Virallinen "kysy tyhmiä"-thread
- « Edellinen
- 1
- ...
- 587
- 588
- 589
- 590
- 591
- ...
- 798
- Seuraava »
Siis kotimaassa kasvatettua tupakkaa, vai kotimaassa valmistettuja tupakkatuotteita? Tupakka on trooppinen kasvi, eikä täällä kasva lajikkeista kuin palturitupakka. Siitä tehdään sitten mahorkkaa, että naminami vaan.
Paraisilla toimii tietääkseni edelleen Cigar Factory J. Sundqvist, joka käärii Suomessa omilla brändeillään sikareita. Suomalaista tupakkaa nekään ei siis ole yllämainitusta syystä. Muuta tupakkateollisuutta Suomessa ei ole ollut lähes vuosikymmeneen, ei mikään laki sitä estä mutta erilaiset maksut, verot, ja edellytykset kylläkin. Yksityishenkilö ei saa myydä mitään tupakkatuotteita piste, kun sille tarvitaan vähittäismyyntilupa.
Viherkaupoista voi kyllä tilata Nicotiana Tabacum -siemeniä, jos haluaa ihmetellä oman sadon pilaantumista.
Mites teidän liiton maksut. Suostuuko työnantaja perimään ne palkastanne. Mulla ei, joudun itse hoitaa sen puolen.
jos on ulkomailla ja käyttää wifiä ja kännyn appia joka käyttää gps:ää. käyttääkö se edelleen siis wifiä tähän? ei ainakaan ilmoita, että tulisi ylimääräisiä maksuja kun sitä käyttää
Niin kauan kun olet yhteydessä sihen wifiin, sulle ei tule laskua. Muista toki että se wifin kantomatka on rajallinen!
jos on ulkomailla ja käyttää wifiä ja kännyn appia joka käyttää gps:ää. käyttääkö se edelleen siis wifiä tähän? ei ainakaan ilmoita, että tulisi ylimääräisiä maksuja kun sitä käyttää
---
---
Niin kauan kun olet yhteydessä sihen wifiin, sulle ei tule laskua. Muista toki että se wifin kantomatka on rajallinen!
Jesh. joo oon laittanu eston, ettei tota voi käyttää kun wifillä =)
Miksi missään ei myydä kotimaista luomu tupakkaa?
Onko niin , että suomessa ei saa valmistaa tupakkaa myyntiin?
---
Mut joo en mä jaksa täällä teidän kanssa vuodesta toiseen tapella
---
Jaksatpas. Siinähän se ongelma onkin.
Hyvää päivän jatkoa sitten. Meen nyt lähimpään paikalliseen rahottuun.
Ongelma on siinä, että te olette vielä iästänne huolimatta iässä jossa te luulette tietävänne ettekä tiedä luulevanne ja uuhootte, että teillä on enemmän elämänkokemusta, työkokemusta, tms. todistellassanne väitteitänne. Ja tästä mä en tykkää. Mutta niin kauan kun toimitte anonyymisti there no any evidence for your sayings.
---
---
Miten päästä töihin?
Mulla on 4 ammttikoulututkintoa, 1 AMK-tutkinto, 1 Yliopistotutkinto, jne.
???
---
Justhan sää sanoit olevas kokopäivätöissä.
---
Niin olenkin ja 2014 perustetaan Oy i4ware Software Ltd ja työn antajani tulee osaakkaaksi ja sijoittajaksi. Firmaan tulee siitten Chief Executive Officer (työn antajani), Chief Technology Officer (minä) ja Chief Financial Officer (työn antajani työn tekijä). Olin aluksi 2 kk määräaikaisella ja nyt edennyt jo tähän asemaan.
Ja silti kyselet miten päästä töihin?
Does not compute
Perkele minun isoimman asiakkaan liikevaihto on vuodessa yli 600 miljardia EUROa vuodessa eikä tämä ole ainoa näin iso asikas.
LOOOOOOL
Exxon Mobilin - joka on rahallisesti (liikevaihto / markkina-arvo) mitattuna maailman isoin firma - liikevaihto oli 2008 404,5 miljardia USD..
Nyt hei joku vitun raja hyvä mies.
EDIT:
Ja jos peruskoulun kävit kahdesti (á 9 vuotta), meni sulla siihen 18 vuotta.
Sitten lukio kahdesti (á 3 vuotta) meni sulla siihen 6 vuotta.
Neljä ammattitutkintoa (á 3 vuotta), 12 vuotta.
1 AMK ja 1 yliopistotutkinto (lasketaan nyt vaikka neljällä vuodella), 8 vuotta
Sitten jos ajatellaan että alotit koulun 7 vuotiaana, oot nyt siis vähintään 51 vuotias! Melkosta, eikö totta?
Vodafonen liikevaihto vuonna 2008 oli 35,478 miljardia puntaa...
Eikä noita sun huuhaamielikuvitusfirmoja joiden liikevaihto mitataan biljoonissa (=1000 miljardia) ole olemassa.
Billion englanniksi tarkottaa miljardia.
Hah.. haen näitä infoja Wikipediasta, johon voi kuka vaan kirjoittaa mitä paskaa tahansa joten lähteet eivät nyt ole luotettavia mistä luen infoa.
Se on totta, että wikipedia ei ole ns. luotettava lähde, muttei tässä nyt kyse siitä ole. Vaan siitä, että sinä et osaa englantia ja sinun pitäisi opetella sitä ennen englanninkielisten lähteiden lainaamista.
Edit PS. Peruskoulu on elementary school. Peruskoulu aikuisille on elementary school for adults. Tammerkosken aikuisperuskoulu on Tammerkoski elementary school for adults. En ole ollenkaan varma, että CV:hen kannattaa laittaa käyneensä peruskoulun aikuisiällä.
Miten päästä töihin?
Mulla on 4 ammttikoulututkintoa, 1 AMK-tutkinto, 1 Yliopistotutkinto, jne.
???
Justhan sää sanoit olevas kokopäivätöissä.
-Minkä takia välillä tuntuu että pitäis lopettaa bilettäminen vaikka tollasen ajattelemin on ns. turhaa koska en ole tarpeeksi vahva pitääkseni näppejäni erossa bileistä (ajankohtaista)
Tämä todella on tyhmä kysymys. Eikun ostamaan lippua seuraaviin bileisiin mars mars! Bileistä jäädään eläkkeelle vanhainkodissa eikä aiemmin (jos silloinkaan)!
^
Luovuta ja osta piiitkiä tulitikkuja taikka simmonen sytytin missä piiitkä sytytinosa :)
Kannattaa herra Markhamilton tutustua sellaseen käsitteeseen kuin sanakirja ja vaikka myös Googleen, kun noita CV:tä värkkäilet. Ja edelleen se oikoluku ennen "save"-napin painamista klubbarissa. Sovittaisko näin? Kannattaa jättää nämä "vituilut" vähemmälle, kun niille ei oikein ole kohdettakaan.
Siellä Oxfordin sanakirjassa lukee varmaan ihan selkeästi, mikä on billionin ja biljoonan ero. Ei siinä peräaukkojen itkemiset auta jos Ei Vaan Osaa (tm).
PS. anq eiköhän tämän bussin alle jääneen raadon toilailu mee tarpeeks pitkälle jo, taas vaihteeksi.
---
---
---
---
Hyvää päivän jatkoa sitten. Meen nyt lähimpään paikalliseen rahottuun.
Ongelma on siinä, että te olette vielä iästänne huolimatta iässä jossa te luulette tietävänne ettekä tiedä luulevanne ja uuhootte, että teillä on enemmän elämänkokemusta, työkokemusta, tms. todistellassanne väitteitänne. Ja tästä mä en tykkää. Mutta niin kauan kun toimitte anonyymisti there no any evidence for your sayings.
Sori mut sä oot kyl ainoo joka täällä uhoaa tollasilla :D
Miksi aina sorrun ostamaan leffoja/levyjä ihan liikaa, etenkin kun halavalla sai?
---
..jos eivät tiedä oikein mistä minä puhun kun aloitan ehkä asian kertomisen väärästä päästä ja käyttäen vääriä sanoja mitä nämä eivät ymmärrä siis sitä mitä tarkoitan.
tl;dr, mutta tuo jättämäni lause kuvastaa hyvin ongelmaa. Yks asia mikä mulle on jääny oikein hyvin jo ala-asteen äidinkielentunneilta mieleen: jos viesti ei mene perille, löytyy syy aina viestin lähettäjästä. Koska vastaanottaja ei voi vaikuttaa siihen miten se viesti on muotoiltu, ainoastaan lähettäjä. Koita nyt kele pistää tollanen hyvin yksinkertainen asia muistiin..
- « Edellinen
- 1
- ...
- 587
- 588
- 589
- 590
- 591
- ...
- 798
- Seuraava »