattu 6.4.2004 22:14]
[/q]

no ei ne hyvät geenitkään loputtomiin auta. Vaikka esim. mulla olisi kaikki ”syövänestogeenit” täydellisesti toiminnassa, se ei tarkoita sitä, etten saisi syöpää, jos alan polttaa kuin korsteeni. Luultavasti alien harrastat vain paljon normaalia enemmän liikuntaa

edit: mutta se on kyllä totta, että suurempi lihasmassa=suurempi peruskulutus. Tuo lihhasmassa auttaa varmaan sullakin

[muokattu 17.4.2004 16:56]

eiku 34 kiitos

[q]a:
---
Hyzenthlay:
ei kannata jättää juustoa pois! vaihda ne kevyempiin juustoihin. Itse olen (myös *hymy*) varsinainen juustofriikki, joten polar5 ja arlan delite on

---

Mitä tekemistä Polarilla ja Arlalla on Juustojen kanssa :)
[/q]

ne nyt sattuu olemaan parhaan makuisia juustoja. Monista kermapersejuustoista alkaa vaan voimaan pahoin

edit: tuli mieleen pari juttua siitä, mitä alien puhui: joku roskaruokaa syövä ”riuku” voi väittää syövänsä paljon, vaikka todellisuudessa ei syö kulutuksensa verran tai ainakaan sen yli. Lisäksi ihmisillä on eri käsityksiä hyvässä kunnossa olemisesta, toisille se on koon 36 housuihin mahtumista ja toisille kuuden prosentin rasvoja.

[muokattu 24.4.2004 17:59]

[q]William-78:
Sullehan ei sitten näytä kelpaavan mikään muu ajattelumalli kuin omasi, täytyy sitten varmaan hyväksyntäs vuoksi lopettaa treenaaminen ja kasvattaa kaljamaha, ja sitten ilmottautua tänne laihduttajaksi?
Ps. jokainen tavallaan? Kyllä tyttöjen kanssa telmiminen aina runkaamisen voittaa..
[/q]

Tajuutko oikeesti edes millainen vitun spede olet? Mulla ei valitettavasti ole nyt aikaa hakata sua verbaalisesti henkihieveriin, koska nainen odottaa tossa sohvalla. Lupaan kuitenkin että syön sun kaltaisen mukasuvaitsevaisen fitnessneidin huomenna aamupalakseni osoittamalla kuinka sä olet tässä threadissä se, jonka ignorantit ja asenteelliset kommentit ovat saaneet juuri sen mitä pitääkin.

Sitä saa mitä tilaa. Varo etten tuu ja tönäise sua kumoon kaljamahallani, pikkuinen.

[q]pyhimys:
Ongelma nro. yksi: lumilautailu on itselle = itsemurha
Ongelma nro. kaksi: rullaluistelu on itselle = itsemurha

Kai se pitää pyöräillä
[/q]

Harjoittelu tekee mestarin

O