Klubituksen kilonpudotus
- « Edellinen
- 1
- ...
- 62
- 63
- 64
- 65
- 66
- ...
- 92
- Seuraava »
Olen 191/98
Jos saisi 5 kg pois niin se riittäisi enemmän kuin hyvin. Ei tässä onneksi läski olla mutta aina on mukava osallistua haasteisiin
Paino nousi aikanaan 17kg kun aloitti rugbyn pelaamisen.
[q]
William-78:
ps. miehet, kai tiedätte, että jos hauiksenne ympäryysmitta on senteissä pienempi kuin puolet painostanne, olette niin sanotusti kukkakeppejä, pulkannaruja.....
[/q]
No niinpä. Tämän takia sitä salilla käydäänkin.
[q]nemo:
Jotta ei menisi ihan tappeluksi niin laitetaan väliin yks lisäilmoittautuja. Kävin äsken vaa'alla ja se näytti 77kg, eli vielä 3kg enemmän kuin luulin painavani!! Itsellä tavoite 68 kiloa ja siihen aikaa 2kk, aika alkaa ensi viikolla. Tämän hetken mitat siis 177/77.
Kerran olen pudottanut 8 viikossa 12,6kg ja se oli kyllä aika rankkaa. Muutamina päivinä töissä tuntui että taju lähtee tms. kun ei syönyt juuri muuta kuin salattia ja liikkui todella paljon. Sen jälkeen on paino pysynyt suht kurissa, nyt tosin viime syksystä tullut tuo 8kg lisää.
Myös peruskunto on rapistunut aika paljon, eli ensi viikolla kaivan mun rakkaan fillarin taas esille ja sitten alkaa sotkeminen... työmatkat 'bout 10km/sivu ja sen lisäks iltaisin/viikonloppuisin/vapaa-aikoina fillarilenkkejä/maastoa. Pyöräily kun on todella lähellä mun sydäntä niin sellanen joku 50-70km lenkki tuntuu vaan ihanalta kun makuun pääsee.
Jone olit kyllä aivan oikeassa siinä että nuorempana pystyi syömään ihan niin paljon kuin halusi, mutta ei enää... kun 30 vuotta alkaa kolkuttelemaan ovella niin jotenkin mystiseesti aineenvaihdunta vaan hidastuu ja vanhat ruokatottumukset aiheuttavat outoja kohoumia eri puolile kehoa. Valitettavasti lähinnä poskiin ja vyötärölle.
Anyways, ensi viikolla alkaa! Tämä viikko menee vielä lomaillessa ja syödessä
[/q]Ja vittu sä et todellakaan laihduta noin paljoa!! prkl! max 5kg!!!!!
[q]remotion:
*släp* OFF TOPIC!
[/q]
eipäs oo... urheilu aiheinen topic ;)
[q]niclas:
Sulla on varmaan noista omakohtasta kokemusta kun tiiät noin hyvin. Ja jos ensin tulee terveys niin sä et myös sitten juo varmaan viinaakaan...
[/q]
Ei ole omakohtaista kokemusta, eikä varmaan tule olemaankaan. Olen katsos täysin tyytyväinen omaan ulkomuotooni ja mittoihin, joten en näe tarvetta moisille
En mäkään mikään enkeli ole, ettenkö nyt viinaan koskisi Jos vähän löytyy järkeä/tietoa niin sehän päivän selvä asia, että horkilla on todella paljon huonommat vaikutukset elimistölle ja aivoille, kuin viinaksilla. Ja suvun jatkamiselle. Nehän huonontavat huomattavasti siittiötuotantoa (?)
[muokattu 7.4.2004 10:28]
[q]yusu:
huippu-urheilu ei ole rehellistä.
[/q]
Niin, koska sinne eksyy niitä, jotka eivät kilpaile omana itsenään?
[q]yusu:
kaikkihan ne on natuja, kun eivät ole jääneet kiinni. Ja jos jäävät, niin silloin joku on tunkenut vahingossa nappeja kaakaon sekaan.
[/q]
Ei kannata sekoittaa kaikkia huippu urheilijoita toisiinsa Aivan varmasti on olemassa täysin naturaaleja urheilioita, myös huipuista.
On kuitenkin ihan normaalia epäillä kaikkia muita samasta asiasta, mitä itse on tehnyt
[muokattu 7.4.2004 16:22]
urheilkaa ihmiset urheilkaa! Se on palkitsevaa ja terveellistä ja siitä tulee hyvä mieli *sydän*
Klubbareille varsinkin suosittelen kannettavan CD, MD, MP3 -soittimen ostamista ja uudet lenkki tossut! Sit vaan jotain kunnon kiksua, hc:ta, housea tai aina ihanaa rumpu-bassoa kehiin ja lenkille!!
[muokattu 7.4.2004 16:25]
[q]
---
purrr-:
Karkkia ja kaikkea makeeta saa syödä jos tuntuu siltä.
---
yusu:
Ei saa, jos haluu oikeesti saada jotain tuloksia
[/q]
Saa, jos on samanlaiset geenit kuten esim. minulla
[q] purr:
---
Elämästä on lupa nauttia. Tää on turhan lyhyt kiduttaa itseään.
---
yusu:
Jotkut nauttii siitä, että syö 3kg suklaata päivässä ja toiset taas nauttii siitä kun rullaluistelee 2h lenkin ja rehkii hulluna punttisalilla
[/q]
Ja jotkut nauttivat molemmista. En todellakaan menisi kutsumaan urheilua kiduttamiseksi.
[q]Jone:
Paljos sulla olikaan ikää? Kyllä mäkin vielä kaksi vuotta sitten sain vedellä ihan surutta naapaani mitä lystäsin juuri niin paljon kuin huvitti ilman että näkyi missään. Toisin on @ nu.
[/q]
Toi on kyl totta, et iän myötä se on vaikeampaa olla kunnossa ainakin monien kohdalla. Tosin on myös olemassa näitä vanhempiakin herroja, jotka ovat tosi hyvässä kunnossa vielä 40 vuotiainakin. Kovalla treenillä pysyy varmasti ylimääräiset poissa ja voi syödä vaikka kilon karkkia ja pitsaa, eikä se edes näy missään. Geenit vaihtelevat ;)
Hyvänä esimerkkinä voisin sanoa vaikkapa amerikan-afrikkalaiset urheilijat.
[muokattu 9.4.2004 15:09]
[q]Hyzenthlay:
pyöreä ja pieni *hymy**piis*
[/q]
niinhän se muuten on!!
[q]Hyzenthlay:
protskua aamiaiselle ja ylettömät hiilarit illalla väliin! ja 10% rasvaa ei ole vähän rasvaa...
[/q]
Viittaatko tuolla rasvalla ruuassa olevaan rasvaan? Koska rasvaa EI saa välttää liikaa. Ihmisen pitäisi saada noin 20 - 30 % päivän energiantarpeesta pelkästä rasvasta (eli noin 600 - 800 kalorin edestä). Jos rasvaa ei syö menee elimistön rasva-aineenvaihdunta tukkoon jolloin se alkaa hamstraamaan rasvaa itseensä. Tietenkin huonoja rasvoja tulee välttää mutta hyviä saa ja pitääkin syödä.
Ja muistakaa ihmiset että jos tuotteessa lukee vain 0 % rasvaa niin se ei tarkoita sitä että sitä voisi vetää mielinmäärin. Usein tuollaisissa tuotteissa saattaa olla sitten sokeria sen verta paljon että se lihottaa. kannattaa siis opetella lukemaan niitä tuoteselostuksia.
Ilmoittaudun myös mukaan kilojen pudotukseen. Tavoitteena saada kevään ja kesän aikana tipautettua painoa 4-5kg ja muutettua elämäntavat muutenkin terveellisemmiksi. Ajattelin ensi viikosta lähtien alkaa polkemaan pyörällä töihin bussin sijasta. Ruokavaliota olen alkanutkin tarkkailemaan jättämällä kaiken turhan naposteltavan pois. En kuitenkaan aio pelkälle salaattilinjalle siirtyä.
[muokattu 24.4.2004 01:09]
[q]Jone:
---
ella_:
---
Hyzenthlay
edit: mutta se on kyllä totta, että suurempi lihasmassa=suurempi peruskulutus. Tuo lihhasmassa auttaa varmaan sullakin
---
entä kun on pieni tyttö ja saa silti syödä mitä haluaa kuitenkaan näyttämättä anorektikolta. eli siis joo kyllä treenaan, mutta en tavallista enemmän, eikä siinä määtin ole sitä lihasmassaa että uskoisin sen kulutukseen vaikuttavan ja silti syön ku alien :D eikä näy missään
---
Olet 20. Lue toi oma tekstisi viiden vuoden päästä ja kelaa onko asiat edelleen samoin.
[/q]
Amen.
Ennen sai syödä mitä tahansa ja kuinka paljon tahansa eikä vyötäröllä näkynyt vaikkei paljoa liikuntaa harrastanutkaan. Nyt kun ikää karttuu ja syö entiseen malliin niin huomaakin ettei vaatekaapista löydykään sopivia vaatteita...
[q]Zacheus:
---
Jone:
Olet 20. Lue toi oma tekstisi viiden vuoden päästä ja kelaa onko asiat edelleen samoin.
---
Amen.
Ennen sai syödä mitä tahansa ja kuinka paljon tahansa eikä vyötäröllä näkynyt vaikkei paljoa liikuntaa harrastanutkaan. Nyt kun ikää karttuu ja syö entiseen malliin niin huomaakin ettei vaatekaapista löydykään sopivia vaatteita...
[/q]
Ei _yksinkertaisesti_ pidä paikkaansa jokakaisen kohdalla. Aineenvaihdunta on yksilöllistä ja tiedän todella monta tapausta, jotka ovat jo 30 + ja silti ovat ihan \ruikkuja\, vaikka syövät mitä tahansa roskaa päivästä toiseen.
Tässä on myös semmoinen \etu\, että sen ansiosta lihakset erottuvat paremmin(varsinkin miehillä) , jos sitä lähtee hakemaan salilla käymisessä.
[q]ella_:
jos lääkäriä on uskominen niin en tule kuulemma ennen keski-ikää pahemmin lihomaan. aineenvaihdunta kuulemma sellainen. käy tietysti mulle. mutta kun ei se lihomattomuus yksin auta, vaan kyllä nätin kropan hankkiminen myös (omasta mielestäni) treeniä kaipaa
[/q]
Ella_ taitaa olla tyypillinen esimerkki
[q]Hyzenthlay:
---
alien:
---
Dueno:
2002 syyskuussa 69kg
2004 maaliskuus 82kg
Eri sarjassa painitaan
---
näin kävi meikäläiselläkin 15 --> 17 -vuotiaana. Tosin tais kilot olla 70kg --> 85kg
---
täytyyhän pojasta mies tulla
[/q]
ja jotkut pysyy aina poikina?
Alien, ei millään pahalla mutta noi sun neuvot on tosi huonoja. Jos voit ite syödä pizzaa, cokista, karkkia tai mitä lystäät ja silti pitää rasvat suht alhaalla niin luuletko että se toimii kaikille muille? Päinvastoin, monien pitää juuri paneutua siihen ruokavalioon ja silti lisätä liikuntaa päälle että saa tuloksia.
Ja sun kuvia nähneenä en sanoisi sua lihaksikkaaksi. Tietty tähän vaikuttaa se oma vertailukohta. Ite harrastanut kehonrakennusta kohta 5v joten vähän eri käsitykset siitä paljon puhutusta hyvästä kropasta. Tolla sun nykyisellä ruokavaliolla et saa niitä lihaksia ja tää on fakta. Mut pääasia että on ite tyytyväinen ja sun aikomus ei varmaan olekaan kasvaa 110 kiloiseks 6% rasvoilla.
Supermusta, jep ei mun olekaan tarkoitus kasvaa kankeaksi epäkäytännölliseksi bödäriksi, koska harrastan semmoisia lajeja, missä liiasta lihasta alkaa enemmänkin olemaan vain haittaa. Enkä yhtään ihmettelekään, etten näytä kuuripetojen silmissä miltään lihaksikkaalta, enkä edes halua, koska silloinhan mä olisin ilmeisesti bodari
Mä saan jo muutenkin sen verran hyvää palautetta kropastani, ettei yksinkertaisesti kiinnosta, mitä kehonrakentajat ajattelevat. Mä kirjaimellisesti olen tyytyväinen omaan kehooni ja se on ihanaa. Ei tarvitse itkeä, kuin teini-ikäinen tyttö peilin edessä, kun ei ole ns. tyytyväinen
Mulle ainakin henkilökohtaisesti kehonhallinta-kestävyys-notkeus-voima ovat paljon tärkeämpiä tekijöitä, kuin sen ulkonäkö, vaikka sekin on kehittynyt ja kehittyy tässä vuosien varrella ja ihan vain luonnon mukaan. En siis todellakaan tarvitse mitään ylimääräisiä hormoneja saadakseni lihakset esille. Ja muuten niitähän mulla todellakin on, jos et ole huomannut. Sulla taitaa vaan piirit olla siellä finniselkäisten bodarien luona
Eikä tota mun ruokaneuvoa todellakaan tarvitse ottaa vakavissaan. Se oli lähinnä vitsi, että syökää niin, kuin minäkin
[muokattu 30.4.2004 17:52]
[q]Jone:192 cm pituutta ja 92 kiloa painoa ei enää käy edes mun maailmassa päinsä vaan nyt on aika tehdä omasta maailmasta parempi paikka itselle laittamalla tavoitteeksi 7 kiloa vähemmän painoa pituuden pysyessä ennallaan ja kulman korkeana.
[/q]
btw. miten menee Jone? Kesäkuu alkaa jo olemaan lähellä ja rannat kutsuvat *vink**iloinen*
[q]Lene:
Pitäisi saada toi peppu pois, mutta se vaan kasvaa vaikkakin kiinteytyy myös. Mitenkäs sen saisi pienemmäksi? Älkääkä sanoko, että tee kyykkyjä, koska se tässä pahin aiheuttaja taitaa ollakin.
[/q]
rupea anorektikoksi niin varmasti lähtee! ...ainakin osittain
Kyykkyä tekemällähän sun perse vain kasvaa. Ne lihat siis - ei läski. Ja kelaa sit sitä, kun sul on isot peffalihakset siel läskien alla niin sähän joudutt ostaa koko Eurokankaan varaston, että saat itselles uimapuvun aikaiseks
tai sit vaan rupeat käymään lenkillä. Sen pitäisi toimia
[muokattu 11.5.2004 20:32]
- « Edellinen
- 1
- ...
- 62
- 63
- 64
- 65
- 66
- ...
- 92