Virallinen "kysy tyhmiä"-thread
- « Edellinen
- 1
- ...
- 583
- 584
- 585
- 586
- 587
- ...
- 798
- Seuraava »
Mulla on toisesta koneesta tuodut bookmarksit firefoxista ja mietin, että miten saan ne tuotua tän toisen koneen chromeen?
Mulla on toisesta koneesta tuodut bookmarksit firefoxista ja mietin, että miten saan ne tuotua tän toisen koneen chromeen?
FF:ssä ainakin saa kätevästi kaikki bookmarkit html-filuun ja veikkaisin että Chrome osaa lukea niitä sellasesta. Tosin en ole Chromea juurikaan käyttänyt niin sen kanssa en osaa neuvoa. Mutta FF:ssä paina ctrl-shift-B ja sen jälkeen valitset 'Import and backup':n kautta export to HTML.
---
---
FF:ssä ainakin saa kätevästi kaikki bookmarkit html-filuun ja veikkaisin että Chrome osaa lukea niitä sellasesta. Tosin en ole Chromea juurikaan käyttänyt niin sen kanssa en osaa neuvoa. Mutta FF:ssä paina ctrl-shift-B ja sen jälkeen valitset 'Import and backup':n kautta export to HTML.
exportannu oon, mutta en llöydä chromesta windows 7lla mistään kansiota, mihin ton bookmarksi tiedoston voi laittaa
[q]Jago, 10.3.2010 21:12:
Duunikaveri on lähdössä hoitovapaalle/isyyslomalle ja koen vaikeuksia lahjankeksimisessä.
Jokin fiksu juttu ois tietenkin kiva, mutta läppälahjaa se osaa arvostaa myös.
Osaatteko neuvoa millaista kannattaisi hankkia?
Tähän mennessä keksinyt vaan korvatulpat, jota kuulo säilyisi vauvasta huolimatta
[/q]
kortsuja:)
juuh elikkäs voiko hotellihuonetta varata ja maksaa sitten kun lunastaa huoneen?
Voi ainakin sokoshotelleissa.
[q]Kimbou, 1.2.2010 21:35:
minkä takia klubbarissa riidellään niin paljon ja otetaan pienistä herne nenään?
a) onko liian pienet piirit ja aina joku on vieny toisen tyttö/poika ystävän ja tälläset tapaukset purkautuu näppiksen kautta?
b) aiheuttaako konemusiikki agressioita? (tutkimuksen paikka?)
c)PIRIlaskut?
en nyt ite keksiny muuta, muuta jos on jotain muita mahdollisia syitä niin ois mielenkiintosta tietää, vai onko tästä jo jossain keskusteltu? jos on, missä?
[/q]
Voisin todeta omalta kohdaltani, kun olen riittävällä lääkityksellä, niin ei mene sitruuna perseeseen niin helposti...
[q]mark hamilton, 11.6.2009 19:27:
Olisiko mahdollista päästä työttömyysharjoitteluun, jossa työttömyyttä saisi harjoitella palkkaa vastaan.
Saavathan työttömät harjoitella työn tekoa ilman palkkaa.
[/q]
mä voisin ottaa joo palkaa tästä*hih*
Kun on ollut näitä tapauksia että homo ja lesbo on kämppiksiä ja kela on pitänyt niitä parina. Sekä miespari on tekeytynyt kämppiksiks ja täydestä meni.. Tosin noi jutu mistä olen kuullut oli joskus 90-luvun lopulla.. Onhan tää vähän kait muuttunut..?
Miten saa isättyä pikavalikkoon sivun niin, että linkkiä painamalla se menee automaattisesti vikalle sivulle?
Miten saa isättyä pikavalikkoon sivun niin, että linkkiä painamalla se menee automaattisesti vikalle sivulle?
Klikkaat ensin topikkia niin että se menee vikalle sivulle ja selaimen url-bar:ssa lukee attribuuttina sivu=9999, sit klikkaat sen pikavalikkoon ja ainakin mulla se attribuutti säilyy siinä vaikka linkin nimessä olisikin jokin sivunumero.
Kuinka määritellään ja todistetaan ovatko yhdessä asuvat henkilöt pari vai kämppikset?
---
---
Klikkaat ensin topikkia niin että se menee vikalle sivulle ja selaimen url-bar:ssa lukee attribuuttina sivu=9999, sit klikkaat sen pikavalikkoon ja ainakin mulla se attribuutti säilyy siinä vaikka linkin nimessä olisikin jokin sivunumero.
ooukkei. kokeillaa. thanks
kuinka jakautuu dj:den mixaus cd:stä tulevat rahat*ding*
juuh elikkäs voiko hotellihuonetta varata ja maksaa sitten kun lunastaa huoneen?
Riippuu hotellista.
irssi on ehdottomasti paras jos sattuu omistamaan shellin tai muute vaan unix/linux jnejne
Voiko työttömät toimia teleskoopina juoksuhaudossa? Siis sotilaat katselee työtöntä perseseen ja suun kautta näkee juoksuhausta ulos? Näin saataisiin työttömillekkin töitä.
Ihan yhtä järkevää: http://keskustelu.suomi24.fi/node/10323581
Ei aloteta nyt täälläkin tätä työttömien mollaamista, koska kaikki eivät ole sitä omasta tahdostaan, jooko...?
Itselläni vielä tuoreessa muistissa se turhautuneisuus, kun mitään ei meinannut löytyä vaikka kuinka hakee...
Milloin noi uudet verokortit tulee. en yhtään muista*hihu*.
Mulle tuli eilen..
---
Onko olemassa energia juomia jossa ei ole B-vitamiinia?
---
se toki riippuu osittain siitä mitä pidät energiajuomana ja mitä et. Ja katsotaanko vaan kaikki suomessa lailliset ja myydyt mukaan :).
Nopealla selaamisella löytyi ainakin hartwallin edeistä Ed scizzo joka on pelkästään cofeeini pohjainen energiajuoma. http://www.hartwall.fi/fi/Uutiset/Uutisarkisto/2011/Uusi-virvoitusjuoman-makuinen-energiajuoma-ED-Scizzo-Light--/
Ok. Täytyy jatkossa siirtyä siihen. Mulla on meinaan aikamoinen B-vitamiinin yliannostus... Ja toihan on vielä mielestäni parhaimman makuista noista litkuista mitä olen maistellut:)
---
Verikokeissa todettu että mulla on kehossa kaksinkertainen määrä B-vitaminnia oli sallitun rajan..
---
Dodii :D
Sen siitä saa, kun vetää liikaa noita B-vitamiini pitoisia energiajuomia:)
- « Edellinen
- 1
- ...
- 583
- 584
- 585
- 586
- 587
- ...
- 798
- Seuraava »