Virallinen "kysy tyhmiä"-thread
- « Edellinen
- 1
- ...
- 647
- 648
- 649
- 650
- 651
- ...
- 798
- Seuraava »
[q]cosmic, 11.7.2006 22:57:
---
andi--, 11.7.2006 16:04:
---
cosmic, 11.7.2006 14:00:
Kuinkas kauan aurinkorasva säilyy?
---
Purnukassa varmasti lukee "parasta ennen"-päivä. Aurinkorasvan suojausteho vähenee ajan myötä, joten etelään suunnatessa ei ehkä kannata kaivaa sitä 3 vuotta vanhaa säästökoon pakkausta reissuun mukaan..
---
Itse asiassa ei lue. Toki olen sen katsonut tarkkaan läpi mutta ei lue vaikka mielestäni pitäisi. Tai sitten sitä vaan ei voi tarkasti sanoa, milloin se menee pilalle.
[/q]
sitä on kuullu sanottavan, että aurinkorasva kestää yhden kesän. Itse oon kuitenkin käyttäny menestyksekkäästi parikin kesää samaa rasvaa, eikä ole pahemmin kärvistyny
Onko Gnarls Barkleyn Crazy coveri, ja jos on, niin kenen biisi alkuperäinen on?
[q]onni3mk, 5.7.2006 18:15:
Pitäs purkaa Ikean tommonen "rautanen" parvi. Siinon yks kuuskulmamutteri (vaimikäsenyton), josta on kulmat menny aika sileiks, joten sitä on aika vaikee saada tommosella kuuskulma vääntimellä auki (lisäksi se on _aika_ kireelle ruuvattu). Keksiikö kukaan mitään konstia, millä ton ruuvin sais auki ja irti?
[/q]
Kuusiokoloavaimia on myös tuumaisia (norm. milleissä, Ikealla taitaa olla yleisesti 4mm)
ViVa on porakone, ja tyyppi joka osaa porata ruuvin ulos.
e: Kokeile siis tuumaista avainta jos se uppoaisi tiukemmin kantaan.
tuli tossa yks päivä mieleen.. miks aku ankassa kukaan ei ole kenenkään isä tai äiti.. kaikki on jotain setiä ja tätejä jne.. why? tärkeää...
[q]MiMoSa, 30.6.2006 10:56:
Ai tarkottaako noi kaikki sitä? Mitä eroa niillä sit on keskenään?
[/q]
(http://fi.wikipedia.org/wiki/Tahallisuus, http://fi.wikipedia.org/wiki/Luokka:Suomen_laki)
Täyttä ymmärrystä vailla->rikos on tehty tilassa, jossa tekijällä ei ole tietoa omasta teostaan
Alentuneesti syyntakeeton-> hetkellinen mielijohde, hetkellisesti "poissa raiteilta"
Sitä en nyt just osaa kertoa, että mitä eroa on syyntakeettomalla ja alentuneesti syyntakeettomalla. Otan selvää :)
en ole, kun kokeilinkin andi--. mmutta perkule, voiko äänikortti tollain hajota että kuuluu vain pientä ääntä ?*ding*
Mitä tarkoittaa termi "trainwreck", kun puhutaan jostain dj:stä?
Öärr. Voiko äänikortti olla rikki miksausten nauhotusten takia, kun ei kuulu luurien avulla eikä läppärin pikkukajareista kuin iha pieni ääni ? o_O
Äänikortti pashana ?
(Winukan ja äänikortin equt + äänet täysillä)
[q]ezzy, 1.9.2009 19:31:
---
Sinza, 31.8.2009 13:55:
Laitetaas nyt tänne tämä, kun tuolla Nokia topicin puolella ei tullut mitään vastausta:
Nyt tarvii viisaampien neuvoja.. Mulla on N81 ja haluaisin tietää miten saan väliin jääneet podcastit ladattua? Aina kun podcastin päivittää se näyttää haettavissa vain sen uusimman jakson ja haluaisin ladata myöskin ne jaksot mitä multa aina silloin tällöin jää väliin :(
---
Mitä käytät noiden podcastien hakuun?
[/q]
Siis ihan sitä kännykän Podcasting-toimintoa...
[q]Firefox, 16.6.2006 23:19:
Mistä tulee kirjainpari ex esim. sanassa ex-poikaystävä? Latinaa..?
[/q]
Moi,
Oikeilla juurilla, latinasta sana 'ex' ja tarkoittaa eng. 'out of', eli entinen.
moikka
edit: 3min liian hidas...
Riippu kuinka paskanen se pöytä oikeasti on ja mitä siinä on tehty. SE onko se veitsi ollut siin 10sek vai minuutin ei kasvata sitä bakteeritasoo suuremmalti et toi aika ei sitä pahenna kyll..
Musta me eletään liian kliinises ympäristös ylipäätänsä ja siksi ihmiset ku menee ulkomaille yms ni heti ollaan vatsataudeis yms.. ni siedätystä on hyvä saada.
Et voi ainakin näin normi käytös
Joo tästä on tosiaan keskusteltu? ^^
[q]Epailija, 16.6.2006 10:51:
---
No se voi periaatteessa olla yksi, mutta kyllähän nuo uudet moottorit muutenkin taitavat olla varsin kestäviä, eikä pakujen palveluaikakaan ole varmaan hirveästi pidempi kuin tavallisten perheautojen. Tosin mutua tämäkin. Voi hyvin olla, että luotettavuus ja eliniän pituus ovat sitten niitä saavutettuja etuja.
[/q]
Tää on ihan mutuilua, mutta voisko noi toiset koneet olla vaikka täysalumiinisiä tms. elikkäs kevyempiä, jolloin saavutetaan parempi teho/painosuhde ajoneuvoon..
[q]hemuz-, 20.6.2006 16:44:
---
Zandy, 20.6.2006 16:35:
Mistä johtuu, että punainen paita, jossa on valkoisia kuvioita, säilyttää värit hyvänä pesussa, mutta jos peset sekä punaisen että valkoisen paidan samaan aikaan, valkoinen paita värjääntyy vaaleanpunaiseksi? (tai ei pakosti nämä värit, vaan mitkä tahansa tumma-vaalea väriyhdistelmät)
---
No sehän nyt ois tyhmää, jos uus paita menis pilalle heti ekas pesus.
Mul kyl on menny joittenki hihansuu punosten takii pilalle uus valkonen paita
[/q]
Joo joo, tottakai se olisi tyhmää...mä ihmettelin vaan että millä ihmeellä eri vaatekappaleet usein värjäävät toisiaan, mutta saman vaatteen eri värit eivät värjää toisiaan...?
[q]kumimuumi, 14.6.2006 12:21:
Onko oikein sanoa Oy:lta vai Oy:ltä ?
[/q]
:ltä
(ei siis osakeyhtiolta :D)
[q]kumimuumi, 14.6.2006 12:21:
"blii blaa noutaa laitteet xx Oy:lta"
Onko oikein sanoa Oy:lta vai Oy:ltä ?
[/q]
Oy:ltä.
Lyhenteet voi käsittääkseni taipua sen lyhennetyn sanan
mukaan, eli Oy:ltä (Osakeyhtiöltä), tai lyhenteen mukaan (*,
joka tässä tapauksessa olisi sekin :ltä (ooyyltä) viimeisen
kirjaimen mukaan.
*) Sellaisissa tapauksissa joissa lyhenne itsessään on
vakiintunut arkikieleen, esim. NATO. Oy -lyhenteeseen
ei taida päteä.
[q]yoni-, 14.6.2006 11:35:
Mitä käytännössä meinaa pitchin ruuvaus ?
[/q]
ks. esim.
http://klubitus.org/forum_aihe.php?id=48132;sivu=1
No tuo ranskaan pääseminen on melko suunniteltu jo, mutta mites sitten takas suomeen? Joudunko sitten ostaa taas tukholmassa normaali hintaisen reitti matkan joka maksaa liikaa vai voiko niihin punaisille lähdöille jotenkin luikerrella sisään? Onnistuuko tälläinen?
Kun kerran lateksi on luonnonkumia... niin mistä se tulee?? kumipuusta? ja mitkä on sen jatkokäsittelyt??*ding*
[q]Takyon, 1.9.2009 21:07:
Okei joo totta, ainakin jos puhutaan digitaalisesta puhelinverkosta. Nyt kun asiaa tarkemmin muistelen ja tutkiskelen niin tuo mun 3kHz (tarkemmin 100 Hz -> 3400 Hz) on ollu käytössä analogisessa puhelinverkossa jolloin ei puhuta näytteenottotaajuuksista tai resoluutiosta, vaan se on pelkkää äänisignaalia tuolla 3300 Hz alueella ja loput käytännössä leikataan pois. En mä kyl osaa sen paremmin sanoa puhutaanko silloin taajuuskaistastakaan mut se kuulostais oikeammalta, vai oonks mä vaan ihan kujalla tän kanssa? :D
[/q]
Et.
[q]Steven Hoaks,
Löysin aikaa sitten 410e maksavat liput suoralla lennolla pariisiin kahdelle ihmiselle... Mutta haluun vielä halvemmalla... Kai sitä alle 400e luulis pääsevän muutama maa alaspäin euroopassa En voi uskoo että olis näin kallista
[/q]
no kuule, se on. mitä lähemmäs lähtöö mennään ni sitä enemmän lennoista saa maksaa. jotain erikoistarjouksia tosin aina VOI tulla...
- « Edellinen
- 1
- ...
- 647
- 648
- 649
- 650
- 651
- ...
- 798
- Seuraava »