mikä on parempaa kuin seksi?
- « Edellinen
- 1
- ...
- 14
- 15
- 16
- 17
- 18
- ...
- 40
- Seuraava »
[q]*hnè:
niin no, en kyl tiiä onko huonoa seksiä olemassa
[/q]
On!
Jos sitä joskus sais hyvääki, nii vois noi 'parempaa kuin seksi' asiat pistää taas uutee järjestyksee.
[q]Occu:
---
*hnè:
niin no, en kyl tiiä onko huonoa seksiä olemassa
---
On!
[/q]
niin on, onneksi sitä on koettu aika kauan sitten.. enkä enää ikinä halua sitä*kivatsulle*
[q]Airvision:
---
Nymfiana:
---
aapee:
---
DjBeliar:
RYHMÄSEKSI!! :D
---
Naulan kantaan!!!*slurps**hih**vink*
---
Mä sanoin ton ryhmäseksin kauan sitte... kato vaikka.*piru*
---
ryhmäseksi varsinkin kahden naisen kanssa *piis**hih*
[/q]
toi on parasta*sydän**sydän**sydän**sydän**sydän*
Mikään ei oo parempaa ku hyvä seksi... se ku molemmat on niin hiestä märkiä et näyttää ku ois suihkusta tullu. Toinen ääripää on sit tietenki nää vessapanot ku pitää klubin vessas jyystää ku ompelukone 0,75 neliön kokoses kopis ku jengi hakkaa ovee ettei tuu kuset housuu... semmonen seksi nyt ei ehkä mitäään parasta oo. Ja kunnon 3some kahen kaunottaren kaa on sit jo ihan muuta... ottaa vaa kunnon päälle ku pitäs kahen kiimasen kissan paineet päästää ulos.
Mut mikään ei kauheempaa ku hehtaari pimpsa jonne oman pampun tunkeminen tuntuu samalt ku heiluttais patonkia kisahallis. Semmosia nyt ei onneks oo ku pari kertaa mun lyhyen elämän aikana tullu vastaan. Niin eli palatakseni takasin aiheeseen... Mikä on parempaa ku seksi? EI MIKÄÄN.
Äpärä kiittää ja kuittaa ja kumartaa.....
Se hyvä fiilis, ku bileissä dj soittaa ihan uskomattoman helmi settiä ja porukka tamppaa ihan kikseissä sen tahtiin. Etenkin Rx:n ja Alek Száhalan settien aikana oon huomannu tällästä tapahtuvan bileissä... tai ainakin meiksillä nousee silloin hymy korviin asti ja jalka nousee entistä korkeemmalle. *jiihaa**iloinen*
Rullakebab!
[q]iinuli:
---
on... pahin oli ku kaksmetrinen bodattu jätkä makas päällä enkä pystyny hengittää... Ei voinu tietenkään päästää muo päälle... Se oli tuskaa, sain haukkoo henkeä koko sen minuutin ajan minkä se jakso*eiei* EI NÄIN!
[/q]
mahto olla tuskaa...
[q]iinuli:
on... pahin oli ku kaksmetrinen bodattu jätkä makas päällä enkä pystyny hengittää... Ei voinu tietenkään päästää muo päälle... Se oli tuskaa, sain haukkoo henkeä koko sen minuutin ajan minkä se jakso*eiei* EI NÄIN!
[/q]
Tyytyisit meihin pikkupoikiin vain
just nyt ei mikään, tosin ei varmaan jaksaisi sitäkään tällä hetkellä. sen sijaan pitää nysvää koulujuttuja. krr.
Suklaa, tesno ja seksi. sitä ei voita mikään! x)
[q]Ritu_:
Musiikki, toisinaan
[/q]
true, true
[q]*AnnU*:
ei seksistä voi luopua, todellakaan.. mut suklaa nyt sattuu oleen toinen intohimo..*joo*
[/q]
mutta siitähän kyse olikin että mikä on PAREMPAA kuin seksi...
LSD moni näyttää mainostavan... hmmmpp alkaa kiinnostaa...
Valion minttu jäätelö, huh tää on taivaallisen ihanaa...
[q]zenny:
Valion minttu jäätelö, huh tää on taivaallisen ihanaa...
[/q]
Vaarallinen yhdistelmä suklaakastikkeen kanssa
[q]HarDwaXxX:
---
*AnnU*:
[/q]
heroini addikti varmaan sanoisin että heroini on parempaa..
tuskin mikään on parempaa ku seksi. sitä ei voi verrata mihinkää.
Helvetin hyvä musiikki..!! *sydän*
Mutta HELVETIN hyvä seksi HELVETIN hyvän musiikin tahdissa.. uu.. kyllä kelpais
[q]idi:
---
HarDwaXxX:
---
*AnnU*:
---
heroini addikti varmaan sanoisin että heroini on parempaa..
tuskin mikään on parempaa ku seksi. sitä ei voi verrata mihinkää.
[/q]
Tuskinpa kukaan herskanisti menisi hehkuttaa herskaa kenellekään. Vuosia herskaa käyttäneet eivät kylläkään saa mitään erityisen euforista oloa aineesta, se vaan poistaa vieroitusoireet.
Voihan jopa bingolotto olla parempaa kuin seksi joidenkin mielestä. Oma vastaukseni on kuitenkin musiikki.
Edit; Voisin sanoa, että rakkautta ei voita mikään. Seksiä noin ihan fyysisenä aktina voittaa varmaan monikin asia (itselleni tulee mieleen esim vapaus).
Aika monikin asia on parempaa kuin seksi. Vähän sama kun, että mikä on parempaa kuin lihapullat ? Kumpaankin voi tulla pieni "kyllästyminen" jos harrastaa liian usein Hyvä ruoka ja kunnon yöunet voittavat väsyneen seksin kyllä 10-0
tulee usein pohdittua sanontaa parasta mitä voi tehdä housut jalassa tosin sitte ku tota rupee pohtiin sä voit ajaa porchea alasti, voit lautailla kirkkaassa auringonpaisteessa täydellisessä säässä puuteri lumella alasti.. tai ainaki pipo päässä
kerro/totea/lausu oma ajatus aiheesta
itse olen miettinyt eri tilanteita.. ja todella olen havainnut että on olemassa siistimpiä asioita kuin hyvä seksi
esim. tuo lautailu huippu säässä puuterilla on sellainen asia mikä on parempaa
edit:
niin sillee viel selvennykses että tuo lumilautailu kuvaus kirjoitettaessa aiheutti mulle kylmiä väreitä... ...tahtooo sveitsiiiin....
[muokattu 4.4.2004 14:19]
- « Edellinen
- 1
- ...
- 14
- 15
- 16
- 17
- 18
- ...
- 40
- Seuraava »