Klubituksen kilonpudotus

Back to häröily O

[q]ALIEN:
---
Ana:
---
ALIEN:
joo tavoitteena olisi sata kiloinen LÄSKI!! *APLODIT*

---

Pah. Mä painan aika tarkalleen tasan sata kiloa, eikä se tee musta läskiä :)

---

ihanko totta!? =D
lue: tavoitteena olisi sata kiloinen LÄSKI!!! . Eli, jos mä painaisin 100kg niin mä aika varmasti olisin läski, koska en mitään ylimääräisiä hormooneja vedä
( eihän 100 kiloiset kehonrakentajatkaan ole läskejä :)

[muokattu 17.8.2004 17:03]
[/q]

Pfft, no, sun epätarkka kirjallinen ilmaisusi sisälsi piiloväittämän siitä, että satakiloinen olisi läski. Mitenvaan. Oonhan mä vähän pullukka mut imho läskit on sellasia, joilla tulee hiki syödessä.

[q]yusu:
No lenkkeily on kyllä aika tylsää puuhaa..mutta mites rullaluistelu, pyöräily? Ottaa hyvää musaa ja lähtee luistelee pariks tunniks auringon alle *sydän*
[/q]

hyviä vaihtoehtoja tylsyydelle, mutta kyllä kuntoon eniten itsellä ainakin tehoaa toi lenkkeily, just semmonen noin 30 min ja ripee vauhti että on ihan jalat hellänä kun sielt pois tulee, rasvanpolton kannalta ei tietty tehokkain oo mut ei käy tylsäks ihan puolessa tunnissa... ja nyt ku hankikin kestää ni on paljon kivempaa vaa juosta missä sattuu ni ei tylsisty maisemiin...

Tulipa kokeiltua uhkarohkeana sellaista proteiinipitoista diettimättöä kuin tonnikala + maitorahka. En suosittele tätä kellekään makuhermoja omaavalle, enkä käsitä kuinka jotkut voi oikeasti ravita itseään moisella sekoituksella (tiedän pari tapausta). *nauru**nauru* Ei nän.
Muuten kevätkilonpudotus ihan hyvin meneillään kai, mitä nyt kevätflunssa ja pääsykoekirjojenpänttäämispaineet vähän lannistaa.

wanted: selkäranka ja kärsivällisyyttä.

taas mennyt koko tää viikko perseelleen treenit ja ruuat, kun olin viime viikonloppuna vähän hippastelemassa =(
on se kumma, että yhden illan ilo on koko viikon takapakkia kevätkilonpudotuksessa... nyt tullut kaikki se taas takas mitä kuukaudessa lähti. no, huomisesta taas eteenpäin lähes apinanraivolla.... =)

-löysäilijäuhuuthelaiskimus

[q]purrr-:
Miquel-dieetti ruotsalaisen ystäväni Charlotten kunniaksi.

...*snip*...

Eli nyt siitä mars hankkimaan miehiä/naisia ja liikaa koulu/työjuttuja. Ehditte vielä kuntoon kesäksi jos tänään aloitatte.

Josko harrastettas vaan niitä terveellisempiä juttuja, jooko.
[/q]

Kokeiltu on lievempänä (ruokaa kyllä, mutta vähemmän kuin normaalisti) ja pienillä muutoksilla (ei tupakkaa minullekaan). Ei lähtenyt kuin kilo tai pari ja niistäkin on vähintään toinen tullut jo takaisin. Ja toisaalta minulla ei ole jouluna muutenkaan ollut tapana mässäillä...

Muistakaahan sitten liikkua paljon tunnekuohuissanne, niin saatte painon putoamaan ja kropan timmiin kuntoon.

Hmm
Miksi laihan pitäisi laihtua?

örr. enmä tajua

[q]William-78:
haukutko kaikki lätkäpelaajatkin down seuraavaksi?
[/q]
[q]Galrav:
Kaikki lätkänpelaajat on ihan vitun pellejä.
[/q]
Mä oon ihan vitun pelle...

[q]Hyzenthlay:
pyöreä ja pieni *hymy**piis*
[/q]

amen

[q][Nuclear]:
Kaikki kun sanoo, et hiilarit alas niin kertokaapas nyt mullekin millä ilveellä meinaatte sen tehdä?
[/q]
Hieman harjoittelemalla mikä vaan pääruoka maistuu ihan hyvältä pelkän salaatin kanssa :] Paremmalta even. Myös hiilihydraattien laadussa on iso ero kts. jostain glykeeminen indeksi.

[q]yusu:
---
Ozie:
---
yusu:
tammikuussa 85kg -> nyt 94kg..hyvin etenee
---
Oho jätkällähän on ollu Weight Gainerit tosikäytössä...aika hienoo tulosta kuitenki
---
se on se lihasmuisti..tulee nopee takas mitä on lähteny
[/q]

Tippuks paino paljonki intin aikana?

Sainpas kerral tommosella elektornisella mittarilla ni rasvaprosentiks jotain 4,5 kun oikee lukema olis ollu ~15 pintaan. En oo sen jälkeen mitannu

[q]niomic:
---
niomic:
Milloin kevät loppuu, et onks täs kuinka kiire =D?

Jos nyt lähetään siitä et mitat on about:

pituus: 190cm
paino: 90kg

---

Kaks kuukautta menny ja yritys on ollu lähinnä naurettavalla tasolla =D

Paino on kyl tippunu johku
86-87kg
[/q]

V-u, mä luin et Paino on kyl tippunu joku 86-87 kg

[q]rabari:
tunti aerobisen treenin jälkeen syömättä
[/q]

Miksi? Siis ei edes palautusjuomaa?*täh*

Olen onnistunut lisäämään kehoni massaa huimalla 6 kilolla, vielä vois tulla lisää vaikka se 10 kiloa.

ei oo paljo tullu kaloreita laskettuu.... mut lähti paikat kiristyy mukavasti ku alotti tunnin aamukävelyt 5kertaa viikos ja ennen lenkkiä pussi animal cutsia ja kreatiini puryvaattia...

...hmm ja tosiaan jätin n750 kcal edestä maltoo pois protsku juomista/vrk...

...pari kk sitte oli rasvaprosentti jotai 13 ..nyt aletaa liikkuu jossain 9 pinnassa

nimim: ei muuta tekemistä ku urheilla ja mittailla rasvaprossaa*igor*

Ois mitä syödä. Mäkin ilmottaudun ku ei oo ruokaa. Perse. =)

[q]rabari:
Ihmistä, joka on narsistinen, pidetään huomionkipeänä, itsekeskeisenä, itserakkaana. Hänellä on vaikeuksia eläytyä toisten tunteisiin ja asemaan. Seurassa hän voi olla rasittava, koska ei itsekeskeisyydeltään ja huomionkipeydeltään kykene ottamaan riittävästi huomioon kanssaihmisiään.
[/q]

Ja siksi sä lainaat mun kameraa??

[muokattu 27.5.2004 14:18]

yep! Mä osaan ottaa kaiken ilon irti nuoruudesta ja sen tuomista ”eduista”. Mut kyllä mä uskon, että vanhempanakin olen helvetin hyvässä kunnossa, jos vain paikat pysyvät ehjinä. Hyvillä geeneillä ja treenillä se todellakin on mahdollista.

[muokattu 17.4.2004 17:52]

[q]cheat:
hieman kärjistetysti : mitäs luulette, kumpi laihtuu pysyvästi, ketoosinarkkari joka vetelee pekonia ja munakasta
[/q]

ei kun broilerin fileesuikaleita, kananmunia ilman keltuaisia, leikkeleitä, vähärasv. juustoa, jauhelihaa, rahkaa, raejuustoa :p en mä ainakaan pekoniin koskis jos olisin ketodieetilä. Noh, kananmuniin en koske kumminkaan..

Täällä on noita ketoosi dieettejä kans vilauteltu...kokeiltu on ja onhan se tehokas tapa, mutta ihan oikeesti, mä ainakin epäilen sellasen ihmisen järkeä joka kuvittelee pääsevänsä pysyviin tuloksiin tämän avulla...hieman kärjistetysti : mitäs luulette, kumpi laihtuu pysyvästi, ketoosinarkkari joka vetelee pekonia ja munakasta, vai toinen joka syö marjoja ja ruisleipää?!?

[muokattu 27.5.2004 17:02]

O