Virallinen "kysy tyhmiä"-thread
- « Edellinen
- 1
- ...
- 585
- 586
- 587
- 588
- 589
- ...
- 798
- Seuraava »
Jonkun verran on tullut seurailtua seuranhaki-ilmotuksia ja sielä on aika paljon varattua jengiä liikenteessä. Mua ihmetyttää miks täytyy elää parisuhteessa, jos ei kerran pysty asettumaan aloillee? Eri asia on sitten jos se tapahtuu parin yhteisestä sopimuksesta, mutta hyvin harvoin se menee näin. Ja monet näistä pettäjistä mainostavat olevansa luotettavia. Kuinka voi olla luoitettava jos on valmis pettämään kumppaniaan*ding*
Minkä takia musan täytyy tulla jossain bileissä nin lujalla, että korvat vaurioituu ilman tulppia*ding*
[q]larzizi, 12.11.2008 20:02:
Mikä sen kotimaisen tv-sarjan nimi on, joka tuli joskus aikoja sitten... Vähän samaa ikäluokkaa kuin Metsolat. Ne asu punasessa talossa ja niillä oli kasvihuoneita. Kaikki tuntuu muistavan sen kyllä, mut nimeä ei tuu millään mieleen.
[/q]
Kovaa maata?
[q]vala, 2.6.2009 14:39:
Onko noi letkutukat istutettu päähän, vai onko ne peruukkeja*ding*
[/q]
tätä huhuilisin vieläkin..?
[q]Euphoria, 14.10.2009 09:40:
---
vala, 14.10.2009 05:51:
Missä on Vanhasen lankut?
---
lattiassa.
[/q]
Radio Rockissa vihjailtiin, että niistä oltais tehty Matin seefferille koirankoppi:)
Mitä kuuluu nykyään ravintola neolle, kun ei ole täällä ainakaan näkynyt kalenterissa mitään pitkiin aikoihin...?
Mula on uusi tv jossa on digiboxi itsessään. Edellisessä tv:ssä oli erillinen digiboxi, johon mulla on myös katselukortti. Käykö tämä sama katselukortti tähän uuteen tv:hen, vai pitääkö tähän hankkia oma kortti?
---
Mitä kuuluu nykyään ravintola neolle, kun ei ole täällä ainakaan näkynyt kalenterissa mitään pitkiin aikoihin...?
---
Vuorikadun Neolleko? Sain käsityksen et se ois ollu jo tovin suljettuna koko paikka. Ei siinä ainakaa avoimia ovia oo ikinä ollu ku töide jälkee kävelly ohite
Osotetta en muista , mutta se ex-redrum...
---
Mula on uusi tv jossa on digiboxi itsessään. Edellisessä tv:ssä oli erillinen digiboxi, johon mulla on myös katselukortti. Käykö tämä sama katselukortti tähän uuteen tv:hen, vai pitääkö tähän hankkia oma kortti?
---
Käy.
Joo no multa puuttuu näköjään toi kortinlukija tästä masiinasta:)
Mä olen pähkäillyt noita ug biletä. Niissä ilmoituksissahan aika usein näkee tekstin että "vain kutsulla sisään", tai jotain vastaavaa. Onko tässä kyse jostain lainsäädännöllisestä juttusta, että noilla kutsuilla bieleistä tulee "yksityiset", tai jotain ja siitä seuraa sitte helpotuksia lakipykälien kanssa*ding*
---
Mä olen pähkäillyt noita ug biletä. Niissä ilmoituksissahan aika usein näkee tekstin että "vain kutsulla sisään", tai jotain vastaavaa. Onko tässä kyse jostain lainsäädännöllisestä juttusta, että noilla kutsuilla bieleistä tulee "yksityiset", tai jotain ja siitä seuraa sitte helpotuksia lakipykälien kanssa*ding*
---
juurikin näin.
Eli omat eväät saa olla ja sitte ei ole niin tarkkaa noiden kellon aikojen kanssa...?
Missä on Vanhasen lankut?
Miksi mun kaupasta ostamssa Mansikkamehu Trippimehu -purkissa pitää lukea homohinttarnalla eli homoilukielellä mitä mehu sisältää. Eiko homoiluun tarkoitettua kieltä voisi kieltää lailla ja laittaa homoiluun tarkoitettua kieltä puhuvat henkilöt keskityslerille tapettavaksi.
Hintta hinttar hinttarna homohinttarna.
Ruotsin kansallispäivä on 2.2 eli toinen toista (siis pökkii perseen, ruskean reiän ritarit).
Ruotsissa kaikki miehet on homoja ja naiset on oikeesti vain transuja.
Kyllä se siitä. Ehkä säkin joskus saat..
Mitä tarkoittaa QFT...?
---
Miten pitkään kynslakan täytyy kuivua, että voi ruveta tekemään sormilla joitain*ding*
---
Riippuu ihan kynsilakasta. Ite oon huomannu hyvän kikan siinä, että kokeile "tapauttaa" kevyesti lakatuilla kynsillä toisiaan (esim etusormien kynnet) - jos tuntuu vähänkin tarttuvalta/pehmeältä/tahmealta (en osaa selittää sitä tunnetta), ei se oli vielä tarpeeksi kuivaa. Mutta tuolla kevyellä kynsikosketuksella itse olen ainakin huomannut, milloin lakka on ihan kuivunut.
Kiitos... Mun on tarkotus vetästä launataina kynnet valkosiks kaapelille...:) Voihan se myöskn olla että joku enemmän alaan perehtyny lakkaa mun kynnet, katotaan ny...:)
---
---
---
Miten pitkään kynslakan täytyy kuivua, että voi ruveta tekemään sormilla joitain*ding*
---
Riippuu ihan kynsilakasta. Ite oon huomannu hyvän kikan siinä, että kokeile "tapauttaa" kevyesti lakatuilla kynsillä toisiaan (esim etusormien kynnet) - jos tuntuu vähänkin tarttuvalta/pehmeältä/tahmealta (en osaa selittää sitä tunnetta), ei se oli vielä tarpeeksi kuivaa. Mutta tuolla kevyellä kynsikosketuksella itse olen ainakin huomannut, milloin lakka on ihan kuivunut.
---
Kiitos... Mun on tarkotus vetästä launataina kynnet valkosiks kaapelille...:) Voihan se myöskn olla että joku enemmän alaan perehtyny lakkaa mun kynnet, katotaan ny...:)
---
Jos perjantaina vietät rauhallista koti-iltaa, niin lakkaa ne jo sillon! Siinä on mukava antaa niiden kuivatella ku kattoo leffaa tms. Jos lakka on suht hyvälaatuista, on kynnet yhä hyvässä kunnossa lauantainakin (ja tarvittaessa voit sit korjata jos pitää). Mut ei oo sitä lauantain stressiä ja hätäilyä sit ton suhteen, et "apua pitäis tehä viel vaikka mitä mut en voi ku mun kynnet kuivuu yhä".
:P
Purkissa lukee FASHION NAILS nail polish, jos jollekkin sanoo jotain, onko hyvää vai huonoa:)
koska toi lahden keskustan terveys-aseman remontti valmistuu?
Mitä eroa on korvien lävistyksellä ja reijityksellä*ding*
Kuulin viikko pari sitten että ero olis siinä tehdäänkö reikä neulalla vai pyssyllä..
Mitä eroa on korvien lävistyksellä ja reijityksellä*ding*
Onks hollywoodin tuotantolaitoksilla joku lainvoimainen pakko lisätä lopputeksteihin että elokuvan teossa ei vahingoitettu eläimiä? Just katoin leffan jonka lopputeksteissä oli tollanen, ja mä en muista nähneeni yhtäkään eläintä koko leffan aikana?
- « Edellinen
- 1
- ...
- 585
- 586
- 587
- 588
- 589
- ...
- 798
- Seuraava »