mikä on parempaa kuin seksi?

Back to häröily O

En tiedä monta kertaa tää on jo sanottu täällä ja eipä juuri kiinostakkaan...

Eli asiaan, seksiä parempi asia on tietty parempi seksi =D
Ei oikeastaan ole mitään niin rentouttavaa ja mukavaa puuhaa kuin harrastaa seksiä ja tietty mahd. pitkään ;)
ja se sen jälkeinen tunne se ihana tunne joka on niin rento, mukava ja lämmin...

Tosin onhan niitä monia asioita jotka ovat melkein (mutta ei kuitenkaan=) yhtä kivoja asioita kuin seksin harrastaminen, mutta ei mitään sen vertaista kuitenkaan ole viellä vastaani tullut, eikä varmaan tulekkaan...

[q]Android:
---
idi:
---

Edit; Voisin sanoa, että rakkautta ei voita mikään. Seksiä noin ihan fyysisenä aktina voittaa varmaan monikin asia (itselleni tulee mieleen esim vapaus).
[/q]

tätä juuri ihmettelin, että puhutaanko tässä seksistä kokonaisudessa (rakkaus ym..) vai vaan perus panosta?
koska siinä tapauksessa olen ihan samaa mieltä, mitä yllä mainitsit.

[q]Android:

Voihan jopa bingolotto olla parempaa kuin seksi joidenkin mielestä. [/q]

kyllä mä voisin mielummin voittaa loton tällä hetkellä ku harrastaa seksiä :P

Mikä on parempaa kuin seksi? Vahingonilo

Mikään ei ole ihanampaa kuin se, kun joku harjaa mun hiuksia. Silleen, et vetää sitä harjaa pitkin selkää ja koko hiusten pituudelta.

hyvää seksiä ei kyllä voita mikään.
mutta joku hyvä elokuvakin päihittää sekavankänni-irtosuhteen mennen tullen. kestääkin yleensä pidempään

No tällä hetkellä (hyvinkin tyytyväisenä) ei tule oikeen mieleen...

hyvä safka (etenkin hyvässä seurassa) on kyl aika orgastista kans. en osaa kuitenkaan noita kahta asettaa "paremmuusjärjestykseen".

[q]Uhuu:
yleinen kiehnäys ilman mitään velvotteita tai edes kieroja ajatuksia =)

-kiehnutiuhuu
[/q]

Second that

Nimin. kaupungin pahimpia plurahtelijoita

Mikään ei voita kunnon bileitä!*jiihaa*

Vaikka siis, hyvä kirja (hyvä leffa), hyvä ruoka, hyvä uni ja hyvä seksi ovat kaikki samalla lähtöviivalla

Eli tällänen päivä olisi täydellinen:
1. Alkuillasta luetaan mukavaa kirjaa pehmeässä sängyssä (tai muussa mukavassa paikassa, pehmoisessa ja lämpimässä) yksin
2. Treffeille(?) syödään hyvää ruokaa joko ravintolassa tai kokataan itse ja ylistetään toisiamme kokkeina.
3. Juomme hyvää viiniä
4. Keskustelemme asioista
5. Rakastelu
6. Toisen kainaloon tyytyväisenä nukahtaminen

Tämä setti on paljon parempi kuin pelkkä seksi.

Mutta valitettavasti liian harvinaista

Vaikka lista helppoja asioita mutta...

Nukkuminen joskus.... aika harvoin..... mut joskus

[q]Armin:
Vaikka lista helppoja asioita mutta...
[/q]
Toi nelonen ei läheskään aina tunnu olevan kaikille niin helppoa.

noi tv-chätit on kyl huippui

Lisää seksiä tietenkin..

Fritsut.

http://scott.polkka.com/senssi/images/P1011234.jpg

[q]Astaroth:
Fritsut.
--*--
[/q]

hohoho!

[q]Hotblood:
---
Uhuu:
yleinen kiehnäys ilman mitään velvotteita tai edes kieroja ajatuksia =)

-kiehnutiuhuu

---

Second that

Nimin. kaupungin pahimpia plurahtelijoita
[/q]

!!! YKSIKÄÄN HETEROMIES EI TEE TUOTA HAAVEILEMATTA SEKSISTÄ KYSEISEN NAISEN KANSSA !!!

Let this be a warning to you.

tulee usein pohdittua sanontaa ”parasta mitä voi tehdä housut jalassa” tosin sitte ku tota rupee pohtiin sä voit ajaa porchea alasti, voit lautailla kirkkaassa auringonpaisteessa täydellisessä säässä puuteri lumella alasti.. tai ainaki pipo päässä

kerro/totea/lausu oma ajatus aiheesta

itse olen miettinyt eri tilanteita.. ja todella olen havainnut että on olemassa siistimpiä asioita kuin hyvä seksi
esim. tuo lautailu huippu säässä puuterilla on sellainen asia mikä on parempaa

edit:
niin sillee viel selvennykses että tuo lumilautailu kuvaus kirjoitettaessa aiheutti mulle kylmiä väreitä... ...tahtooo sveitsiiiin....

[muokattu 4.4.2004 14:19]

O