mikä on parempaa kuin seksi?

Back to häröily O

Jotenkin tuntuu siltä että kaikki on parempaa kuin seksi. Tiedä sitte johtuuko siitä että viimeaikaiset seksikokemukset ovat olleet itseään toistavia ja yksipuolisia. Jos ootte eri mieltä ja varmoja että voitte toisin osoittaa ni antaa palaa vaa. Kyllä mussa sen verran partiopoikaa löytyy että oon aina valmis kunnon panosessioon :)

Kansanmurha.

Kaikelle on aikansa. Joskus ei mikään ole seksiä parempaa, mutta joskus sen voittaa monikin asia, esim. nukkuminen tai syöminen. Seksiä-ruokaa-unta on oikein hyvä yhdistelmä

[q]leenuliinu:
Kansanmurha.
[/q]

Kas, olinkin juuri tulossa tänne
sanomaan että ilmeisesti MASSATUHO,
mutta tämäkin kävisi.

Parempaa kuin seksi on se kun saa vain olla tyttöystävän kaa esim katsella telkkaria ja pitää häntä sylissä ja olla vaan....*sydän**hali**sydän*

ADRENALIINI

[q]>>zero:
Parempaa kuin seksi on se kun saa vain olla tyttöystävän kaa esim katsella telkkaria ja pitää häntä sylissä ja olla vaan....*sydän**hali**sydän*
[/q]

http://www.crwflags.com/art/miscflags/rainbow.gif

http://koti.mbnet.fi/kurittu/madgrin.gif

Se että voi antaa ystäville porkkanoita häkkiin... hymyilyttää aina kun mietin pienokaisiani...

on se puuterilla laskeminen kyl parasta mitä voimme täällä pienellä maapallollamme kokea *plur*...nyt ku tulis viel lunta..*lmao*..!

[q]Neko:
Kaikelle on aikansa. Joskus ei mikään ole seksiä parempaa, mutta joskus sen voittaa monikin asia, esim. nukkuminen tai syöminen. Seksiä-ruokaa-unta on oikein hyvä yhdistelmä
[/q]

Yhdyn edelliseen!

Lentokoneella lentäminen, lähinnä juuri "lift off" on aina aika orgastinen kokemus

[q]coolcat82:
---
HarDwaXxX:
EI MIKÄÄN !!!!

---

No ei kyl mikään oo parempaa kun kunnon pano!
[/q]

Hahaaa, onneks joku muuki o sitä mieltä!!!

[q]kirsch:
LSD..
[/q]

Onko LSD parempaa?

[q]iLJA:
---
kirsch:
LSD..

---

Onko LSD parempaa?
[/q]

KEstää ainkin havattavasti pitempään, ja on yttättävän paljon monipuolisempaa :P

[q]iLJA:
---
kirsch:
LSD..

---

Onko LSD parempaa?
[/q]

On.

[q]Android:
---
iLJA:
---
kirsch:
LSD..

---

Onko LSD parempaa?

---

On.
[/q]

Oh my goood! I'm gonna try that shit!!!

yleinen kiehnäys ilman mitään velvotteita tai edes kieroja ajatuksia =)

-kiehnutiuhuu

Lidl.

lisää seksiä.

suklaa!!! *sydän**sydän**sydän*

tulee usein pohdittua sanontaa ”parasta mitä voi tehdä housut jalassa” tosin sitte ku tota rupee pohtiin sä voit ajaa porchea alasti, voit lautailla kirkkaassa auringonpaisteessa täydellisessä säässä puuteri lumella alasti.. tai ainaki pipo päässä

kerro/totea/lausu oma ajatus aiheesta

itse olen miettinyt eri tilanteita.. ja todella olen havainnut että on olemassa siistimpiä asioita kuin hyvä seksi
esim. tuo lautailu huippu säässä puuterilla on sellainen asia mikä on parempaa

edit:
niin sillee viel selvennykses että tuo lumilautailu kuvaus kirjoitettaessa aiheutti mulle kylmiä väreitä... ...tahtooo sveitsiiiin....

[muokattu 4.4.2004 14:19]

O