mikä on parempaa kuin seksi?

Back to häröily O

[q]Lyylikki:
Lentokoneella lentäminen, lähinnä juuri "lift off" on aina aika orgastinen kokemus *plur*[/q]
Lentäminen on kyl kivaa puuhaa, laskeutuminenkin on ihan hupaisaa kunnon sivutuules ku kone ei meinaa pysyy kiitotien keskel hetkeekään vaan luisuu puolelta toiselle.

[q]xl8r:
KEstää ainkin havattavasti pitempään, ja on yttättävän paljon monipuolisempaa :P
[/q]
Näköjään...

RYHMÄSEKSI!! :D

[q][Nuclear]:
---
Lyylikki:
Lentokoneella lentäminen, lähinnä juuri "lift off" on aina aika orgastinen kokemus
---
Lentäminen on kyl kivaa puuhaa, laskeutuminenkin on ihan hupaisaa kunnon sivutuules ku kone ei meinaa pysyy kiitotien keskel hetkeekään vaan luisuu puolelta toiselle.
[/q]

http://tinyurl.com/3pgsk

ei seksistä voi luopua, todellakaan.. mut suklaa nyt sattuu oleen toinen intohimo..*joo*

[q][Nuclear]:

[/q]

kerran olin mukana koneessa joka ei oikein ehtinyt kiertaa pienta myrskyn alkua, tuuli ja ilmeisesti sadepisaroiden muuttama siipien aerodynamiikka tarjos aika unohtumattoman kokemuksen. ei o linnanmaella haastajaa sille kieputukselle

Monikin asia, mm. kiehnääminen [tosin se johtaa useimmiten seksiin *nauru*]
Mikään ei voita metriä vastasatanutta lunta Alpeilla *sydän*

[q]yana:
kerran olin mukana koneessa joka ei oikein ehtinyt kiertaa pienta myrskyn alkua, tuuli ja ilmeisesti sadepisaroiden muuttama siipien aerodynamiikka tarjos aika unohtumattoman kokemuksen. ei o linnanmaella haastajaa sille kieputukselle[/q]
Turbulenssi on kivaa varsinkin pienel koneel, jossei oo vyöt kiinni niin pää jysähtää kattoon isommassakin koneessa (yhelt lentoemolt lähti henki em. tapauksessa), toinen on ku tekee jotain jo parin G:n kaartoja tai sit syöksyjä. Ei kyl mikään huvipuisto pärjää, tosin on hintakin hieman eri luokissa.

Scoring Goals...
Kaikessa mahdollisessa tarkoituksessa, niin elämässä, kuin...

[q][Nuclear]:
---
Lyylikki:
Lentokoneella lentäminen, lähinnä juuri "lift off" on aina aika orgastinen kokemus
---

[/q]

Taikka kun lennät pusikon läpi ja tuurilla osut kiitoradalle sen jälkeen

No kaksi seksiä tietenkin

[q]ErilainenSetä:
Ehdottomasti nukkuminen..
[/q]

Todellakin!!!

niska/selkä hieronta ja vielä kun se hieroja osaa hommansa..*jiihaa* tai sit selän kutittaminen.. :)
sekä autolla ajaminen hyvän trance soides taustalla..*jiihaa*

Oman kullan hellä halaus ja suudelma... *sydän*

hahaaaa..nukkuminen*nauru*

Mahtava seksi.

[q]DjBeliar:
[/q]

Naulan kantaan!!!*slurps**hih**vink*

[q]aapee:
---
DjBeliar:

---

Naulan kantaan!!!*slurps**hih**vink*
[/q]

ei välttämättä...*nauru*

mut nukkuminen tuntuu aina ihan huipulle.. niin no, en kyl tiiä onko huonoa seksiä olemassa

tulee usein pohdittua sanontaa ”parasta mitä voi tehdä housut jalassa” tosin sitte ku tota rupee pohtiin sä voit ajaa porchea alasti, voit lautailla kirkkaassa auringonpaisteessa täydellisessä säässä puuteri lumella alasti.. tai ainaki pipo päässä

kerro/totea/lausu oma ajatus aiheesta

itse olen miettinyt eri tilanteita.. ja todella olen havainnut että on olemassa siistimpiä asioita kuin hyvä seksi
esim. tuo lautailu huippu säässä puuterilla on sellainen asia mikä on parempaa

edit:
niin sillee viel selvennykses että tuo lumilautailu kuvaus kirjoitettaessa aiheutti mulle kylmiä väreitä... ...tahtooo sveitsiiiin....

[muokattu 4.4.2004 14:19]

O