Virallinen "kysy tyhmiä"-thread

Back to häröily O

Miksi ihmiset ottavat Internetin vakavasti?

kuva liittyy.

Miksi ei? Miks kaiken pitäis olla läppää, jos se on internetissä?

Miksi ihmiset ottavat Internetin vakavasti?

http://cdn0.knowyourmeme.com/i/9989/original/internet_serious_business.jpg

kuva liittyy.

[q]ezzy, 9.4.2009 12:09:
Mitä kissa tekee katonrajassa? :D
[/q]
...watching u masturbate

(kyllä, oli pakko.)

---
Miksi kaikissa asiointipaikoissa kuten KELA:ssa tai Pankissa on aina hirveä jono ja vain yksi asiakaspalvelija?
---
Samaa olen ihmetellyt

On kait lama iskenyt kun ei voida palkata enempää asiakaspalvelijoita

---

---

---
Miksi kaikissa asiointipaikoissa kuten KELA:ssa tai Pankissa on aina hirveä jono ja vain yksi asiakaspalvelija?
---
Samaa olen ihmetellyt
---

On kait lama iskenyt kun ei voida palkata enempää asiakaspalvelijoita
---

...ja laman myötä jonotkin kasvaneet

Niin ainakin KELA:ssa kun työttömiä on sinaantunut lisää pummimaan KELA:sta rahaa.

Mitenköhän kukkakaali korvilla voi kuunnella kuulokkeilla? Onkohan se jollain tavalla epämukavempaa?

Voikohan kukkakaali korvaan ottaa korvakorun...?

Jos bileet on merkattu alkavaksi lauantaina kello 00:00, niin alkaako ne perjantain ja lauantain välisenä yönä vai lauantainja sunnuntain välisenä yönä?

Sanoisi, että pe-la välisenä yönä. Lauantai on 00:00 - 23:59 välistä aikaa.

---
oon yrittäny jo pitkän aikaa laittaa omaa kuvaa tohon profiilii, mut ei vaan onnistu, vaikka kaikki onkin ok.

Missä vika? :o
---

Mulla tohon ongelmaan autto kuvan koon pienentäminen. Miten se sitten tapahtu, sitä en muista enää:)

ei onnistu :(

meneekö pasianssi aina läpi?

Pasianssi on yleisnimitys kaikille yksin pelattaville korttipeleille, mutta se yleisin eli Klondike-pasianssi on varmaan se mitä tarkoitat. Kyllähän se tietenkin voi päätyä tilanteeseen missä mikään kortti ei enää käy, ainakin virallisessa versiossa, jossa nostetaan aina 3 korttia, joista saa käyttää vain päällimmäisen.

Ihan puhtaassa standardipelissä on sekoituksesta riippuen 82-91.5% mahdollisuus päästä läpi, jos pelaa optimaalisesti. (Wikipedia)

meneekö pasianssi aina läpi?

Mitäköhän ihmettä tapahtui? Avasin VLC-playerillä leffan ja aloin katsomaan sitä samalla netissä surffaten, mutta onnistuin jotenkin kadottamaan tuon soittimen, eli kuulen kyllä äänet, mutta VLC-player on, ööh, no kadonnut. Ei näy soitinta Windowsin alalaidassa, eikä sitä löydä edes tehtävienhallinta. :DDD

Hjälp?

(Joo, käynnistin leffan uudestaan ja se tuli näkyviin, mutta mitä helvettiä juuri äsken tapahtui? Ja kyllä, olen (vieläkin) humalassa.)

Olisko minimoitunut system trayhin?

[q]Avernian, 20.1.2007 19:22:
BYOB = OPM ?
[/q]
si

oon yrittäny jo pitkän aikaa laittaa omaa kuvaa tohon profiilii, mut ei vaan onnistu, vaikka kaikki onkin ok.

Missä vika? :o

Mitäköhän ihmettä tapahtui? Avasin VLC-playerillä leffan ja aloin katsomaan sitä samalla netissä surffaten, mutta onnistuin jotenkin kadottamaan tuon soittimen, eli kuulen kyllä äänet, mutta VLC-player on, ööh, no kadonnut. Ei näy soitinta Windowsin alalaidassa, eikä sitä löydä edes tehtävienhallinta. :DDD

Hjälp?

(Joo, käynnistin leffan uudestaan ja se tuli näkyviin, mutta mitä helvettiä juuri äsken tapahtui? Ja kyllä, olen (vieläkin) humalassa.)

[q]ezzy:
http://www.helsinki.fi/tutkimus/tiedeuutiset/2005/vk4.shtml
[/q]
"Työuupumus johtuu työstä"

No shit, Sherlock!? :D

[q]Annakins, 23.8.2010 23:55:
---
Takyon, 23.8.2010 23:53:
---
Annakins, 23.8.2010 22:35:
Entäs vanhat läppärit? Mulla ois tossa kaks joista pitäis päästä eroon ennen muuttoa.

---

Kuinka vanhat?

---

Toinen taitaa olla n. 6 vuotta vanha ja siin ei toimi näyttö, ja toinen n. 4 vuotta vanha.
[/q]
SER jätettä, jos et halua viedä johonkin kierrätyskeskukseen..

Jos ohjeessa lukee 400g jauhelihaa, niin paljonko se on soijarouheena?

Äkkii nyt.

[q]Fea, 24.8.2010 16:24:
---
noena, 24.8.2010 16:19:
Mistä tietää että mango on kypsä?

---

sen pitäis tuntua hieman pehmeältä painettaessa
[/q]
Thanks, pitääpä siis heti sit kotiin päästyä testata! En oo siis koskaan ennen ostanut tuoreita mangoja ja jäi käyttöohjeet kauppaan

Mistä tietää että mango on kypsä?

[q]Takyon, 23.8.2010 23:53:
---
Annakins, 23.8.2010 22:35:
Entäs vanhat läppärit? Mulla ois tossa kaks joista pitäis päästä eroon ennen muuttoa.

---

Kuinka vanhat?
[/q]

Toinen taitaa olla n. 6 vuotta vanha ja siin ei toimi näyttö, ja toinen n. 4 vuotta vanha.

O