Virallinen "kysy tyhmiä"-thread
- « Edellinen
- 1
- ...
- 584
- 585
- 586
- 587
- 588
- ...
- 798
- Seuraava »
Saako noi mainokset jotenkin pois, kun ne on joskus ikävästi kuvakommenttien päällä ja randomkin jää välillä niiden alle...?
[q]Freja, 7.11.2008 11:39:
---
Takyon, 7.11.2008 11:36:
off-topic?
---
HA joutu repeen ku katoin et vala jatkoi kysymäl et mikä on off-topic :D
(ei en dissaa nyt valaa enkä yhtään ketään, ehkä vaan nauran omille lukihäiriöilleni)
Over-Tosh!
[/q]
Kiitos rakkaani*nauru**sydän**hali**plur*
B-vitamiinien yliannostukset on aika harvinaisia. Joskus luin Duodecimista jostain mummosta jolla oli neuropatiaa varmaankin pyridoksiinista (B6).
Ettei olis vaan kofeiinin vieroitusoireita?
E: Pari fataalia virhettä.
Verikokeissa todettu että mulla on kehossa kaksinkertainen määrä B-vitaminnia oli sallitun rajan..
[q]yertle, 17.11.2008 19:54:
---
VaLa, 17.11.2008 19:49:
---
Kiitoksia... Firefox näkyy olevan...
---
No siitä vaan sitte asentamaan!
[/q]
Mä en saa sitä pelaamaan*nyyh*
Onko kännykän PIN-koodi puhelimessa vai kortissa?
[q]Freja, 9.7.2009 08:56:
---
vala, 9.7.2009 08:55:
Onko kännykän PIN-koodi puhelimessa vai kortissa?
---
Pin-koodi on simmikohtanen.
[/q]
tack
Mikä on OT?
[q]yertle, 17.11.2008 19:44:
---
VaLa, 17.11.2008 19:37:
---
yertle, 17.11.2008 19:23:
---
VaLa, 17.11.2008 19:19:
---
Jos käytät Firefoxia niin lataappa siihen lisäosaks adblock. Ni ei näy enää. Tai mul on adblock plus, vissii pelkällä Adblockilla jotku niist inhottavist näky. Ehkä.
---
Häpeäkseni joudun toteamaan, että mä en tiedä mitä noi on*whaat*
---
Se on okei. Firefox on nettiselain, se jonka tunnus on se kettu sen maapallon ympärillä. Ja adblock on sellane joka estää mainoksia. Sen saa ladattuu ihan vaan ku googlettaa adblock plus, ni ekasta linkistä heti löytyypi.
[/q]
Kiitoksia... Firefox näkyy olevan...
[q]VaLa, 23.11.2008 14:48:
Mitä tarkoittaa QFT...?
[/q]
Quoted for truth.
[q]Amma, 15.2.2009 15:21:
---
VaLa, 14.2.2009 19:35:
Miksi homot kaakattavat
---
http://www.city.fi/artikkeli/Rotuoppi/2957/
"Mikä on syynä monen homomiehen puheenparteen? Neitimäinen puhetyyli, jota usein höystetään käsien eleillä. Luulin, että homot puhuvat niin vain elokuvissa, mutta tarkkailtuani puhetta baareissa, olen tullut tulokseen, että stereotypia pätee. Tekeekö seura kaltaisekseen vai tekevätkö homot tietoisen päätöksen alkaa puhua "homomaisesti"? Jääkö puhetapa päälle ja pääseekö siitä tarvittaessa eroon? Geneettistä se tuskin on.
Sä näytät siis NIIIIN hyvältä!, 23
"Vähän kaakattava puhetapa, aistikas nasaali, huomiotaherättävän korostunut S-kirjain ja tarinankerrontaa sävyttävät elegantit ranneliikkeet ovat yleisemmin bongattuja ilmiöitä vaikkapa DTM:ssä kuin Onnelassa. Ilmiön syytä voi vain arvailla. Geneettistä se ei liene, ehkä seura tekee kaltaisekseen? Oletettavasti herättää pienimuotoista kritiikkiä, jos sanon monenkin homon löytäessään seksuaalisen suuntautumisensa ja hyväksyessään asian ottavan roolin, johon voi kuulua tällaisia perinteisiä maneereja, jotka mielletään homomaisiksi. Rooli voi jäädä päälle.""
[/q]
Mikähän mä olen sitten? Olen mies, pidän miehistä, mutta en oikein löydä itseäni tosta? Tässähän pukkaa identiteettikriisiä päälle*nauru*
[q]zasga, 7.6.2006 07:38:
Voikos opiskelija hakea työttömyyskorvausta kesän ajalle? Vai millä mää noi vuokrat maksan?
[/q]
Ei voi.
[q]yertle, 17.11.2008 19:23:
---
VaLa, 17.11.2008 19:19:
---
Jos käytät Firefoxia niin lataappa siihen lisäosaks adblock. Ni ei näy enää. Tai mul on adblock plus, vissii pelkällä Adblockilla jotku niist inhottavist näky. Ehkä.
[/q]
Häpeäkseni joudun toteamaan, että mä en tiedä mitä noi on*whaat*
[q]yertle, 19.11.2008 08:49:
---
VaLa, 18.11.2008 20:25:
---
Mä en saa sitä pelaamaan*nyyh*
---
Miten se ei toimi? :D
[/q]
Mainokset näkyy edelleenkin... Mun siskon mies on melkonen tietokonevelho, täytyy pyytää sitä joskus jelppii...
Voiko reseptin uusia vaikka siinä olisi vielä tavaraa? Kyse on siis jatkuvasta lääkityksestä..
[q]opmdevil, 20.6.2009 03:49:
Onko normaalia että baarissa alkaa vituttamaan? Siis oikeasti vituttamaan? Kotona kun kuuntelee musiikkia ennen kuin menee baariin on olo ihan ok mutta heti kun menee baariin ja rihannat alkaa soimaan, alkaa vituttamaan. Onko tämä normaalia? Kärsivätkö muut samasta ongelmasta? Ratkaiseeko itsemurha ongelman?
[/q]
Tästä samaisesta syystä mä en suostu menemään enään normibaareihin...
Mistä johtuu että joidenkien tv-ohjemien kuva eivät mahdu kokonaan ruudulle. Olen yrittäny säätää sitä sun tätä, mutta mikään ei tunnu auttaan.
[q]Android, 23.11.2008 15:11:
---
VaLa, 23.11.2008 14:48:
Mitä tarkoittaa QFT...?
---
Quoted for truth.
[/q]
Tack
Entäs mitä MAMMA tarkoittaa? Äitiä vai tyttöystävää/vaimoa*ding*
[q]siveys, 3.1.2010 21:50:
Miten voi välttyä niskakivulta poistaessaan genitaalialueen karvoitusta pinseteillä?
[/q]
Mä en tiedä haluatko sä tietää tätä, mutta mielestäni miehellä pitää olla karvat jalkojen välissä:)
Jos hoitoaiene purkissa käsketään hieromaan aine märkiin hiuksiin, niin tarkoittaako se pyyhekuivia, likomärkiä vai jotain siltä väliltä?
- « Edellinen
- 1
- ...
- 584
- 585
- 586
- 587
- 588
- ...
- 798
- Seuraava »