Klubituksen kilonpudotus
- « Edellinen
- 1
- ...
- 64
- 65
- 66
- 67
- 68
- ...
- 92
- Seuraava »
[q]Lene:
*pälä pälä pälä*
[/q]
eli muistakaa juoda sitä vettä!! niin saatte ehkä vielä joskus yhtä kireen kropan, kuin mulla!
ja Alien taas suosittelee jokaiselle naiselle iltapalaks vähintään yhden teelusikallisen verran proteiini-pitoista miehen siemennestettä
[q]Lene:
Nimimerkillä kokemusta on?
[/q]
No todellakin on! Kyllä mä nyt omat protsku-iltapalani syön jos ei ole muutakaan tarjolla! Muutenhan se olis tuhlausta
Tosin Alienin tarjonnalla saa semmoiset 2 litraa heitolla, et totaaa.... pistäkää privaa niin saa tulla maistelemaan
[q]William-78:
Haahaa, rasvaprosenttini näytti vkloppuna digitaalisesti mitattuna 4.6% ja painoa nyt olen 2kk tiputtanut about 10kg, joten hyvin luistaa.....
[/q]
Aika hyvä saavutus, tosin noihin digitaalisiin rasvaprosentti-mittareihin ei ole mielestäni paljon luottamista. Ne nimittäin mittaavat kädestä käteen ja pelkän yläkropan ja siihenkin vaikuttaa tosi paljon, mitä on just syönyt ja juonut. Esimierkiksi pelkkä kupillinen kahvia voi vaikuttaa tulokseen, mikä näytössä vilkkuu Eiks se peili ole paras mittari? Eikä silläkään ole mitään tekemistä kolesteroli arvoilla, mitkä ovat kuitenkin suht hyvä pitää aisoissa.
Itse olen saanut pari kiloa lisää viimeisen kuukauden aikana ja silti kiree, ku mikä!
[q]William-78:
aaa, lisäys viellä: tytötkin ehdottomasti kondis-kuviaan vaan laittamaan....mutta vain bikini-kuvia...*heiii*
[/q]
WORD!!!
Onkos ekllään mitään vinkkiä miten ehkäistä nälkää joka dietillä, varsinmkin vähähiilarisella saattaa tulla. Meinaan kiukuttaa välillä kun jotenkin proteiini/rasva-yhdistelmä ei tunnu vievän nälkää niin tehokkaasti.
[q]Ana:
---
ALIEN:
joo tavoitteena olisi sata kiloinen LÄSKI!! *APLODIT*
---
Pah. Mä painan aika tarkalleen tasan sata kiloa, eikä se tee musta läskiä :)
[/q]
ihanko totta!? =D
lue: tavoitteena olisi sata kiloinen LÄSKI!!! . Eli, jos mä painaisin 100kg niin mä aika varmasti olisin läski, koska en mitään ylimääräisiä hormooneja vedä
( eihän 100 kiloiset kehonrakentajatkaan ole läskejä :)
[muokattu 17.8.2004 17:03]
[q]alien:
Goa, älä ota kaikkea niin kirjaimellisesti, mitä luet tai kuulet. Treenaa vaan niin saatanasti niin kyl se siitä ;)
[/q]
Alkutalvesta treenasin niin saatanasti ja paukahti ylikunto. :)
no sit ei voi muuta, kuin syyttää esi-isiä
[q]Hyzenthlay:
joo, ja sähly korvaa jalkatreenin
[/q]
kyllä periaattessa ;)
[q]Tres:
Pidetääs kumminki asialinja eiks niin?
[/q]
*sydän*
[q]William-78:
---
Tres:
Pidetääs kumminki asialinja eiks niin?
---
Jep, sorry....mutta jos yksi SPEDE aina vain vittuilee, joskus alkaa hermot mennä....*justjoo*
[/q]
Ja varsinkin dietillä ne meinaa mennä vielä helpommin. Itselläkin nousee tatti ottaan kun alkaa tipouttelemaan kaloreita ja hiilareita ja silloin välillä vituttaa kaikki pienetkin asiat ja sille ei nyt oikeastaan voi mitään. :)
[q]GoA:
Ja varsinkin dietillä ne meinaa mennä vielä helpommin. Itselläkin nousee tatti ottaan kun alkaa tipouttelemaan kaloreita ja hiilareita ja silloin välillä vituttaa kaikki pienetkin asiat ja sille ei nyt oikeastaan voi mitään. :)
[/q]
MIKÄ VITUN DIETTI?!?! mä nussin itseni kireeksi!
viime viiikon kiduin kaalikeitto dieetillä....tulos:-5kg...Tosin se luultavasti tulee takas nyt sit kun palaa arkeen. Mut ainakin hetken aikaa on saannu ihailla pinkeetä vatsaa ja tiukkoja pakaroita...heh heh...*justjoo* tietty pyrin siihen että nyt ei ainakaan kaikki tuu takas...saa nähä miten käy...
tekipä taas hyvää parinkymmenen minuutin rento aamulenkki töölönlahden ympäri...
vittuun kilojenpudotus - mä rupean nostattaa kiloja läskillä! ihan tarpeeks kauan ollut kireessä kunnossa, joten nyt loppuu treeni kokonaan ja siirryn sohvaperunoiden jännitttävään maailmaan! ;)
joo tavoitteena olisi sata kiloinen LÄSKI!! *APLODIT*
[q]Ana:
Pfft, no, sun epätarkka kirjallinen ilmaisusi sisälsi piiloväittämän siitä, että satakiloinen olisi läski. Mitenvaan. Oonhan mä vähän pullukka mut imho läskit on sellasia, joilla tulee hiki syödessä.
[/q]
sisälsi ehkä sun mielestä ;)
[q]W:
Jos sata kiloa on painoa, pitää pituuttakin olla aika lailla, muuten on läski mikä läski....jos olet alle 190 etkä treenattu, olet läski. Karu vittuilu, mutta totta, tosin meikäläisen tyyliset spedet tykkäävät olla todella kireässä kunnossa, niin kireässä että useat sanovat jo HYI! Mun mielestä jos ei näy yhtään vatsalihaksia miehellä, läski mikä läski. Lihakset ovat ihan epäoleellisia, kunhan ollaan kireitä.
ps. mäkin oon nyt vähän läski, ajattelin alkaa taas diettailee.....loputon kierre.....voi vittu....tervettä meininkiä..*ding*
[/q]
Heh, no läski on kai sitten määrittelykysymys. Mä oon noin 186 senttiä pitkä ja kohtuu harteikas noin perusruumiinrakenteeltaani, mikään bodari en ole. Vatsalihakset tosin ei erotu eikä mun puolesta tarviikaan :) Mä pesen pyykkini koneessa kuitenkin.
- « Edellinen
- 1
- ...
- 64
- 65
- 66
- 67
- 68
- ...
- 92
- Seuraava »