Virallinen "kysy tyhmiä"-thread

Back to häröily O

[q]Annakins, 23.8.2010 22:35:
Entäs vanhat läppärit? Mulla ois tossa kaks joista pitäis päästä eroon ennen muuttoa.
[/q]

Kuinka vanhat?

Bileissä sattuu monesti näkemään ihmisiä kameran kanssa kuvaamassa, maksetaanko näille sankareille mitään, miten kyseinen homma toimii?

Jossain kuulin, että suurin osa festareista mitä suomessa järjestetään järjestetään talkoo voimin, jonka takia aloin miettimään maksetaanko kuvaajille, muuten se itselle ainakin tuntuu järken käyvältä maksaa kuvaajalle.

[q]mange, 19.8.2010 21:08:
---
coper, 19.8.2010 20:59:
Mitä tarkoittaa autostereoissa "TP"?
---

TA/TP-palvelun (Traffic Announcement/Traffic Programme) avulla radio voi automaattisesti siirtyä kanavalle jossa lähetetään säännöllisesti liikennetiedotuksia ja esimerkiksi pysäyttää kasetin kuuntelun kun tiedotus alkaa.
Lähde: http://fi.wikipedia.org/wiki/RDS
[/q]

Selkistänkss.

[q]Timce, 17.8.2010 23:04:
Tämä on "maksukortti", joka käy taloyhtiön pesukoneeseen/kuivausrumpuun. Eli tohon voi ostaa pesukertoja ja koneissa on sitte tuolle sopiva aukko. :)
[/q]
Meil pitäis olla tollanen. Pirun ärsyttävää ku puolet on jotain vapaamatkustajia, ja täyttää viel kuivaushuoneen mun vuorojen aikana, prkl.

[q]coper, 19.8.2010 20:59:
Mitä tarkoittaa autostereoissa "TP"?[/q]
TA/TP-palvelun (Traffic Announcement/Traffic Programme) avulla radio voi automaattisesti siirtyä kanavalle jossa lähetetään säännöllisesti liikennetiedotuksia ja esimerkiksi pysäyttää kasetin kuuntelun kun tiedotus alkaa.
Lähde: http://fi.wikipedia.org/wiki/RDS

Mitä tarkoittaa autostereoissa "TP"?

[q]Timce, 17.8.2010 23:04:

Tämä on "maksukortti", joka käy taloyhtiön pesukoneeseen/kuivausrumpuun. Eli tohon voi ostaa pesukertoja ja koneissa on sitte tuolle sopiva aukko. :)
[/q]

Mahtavaa! Tämä selittääkin jo paljon, kiitoksia :)

[q]inneah, 17.8.2010 22:58:
Mikähän tämä mahtaa olla?
On selkeesti joku "avain", mutta onkohan kellään tietoa mihin tämä kävisi?
Oisko joku tallelokeron avain tai työpaikan ovienavaus läpyskä? (niissä ei kyllä yleensä ole piirilevy näkyvillä). Voi olla aika kaukaa haettu mut ajattelin täältäkin kysellä kun tämä on aika mysteeriksi nyt kehkeytynyt :D

http://img33.imageshack.us/img33/3964/avain.jpg
[/q]

Mikähän tämä mahtaa olla?
On selkeesti joku "avain", mutta onkohan kellään tietoa mihin tämä kävisi?
Oisko joku tallelokeron avain tai työpaikan ovienavaus läpyskä? (niissä ei kyllä yleensä ole piirilevy näkyvillä). Voi olla aika kaukaa haettu mut ajattelin täältäkin kysellä kun tämä on aika mysteeriksi nyt kehkeytynyt :D

http://img33.imageshack.us/img33/3964/avain.jpg

[q]pululu, 13.8.2010 22:36:
Mul on paljon kuvia musta pienenä, tuu vaikka kattoo!
[/q]

Oon nähny jotain noita, joten yliviivaanpas kysymyksen ekasta postauksesta! :)

[q]pululu, 15.8.2010 19:29:
---
Takyon, 15.8.2010 19:18:
Miks missään ei ole keksitty tehdä tällasia valoja maailmanpyörään? Tai ainakaan mä en ole koskaan kuullu tai nähny mitään vastaavaa, kaikki on vaan niitä tylsiä 50-luvulta peräisin olevia. Vähän vois uudestaakin joskus varsinki kun tuollaisen toteuttaminen ei olis loppupeleissä edes vaikeeta. Hiukan investointia tietysti vaatis mut nii..

[size=7]Ainii, video on assyjen 64k introista[/size]

---

Siis millasia valoja...?

[/q]

No olihan noissa jotan yritystä mut silti aika yksinkertaisia..

[q]Takyon, 15.8.2010 19:18:
Miks missään ei ole keksitty tehdä tällasia valoja maailmanpyörään? Tai ainakaan mä en ole koskaan kuullu tai nähny mitään vastaavaa, kaikki on vaan niitä tylsiä 50-luvulta peräisin olevia. Vähän vois uudestaakin joskus varsinki kun tuollaisen toteuttaminen ei olis loppupeleissä edes vaikeeta. Hiukan investointia tietysti vaatis mut nii..

[/q]

Siis millasia valoja...?

[q]pululu, 13.8.2010 22:36:
---
Jone, 10.10.2003 14:13:
... ”miksi emme koskaan näe puluja kun ne on pieniä”...

---

(ahaha, satuinpa lukemaan tän threadin ekan viestin :D)
[/q]

aika osuvaa grave robbingia :D

[q]tomppi, 13.8.2010 14:13:
---
kmmo, 12.8.2010 13:03:
mistä löytäisin jonku jonneki päin klubbaria joskus postaaman
"kaikki kuoli" -sarjakuvastripin (yksi ruutu vaan).
---

Tämä?
[/q]
Hihiiii vähänkö ihana :DD

[q]kmmo, 12.8.2010 13:03:
"kaikki kuoli" -sarjakuvastripin (yksi ruutu vaan).[/q]
Tämä?

[q]ezzy, 30.5.2005 01:45:
---
lostgone, 29.5.2005 17:03:
Onko uskonto kulttuuria?

---

taitaa ne sadutkin olla kulttuuria, miksei siis uskonnotkin :)
[/q]

Alkaako kulttuuri uskonnosta vai uskonto kulttuurista? Eli mikä on ensin?

[q]Jone, 10.10.2003 14:13:
... ”miksi emme koskaan näe puluja kun ne on pieniä”...
[/q]

(ahaha, satuinpa lukemaan tän threadin ekan viestin :D)

"kaikki kuoli" -sarjakuvastripin (yksi ruutu vaan). tosta oli myös
equally hauska "katto aukes" -versio.

oon yrittäny penkoa koko klubbarin läpi, mut ei löydy :/

[q]noena, 12.8.2010 09:03:
...miksiköhän mun ipod shuffle ei toista jotain biisejä ollenkaan? Kappaleet toimivat koneella ok, samoin tuttavan ipodissa. Voiko olla iän tuoma vika, tai "päivityksen" tarve?
[/q]

Mulla oli joskus vastaavaa ongelmaa, mutta se johtui väärästä tiedostoformaatista. Mulla oli esim. jotain vanhoja CD-levyiltä ripattuja tiedostoja, jotka ei olleet mp3 tai mp4-formaattia.

O