Virallinen "kysy tyhmiä"-thread
- « Edellinen
- 1
- ...
- 775
- 776
- 777
- 778
- 779
- ...
- 798
- Seuraava »
...miksiköhän mun ipod shuffle ei toista jotain biisejä ollenkaan? Kappaleet toimivat koneella ok, samoin tuttavan ipodissa. Voiko olla iän tuoma vika, tai "päivityksen" tarve?
[q]%, 30.9.2009 19:12:
---
psysex, 30.9.2009 19:04:
mix mun läppärin suoritinkäyttö huutaa koko ajan 85-95% ja tuuletin puhisee..vaikka mitään ohjelmaa ei ole päällä..onx täs joku pöpö*nuha*
---
Et satu käyttään avg-antivirus softaa tai jotain muuta, kannattaa pistää kaikki turhat reaaliaikaiset scannausominaisuuden pois päältä. Mulla ainakin toi kyykäytti tän oman antiikkisen koneen ihan täysin.
[/q]no siitähän se johtuikin.kiitos!nyt wörkkii*hih*
mix mun läppärin suoritinkäyttö huutaa koko ajan 85-95% ja tuuletin puhisee..vaikka mitään ohjelmaa ei ole päällä..onx täs joku pöpö*nuha*
[q]djbege, 26.11.2009 18:55:
Mikä on hintahanuri, jos haluat vuokrata bileisiin esim. 2XCDJ1000mk3+DJM800?
[/q]50-100 riippuu ihan suhteista..
Joku täällä joka omistaa punaisen Toyota MR2, rekisterikilpi: DJ-1?
[q]Takyon, 4.8.2010 10:25:
Miks ihmiset lähtee "juoksemaan" junan mukana kun se on pysähtymässä asemalle? Varsinki lähijunien mukana näkee aina porukkaa juoksemassa vaikka paikallaan pysymällä just siihen kohdalle todennäköisesti osuis oviaukko.
[/q]
Ja mä vaan tykkään juosta :)
Löytyykö jostain päin inttternetttiä lentovälimatkoja? Siis vaikkapa montako lentokilometriä kertyy välillä Helsinki-Rooma tai Berliini-Ateena?
Miks ihmiset lähtee "juoksemaan" junan mukana kun se on pysähtymässä asemalle? Varsinki lähijunien mukana näkee aina porukkaa juoksemassa vaikka paikallaan pysymällä just siihen kohdalle todennäköisesti osuis oviaukko.
[/q]
Jos oon menossa keskustaan, haluun yleensä junan etupäähän, jottei tarvii puikkelehtia maleksivassa väkimassassa keskustan päässä. Meitin asemalla pysähtyy yleensä joko aika pitkä tai tosi lyhyt juna ja junan pituudesta riippuen etupää on eri kohdassa ja sen mukaan tulee sit koikkelehdittua pitkin laituria. Helpompi juosta laiturilla kuin survoutua koko junan läpi.
[/q]
Mä lähden ainaki käppäilemään sinne suuntaa aina missä on oma vaunu, eli harvemmin siis taaksepäin tarvii lähteä. Helpompi liikkuu ulkona ku ahtaassa junassa :)
[/q]
Aina säännöllisesti tiettyä junaa käyttäessäni osaan arvioida, mikä vaunu osuu poisjäämisasemalla lähimmäksi omaa kohdettani. Koska junat ovat eri pituisia, saatan odottaa sillä paikalla, mihin lyhyen junan oikea vaunu osuu. Huomatessani junan olevan pidempi, siirryn oikean vaunun kohdalle.
[/q]
tää on kyl hassu ilmiö, joskus huomannu itekki sortuvansa tohon. Ite yleensä arvioin oven joka kohalle osuu, jos se sattuu lipumaan hieman ohi vaistomaisesti lähden perään vaikkakin uusi ovi tulisi tod.näk. lähemmäs.
Toisaalta voihan toiset metsästää esim. lipunmyyntivaunua??
Miten saa kutistettua 100% akryylistä valmistettua pipoa??? Ostin uuden hienon ***** ***** pipon mutta se on hieman liian iso, jopa minunlaiselleni läskipäälle o_O
[q]Timce, 1.8.2010 19:45:
---
Individual
Allo Allo, eli maanalainen armeija.
http://en.wikipedia.org/wiki/'Allo_'Allo!
---
Ja! Thiz iz ze one!
[/q]
Hahah tää oli ihan loistavaa katsottavaa, nauratti melkein yhtä paljon ku Fast Show (eli melkosen paljon) :D
[q]Timce, 1.8.2010 19:04:
Mikä se 70-/80-lukuinen komediasarja on, jossa tapahtumat sijoittuvat II-maailmansodan aikaiseen ranskalaiseen kahvilaan, jossa vierailee natseja ja vastarintaliikkeen edustajia viiksekkään omistajan aina joutuessa välikäteen.
[/q]
[q]Individual
[/q]
Ja! Thiz iz ze one!
Mikä se 70-/80-lukuinen komediasarja on, jossa tapahtumat sijoittuvat II-maailmansodan aikaiseen ranskalaiseen kahvilaan, jossa vierailee natseja ja vastarintaliikkeen edustajia viiksekkään omistajan aina joutuessa välikäteen.
[q]Timce, 21.2.2007 17:32:
"24":n 1. tuotantokausi tuossa levyillä, johon jokaiseen on merkattu kellonajat. Minkä mä nyt sitte lykkään ensimmäisenä soittimeen, ettei tarvitse rueta arpomaan? :P
[/q]
:D
[q]sare, 7.1.2007 18:23:
ihana eka kommentti tänne...
Eli onks bambi joku eläinlaji vai vaan se disney leffan bambi?
(tätä on mietitty kaverin kanssa jo pitempään....*nauru*)
[/q]
[q]Jusna666, 11.12.2006 12:35:
---
owned, 11.12.2006 12:33:
Mitä jos istuisua autossa ja tässä joulun alla söisin yhden liköörikonvehdin. Sitten huomasisi että, ahaa, pussi on pyhjä ja heitäisi sen kääreineen tuulilasista pihalle ja jatkaisi matkaansa. Sitten tulisi poliisi ja puhalluttaisi juusi seuraavan mutkan takana niin nousisiko alkometri suusuhjääneestä alkoholista jos olisi juuri saanut syötyä sen konvehdin? *täh*
Tuntui jotenkin että tämä voisi olla tänne sopiva kysymys
---
Eilisessä brainiacissa koehenkilö söi muistaakseni 105 kappaletta konvehteja, jolloin promillet nous 0,8:aan.. Et kyl niit aika paljon saa mussuttaa ennenku on 0,5 taulussa.
[/q]
Jep, 108 kpl se söi. ekan kerran yritti kun oli ~30 syöny, silloin oli about 0,18.
- « Edellinen
- 1
- ...
- 775
- 776
- 777
- 778
- 779
- ...
- 798
- Seuraava »